کد خبر: ۴۶۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، از آغاز طرح بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی در این استان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مجید فرهزاد در آئین بهره‌برداری از اصلاح و بهینه سازی شبکه برق‌رسانی روستای نوآباد از توابع شهرستان شهرکرد، گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی تحت عنوان طرح بهارستان در سطح کشور، برای اجرای این طرح در ۱۳۰ روستای استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی در تشریح اجرای این طرح در روستای نوآباد، افزود: طرح بهارستان با اعتباری بالغ بر ۱۷۵۰ میلیون ریال در روستای نوآباد با تعداد ۲۵۰ مشترک برق به بهره‌برداری رسیده و اجرای این پروژه با تعویض پایه‌های فرسوده، جابجایی پایه‌ها، تبدیل ۲ کیلومتر شبکه مسی به کابل خود نگهدار، تعدیل و اصلاح روشنایی معابر با نصب ۱۱۰ چراغ روشنایی ال‌ای دی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: اجرای این طرح در مناطق روستایی استان؛ رفع حریم شبکه‌ها، رفع افت ولتاژ، کاهش خاموشی‌ها، بهبود مبلمان شهری و ... را به دنبال خواهد داشت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار