کد خبر: ۴۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همکاری مشترکان صنعتی در کاهش مصرف برق پایتخت، حفظ شرایط فعلی و تامین برق پایدار و عدم اعمال خاموشی را در گرو همکاری همه جانبه تمامی مشترکان تهرانی به ویژه صاحبان صنایع عنوان کرد.
به گزارش برق نیوز، حسین صبوری با بیان اینکه ظرف هفته گذشته شبکه برق تهران در شرایط قابل کنترل قرار داشت، این پایداری را در شبکه برق تهران ناشی از همکاری قابل تقدیر هموطنان دانست و گفت: در هفته گذشته شاهد بودیم که مشترکان تهرانی همکاری مناسبی با صنعت برق داشتند و به همین دلیل با رعایت تقریبی سقف مصرف تعیین شده، شبکه توزیع برق تهران در وضعیت نسبتا قابل قبولی قرار داشت.

وی نقش صنایع را در جلوگیری از خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکان خانگی در طول هفته گذشته، غیرقابل انکار دانست و افزود: قدردان صاحبان صنایع که با استفاده از راهکار‌هایی همچون به کارگیری مولد‌های برق و جابجایی ساعات کار و تعطیلات، در تامین برق هموطنان همراه ما بوده‌اند، هستیم و امیدواریم با تداوم این همکاری بتوانیم شرایط شبکه را در وضعیت فعلی حفظ کنیم.

صبوری همچنین از تمامی مشترکان تهرانی درخواست کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و شکننده بودن شرایط شبکه به دلیل افزایش کم‌سابقه مصرف برق در سال‌جاری، مشترکان نهایت همکاری را در مدیریت و کاهش هرچه بیشتر مصرف برق به عمل آورند تا مانع از اعمال خاموشی و قطع برق در پایتخت شوند.

وی در پایان یادآور شد: برنامه جدید خاموشی احتمالی از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ خردادماه به منظور آگاهی هموطنان قرارداده شده است. گرچه امیدواریم با همکاری مردم، نیازی به قطع برق وجود نداشته باشد، اما در صورت افزایش مصرف به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده، بر اساس برنامه مزبور، اقدام به اعمال خاموشی خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار