کد خبر: ۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مديران عامل صنعت برق استان آذربايجان شرقي طي نامه اي اقدامات ضروري براي عبور از پيك تابستان را به استانداري اعلام كردند.

به گزارش برق نیوز، در این نامه که به امضای مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، توزیع نیروی برق تبریز و توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی رسیده، از استاندار آذربایجان شرقی درخواست شده تا در خصوص موارد مطرح شده، دستور همکاری صادر نماید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر افزود: علی رغم همکاری واحد‌های صنعتی در کاهش بار مصرفی، هنوز هم برخی از این واحد‌ها همکاری لازم را انجام نداده اند.

عادل کاظمی تصریح کرد: بر اساس مصوبه اخیر هیئت وزیران مشترکین صنعتی بالای ۳ مگاوات می‌بایست از ساعت ۱۲ تا ۲۱ حدود ۶۰ درصد از مصرف خود را کاهش دهند تا در تامین برق بخش خانگی با کمبود مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت برق آذربایجان شرقی ۷۳ واحد صنعتی با دیماند مصرفی بیش از ۳ مگاوات وجود دارند که همکاری این واحد‌ها نقش موثری در عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۰ دارد.

وی با اشاره به پایش مستمر مصرف برق ادارات، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت تمامی ادارات می‌بایست مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند و با اداراتی که این کاهش مصرف را اعمال نکنند، برخورد خواهد شد.

کاظمی عدم استفاده از کولر گازی و چیلر در ادارات و همچنین استفاده از مولد‌های اضطراری از ساعت ۱۰ الی ۱۳ را از موارد مورد تاکید در این نامه عنوان کرد.

وی در پایان از تمامی مشترکین خانگی نیز خواست تا با مدیریت مصرف برق به خصوص در ساعات اوج بار از به کار بردن وسایل پرمصرف و همچنین مصارف غیر ضروری خودداری کنند تا با کمترین عارضه بتوانیم تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار