کد خبر: ۴۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با پیش بینی افزایش دمای هوا و به منظور تامین برق پایتخت، از قطع برق ۴۷ دستگاه اجرایی در تهران در اولین روز هفته جاری و افزایش نظارت بر مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی پایتخت، خبر داد.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل این شرکت با بیان این که طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، در هفته پایانی خردادماه، انتظار روز‌های گرمی را برای تهران داریم گفت: با افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز به شکل تصاعدی بالا رفته و احتمال بروز خاموشی در تهران در هفته جاری، در صورت عدم همکاری دوچندان مشترکان، دور از ذهن نخواهد بود.

حسین صبوری با تاکید بر این که تمامی ظرفیت‌های فنی ممکن به منظور جلوگیری از قطع برق به کار گرفته شده است از قطع برق ۴۷ اداره و دستگاه اجرایی دیگر در تهران در اولین روز هفته و تشدید نظارت بر عملکرد ادارات تهران، خبر داد و افزود: ساختمان‌های متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگسرای خاوران، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، سازمان تامین اجتماعی، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پاسارگاد، موسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک‌های تجارت، صادرات، توسعه صادرات ایران، قرض الحسنه مهر ایران و پاسارگاد از جمله اداراتی بودند که امروز به دلیل عدم رعایت ابلاغیه‌های مدیریت مصرف، مشمول قطع برق شدند.

وی با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان در روز‌های گذشته از مشترکان تهرانی درخواست کرد با توجه به شرایط پیش رو، در طول هفته پایانی خرداد ماه از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ الی ۱۸ اکیدا خودداری کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار