کد خبر: ۴۶۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۲ - ۰۵ تير ۱۴۰۰
با محمد محمدزاده رئیس ستاد تلاشگران صنعت آب و برق رئیسی گفت و گویی ترتیب داده شد تا در خصوص شرایط انتخاب وزیر بعدی نیرو و اهداف و برنامه های مورد انتظار صنعت آب و برقی صحبت شود. وی گفت: دعوت به حضور حداکثری کارکنان خدوم و پر تلاش صنعت آب و برق در انتخابات ۲۸ خردادماه لبیک گفتن به فرمان رهبری برای مشارکت حداکثری بود. خدمات مجموعه وزارت نیرو بصورت لحظهای ارائه میشود لذا سیاسی کردن این مجموعه ارزشمند سهم مهلکی بر پیکره این صنعت عظیم و زیربنایی میباشد هرچند که مدیریت کنونی وزارت نیرو از این موضوع مبرا نبوده است.
اهداف راه اندازی ستاد تلاشگران صنعت آب و برق رئیسی/ سیاسی کردن وزارت نیرو سم مهلکی بر پیکره این صنعت است
سرویس صنعت برق نیوز: صنعت آب و برقی ها در زمان انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره های قبلی فعالتر شده و با راه اندازی کمیته ها و ستادهای مرتبط با صنعت آب و برق در کشور در پی فضاسازی جهت حضور موثر برای تشکیل وزارت نیروی جدید شده اند. البته ار بین کاندیداهای متلف ریاست جمهوری، تنها ستادهای فعال برای رئیسی شکل گرفت و اکنون که وی نیز رئیس جمهور ایران شده است باید در تشکیل دولتی قوی به وی کمک کرد. ستادهای آب و برق رئیسی در این بین نقش خوبی را می توانند ایفا کنند و برق نیوز نیز در مصاحبه ای با رئیس ستاد تلاشگران صنعت آب و برق به این مهم پرداخته است.
 
محمد محمد زاده، مدیرکل پیشین دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو از سید صولت مرتضوی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی و مردمی رئیسی، حکم راه اندازی و مدیریت ستاد تلاشگران صنعت آب و برق را گرفت و سیاوشی را بعنوان دبیر این ستاد منصوب کرد.آنها در استانهای مختلف کشور ستادهای استانی آب و برق را راه اندازی کردند. 
 
با محمدزاده در خصوص شرایط انتخاب وزیر بعدی نیرو و اهداف و برنامه های مورد انتظار صنعت آب و برقی صحبت شد. وی با تاکید بر اینکه احساس تکليف کردیم و با اعتقاد در اين مسير قدم گذاشتیم گفت: تلاش داریم به ستاد مرکزی در خصوص مشکلات و چالش های وزارت نیرو و صنعت آب و برق مشاوره داده و کمک نماییم تا وزیر نیرویی توانمند و متعهد با شاخصهایی همچون انقلابی، پرتلاش، جهادی، خستگی ناپذير و پرتوان برای پیگیری مطالبات به حق مردم انتخاب گردد. امیدواریم فردی انتخاب گردد که نگاه بالا به پائین در وزارت نیرو نداشته و به مشاوره و کار کارشناسی اعتقاد داشته باشد. 
 
محمد زاده با اشاره به اینکه هنوز هیچ گزینه ای برای تصدی گری وزارت نیرو قطعی نشده است بیان داشت: الان دیگر زمان تقابل های قبل از انتخابات نیست و وزیر نیروی جدید دولت آقای رئیسی باید کسی باشد که نیاز به سعی خطا نداشته و توانایی مدیریت نیروهای توانمند را داشته باشد.
 
وی توضیحات مفصلی در خصوص دلایل راه اندازی ستاد تلاشگران صنعت آب و برق  و اهداف آن ارائه کرد که در زیر می خوانید:
ملت ایران ۴۲ سال پیش با تکیه بر اراده خود، تصمیم گرفت تا یک نظام مردمسالار مبتنـی بر قوانین اسلامی، مستقل، سلطه‌ناپذیر و برخوردار از آزادی را جایگزین حکومـت استبدادی ۲۵۰۰ ساله نماید. «انقلاب مردم» منجر به تشکیل «جمهوری اسلامی ایران» شد تا کشور به جای خواست قدرت‌های بزرگ جهانی، بر اساس خواست ملت ایران، اداره شود.

امام راحل با پیروزی انقلاب، حکمرانی اسلام را بنا نهاد و جمهوریت را دل اسلام بر مردم ایران به ارمغان اوردند و اجازه دادند جمهوریت یعنی مردم سالاری دینی در دل انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

امام این نهال نوپای انقلاب اسلامی را به طوفان سپرد و با طوفان رفراندوم ۲/ ۹۸ مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و جمهوریت را در درون اسلام پذیرفتند مردم ما با تکیه بر جمهوریت نظام اسلامی دولت‌ها و مجلس‌های مختلفی را شکل دادن، اما متاسفانه در هشت سال اخیر بعلت مشکلات اقتصادی، تورم، فساد و ... باعث شد که بعضی‌ها که منفور بودند نسبت به جمهوری اسلامی طمع کنند. در طول چهار دهه از حیات انقلاب اسلامی، علیرغم دشمنی‌های جبهه استکبار، دستاورد‌های درخشانی در کارنامه ملت ایران ثبت شده است. با این حال، مشکلات عدیده دیگری نیز گریبانگیر کشور است که بخشی از آن، حاصل دوری برخی از مدیران از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فراموشی روحیه جهاد در راه خدا و مردم است. فقر و تضاد طبقاتی یکی از واقعیت‌هایی است که نمی‌توان وجود آن را در کشور نادیده گرفت. گرایش برخی مدیران و مسئولان به زندگی اشرافی یکی از آسیب‌های جدی در حوزه حاکمیت است که نیاز است که با نگاهی آسیب شناسانه به آن پرداخته شود.

مردم وفادار به انقلاب و ایران اسلامی در سخت‌ترین روز‌ها همراه با نظام بودند و سختی‌ها را در کنار مسوولان و دولتمردان صادق و مردمی مثل شهید بهشتی و رجایی تحمل کردند، اما فاصله میان صاحبان اصلی انقلاب و دولت‌های پس از انقلاب در مقاطعی شکل گرفته که از طبقه مردم جدا شدند. اشرافی‌گری و امید به قدرت‌های خارجی همان پدیده‌ای است که در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت نظام را کند یا حتی متوقف می‌کند.

با وجود گله مندی آحاد جمعه از عملکرد دولت، دشواری معیشت و فشار‌های اقتصادی و ازطرفی مخالفت‌های عده‌ای با انگیزه دلسرد کردن مردم خداوند متعال عنایت کرد و قلب‌های مردم را برای مشارکتی پرشور و تاریخی هدایت کرد و موجب رضایت امام، شهداء و همه عاشقان و دلسوزان انقلاب اسلامی گردید.

یک بار دیگر تمام جهانیان شاهد حماسه عظیم ملتی بود که با اعتقاد و ایمان راسخ و همدلی و معرفت برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی افزودند. پیروز این حماسه بزرگ ملت ایران است که علیرغم همه مشکلات و گله مندی از وضع موجود و بی مهری‌ها باحضور پای صندوق‌های رای آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی از عدالت طلبی، استقلالخواهی و آزادی و عزت مندی را فریاد زدند و، اما آقای رئیسی تا خط پایان پیروزی ۴ سال فرصت دارند انشاء الله آن روزی که بتوانند با صدور کارنامه درخشان و کسب رضایت مردم و رضایت باریتعالی پیروز خواهند شد.

دعوت به حضور حداکثری کارکنان خدوم و پر تلاش صنعت آب و برق در انتخابات ۲۸ خردادماه لبیک گفتن به فرمان رهبری برای مشارکت حداکثری بود این انتخابات و نتیجه آن آزمونی برای نیرو‌های مومن به انقلاب اسلامی بودکه همچون دفاع مقدس کارکنان معتقد به انقلاب و نظام و رهبری با بسیج نیرو‌های همدل و وفادار به ارزش‌ها در خلق این حماسه در کل کشورنمایشی از اقتدار و همدلی ایجاد کردند.

بنده هم بعنوان خادم تلاشگران صنعت آب و برق کشور احساس تکلیف کردم و با اعتقاد در این مسیر قدم گذاشتم لطف خداوند شامل حال ما شد و با تعدادی از دوستان مومن و معتقد به نظام در کل کشور برای این هدف مهم تلاش کردیم و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور دعوت از خانواده بزرگ صنعت آب و برق در انتخابات حضور پیدا کرده و حماسه حضور را خلق کردند و توطئه دشمنان را خنثی کردند و ثابت کردند که در بزنگاه‌ها و برهه‌های حساس انقلاب می‌توانند با حضور خود مهری ابطال بر تمامی دسیسه‌ها بزنند.

ما در هر استان در مدت کوتاهی توانستیم با بسیج نیرو‌ها شورای تلاشگران استانی متشکل از نمایندگانی از بخش‌های برق‌های منطقه‌ای، آب، آب و فاضلاب شهری و روستایی، نیرو گاه‌ها و. ایجاد کنیم. این سازماندهی درشهرستان‌ها و بخش‌ها و حتی روستا‌ها انجام شدو ظرفیت بسیار خوبی در راستای مشارکت حداکثری ایجاد گردید.

در هر استان علاوه بر تشکیل ستاد و جلسات حضوری با توجه به شرایط بیماری کرونا از تمام ظرفیت‌های فضای مجازی اعم از و اتساپ، تلگرام، اینستاگرام، و جلسات هماهنگی بمنظور دعوت و اطلاع رسانی موثر در بستر‌های فضای مجازی انجام شد. خوشبختانه، چون نیرو‌ها با اعتقاد پای کار بودند بصورت شبانه روزی و جهادی کار را پیش می‌بردند و در تمام استان‌ها شور ونشاط خاصی را ایجاد کردند.

بنده معتقدم مجموعه وزارت نیرو یک مجموعه تخصصی است خدمات این مجموعه بصورت لحظه‌ای ارائه می‌شود لذا سیاسی کردن این مجموعه ارزشمند سهم مهلکی بر پیکره این صنعت عظیم و زیربنایی می‌باشد هرچند که مدیریت کنونی وزارت نیرو از این موضوع مبرا نبوده است، اما در هر حال نگرش حاکم بر دولت سیزدهم انسجام و وحدت بین آحاد مختلف جامعه و گروه‌های سیاسی معتقد به نظام است لذا یک جریان یا جناح خاصی نمی‌تواند این پیروزی بزرگ مردم را مصادره کند. دولت مردمی و ایرانی قوی حق این مردم است. بازگشت دولت به مردم. بزرگترین شعار و کلید واژه دولت آقای رئیسی است .

امام خمینی (س) جماعت محروم و مستضعف را نقش آفرینان اصلی انقلاب اسلامی و صاحبان حقیقی انقلاب و ولی نعمتان راستین جمهوری اسلامی می‌دانستند و خدمت به آنان را نخستین و مهمترین وظیفه دولت‌های اسلامی بر می‌شمردند.

در این دولت امیدواریم انشاء الله یک نظام اداری کارآمد توسط نیرو‌های انقلابی و فساد ستیز برای اجرای عدالت و گره گشایی از مشکلات زندگی مردم و بازگشت امید و اعتماد به مردم در کشور شکل گیرد.
اهداف راه اندازی ستاد تلاشگران صنعت آب و برق رئیسی/ سیاسی کردن وزارت نیرو سم مهلکی بر پیکره این صنعت است
 
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
39
8
به نظر من باید محسن طرزطلب که فردی انقلابی و مدیری با تجربه مدیریت در بخش های مختلف آب و برق بوده را بعنوان وزیر معرفی کنند. ایشون بود که توانست تولید را هم در بخش برق آبی و همینکه برق حرارتی متحول سازد و چهره ای ماندگار شود. تا ایشون هست حجت بر آقای رئیسی تمام است و باید ایشان را بگذارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یعنی واقعا بلایی که بی تجربگی و بی تدبیری طرز طلب بر سر وضعیت تولید برق در آورد و داد شرکت های خصوصی تولید کننده برق به آسمان رفت را ندیدید؟ یعنی شوخی نوشته بودید یا جدی بود؟ سرمایه گذار را چی فرض کردید شمادولتی ها؟؟؟
ناشناس
| Germany
جنایتی که طرز طلب کردو ان کسی که ایشان را به این سمت گماشت خدا ازشون نگذره
مدرک اقای طرز طلب چی است !؟ ادبیات!!!!!
ایشان یه شرکت مادر تخصصی رو نمیتونند کنترل کنند که در زیر مجموعه خود چندین تیم که ... اقتصادی دارند رشد پیدا کرده در راس ان اقای ... که با مدیر عامل ها ساخت وپاخت کرده
شما یک نظر سنجی از پرسنل نیروگاه بکنید تا به شما بگویند چه جنایت های انجام میشه
چرا باید در یک شهر هم شرکت تولید برق باشد هم مدیریت تولید
فقط دلیل ان این است که سفره ای فقط برای اقایان پهن شده
انشالله که بساط این جنایت ها جمع بشه
وحید
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام واقعا آقای مهندس طرزطلب یه انسان مومن و خداشناس هست
بنده امیدوار خدا
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام
به عنوان کسی که با چند نفر از بزرگان فعلی و اسبق صنعت برق کار کرده نظر خودم رو می گویم و طبیعتا مخالف و موافق هم خواهد داشت:
منم مثل شما تا چند وقت پیش آقای طرزطلب رو نمی شناختم و اسیر این جو سازی های مدرک و ... می شدم.
از نگاه بنده آقای طرزطلب یک مدیر توسعه ای هست که تامین منابع مالی رو خیلی خوب بلده و سر رشته خوبی از اقتصاد داره و از همه مهم تر ریسک پذیری بالایی رو تا الان از خودشون نشون دادن.
یکی دو بار صحبت از مدرک ایشان شد در جواب گفتم که کاشکی همه مدیران صنعت برق مدرکی غیر از برق داشتن شاید وضع ما بهتر از این می شد.
شخصا توانمندی های آقای طرزطلب رو تحسین می کنم و در مقابل نسبت به تیم معاونان ایشان که اکثرا غیر نیروگاهی هستند نیز انتقاد (البته یادمان نرود برق حرارتی یک شرکت 5 ساله هست و مقایسه آن با یک توانیر 50 ساله و یا حتی مدیریت شبکه 16 ساله شاید مقایسه درستی نباشد.
محبعلی
| Iran (Islamic Republic of)
در جواب دوست عزیزمون اقا وحید باید عرض کنم که ملاک به مومن و با خدا بودن است یکی از مراجع تقلید رو بزاریم وزیر نیرو که تمام مشکلات برطرف بشه
مادر تخصصی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد بود از زیر مجموعه خودش خبر ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حتما شوخی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی درست و دقیق نوشیتی دوست عزیز
واقعا متحول کرد
اثرش رو هم الان داریم در خاموشی های تابستان و زمستان میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
طرزطلب مومن و خداشناسه؟!!!
واقعا که
برین خجالت بکشین از این همه دروغ و دغل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حداقل رعایت کنین و به یه لیسانس معارف نگین مهندس
ناسلامتی در صنعتی هستین که تنها چیزی که کم نداره مهندس واقعیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مطمئنی دوست عزیز؟!!!!!!!!!!
ایشون که تو باند اصلاح طلبهاست
مگه دکتر آشنا مشاور روحانی یک تنه ایشون رو حمایت نکرده و نمیکنه
چه جور میتونه تو دولت بعد هم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
عزیز دل برادر
از بین پیغمبرا جرجیس رو انتخاب کردی
بابا این دوستمون که دمش با اصلاح طلبها گره خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی عملکرد شایانی داشته یا سواد بالایی داره که تو دولت بعد هم با وجود سلیقه سیاسی متفاوت حتما نگهش دارن؟

برگرده همون مدیر پروژه تو بخش آب
ناشناس
| United States of America
اون کسی که هوای طرز طلب را نگه میداره یک نفر است و آنهم از پرسنل روابط عمومی برق حرارتی که ظاهرا کارش فقط همین است و برا همین حقوق میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از خدا و آه کارکنان نیروگاهها نمیترسی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
5
4
باباوزیربعدی تویی همه فهمیدیم برای رییسی تبلیغ کردی بدومیزتوازت نگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore
میز زیاده گوگولی به نظر من یه تبر با دسته محکم لازمشه که ریشه شما خیانتکارها را کامل بزنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
5
3
یعنی محمدزاده و سیاوشی شدن تلاشگران صنعت آب و برق ستاد رئیسی!!!!!!!!!!!!!!

خدایا خودت به صنعت آب و برق رحم کن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يعني تو نميدونستي .احتمالا تو هم مثل اربابت صبح جمعه از خواب بيدار شدي فهميدي.
حسن
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفم شما لیاقتتون همون کسانی هستن که ۸ سال برق را نابود کردن آب را ولنگار کردن آقای محمد زاده عملکردش معلوم هست فردی مومن بالیاقت و صادق و آقای سیاوشی هم فردی توانا و از خانواده مومن هستن. لطفا کمی وجدان داشته باشیم
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا خدا رحم کنه ... که از سهمیه جذب استانها ی مجاور خرج کرده برای استخدام و جابجایی ... منتقل کنه توانیر
واقعا دنیای عجیبی آدمها چقدر راحت رنگ عوض میکنن
احسان تقی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
4
5
با سلام وخدا قوت خدمت همکاران صنعت آب وبرق ؛ اقای دکتر محمدزاده انسانی والامقام پرتلاش باتجربه ودلسوزکه از سرمایه های صنعت آب وبرق می باشد . در مسئولیتی ایشان درمعاونت نیروی انسانی و مسولیت های مهم دیگرکه داشتند ،تمام تلاش خود را برای رضایت خدا وپیشرفت خط مشی سیستم وزارت نیرو انجام گرفته است امید است که با امدن دولت منتخب مردمی جمهوری اسلامی، ایران قوی ودولت مردمی ، سید والا مقام حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی دامت برکاته استفاده از ایشان درعالی ترین جایگاه وزارت نیرو باشد تا با همت روز افزون دوستان حزب اللهی تغیر و تحول بزرگ در صنعت آب وبرق انجام شود که مورد رضایت خداوند منان و مردم عزیز کشورمان شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
3
به امید خداوندپس از انتخاب یک وزیر انقلابی ومتخصص وزارت نیرو از یک مدیریت سیاسی به یک وزارت خانه فنی وتخصصی تغییر چهره نماید ولازمه این کار عدم استفاده از مدیران سیاسی فعلی در شرکت های مادرتخصصی وبلاخص صنعت برق که با امارسازی های نادرست ونامتوازن زمینه ساز بسیاری از قطعی های مکرر وبدون برنامه ریزی سال ۱۴۰۰ رارقم زده اند و دولت منتخب وبلاخص وزیر نیروی اینده باید بسیار هوشیار باشد این دوستان از هم اکنون بانشان دادن یک چهره سیایی جدید و با لابی های سیاسی گوناگون به دنبال تحکیم جایگاه وحتی ارتقا خود می باشند این زنگ خطری بسیار حساس برای مدیریت اینده وزارت نیرو می باشد .
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما. صنعت آب و برق یک صنعت تخصصی است و سیاسی کاری و عدم تخصص مدیران آسیب جبران ناپذیر به این صنعت وارد کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
2
انشاءالله امیدواریم این شاخص هایی که مدنظر است از جمله انقلابی پرتوان و جهادی و خستگی ناپذیر و... محقق شود و جایگزین مدیران خسته و بی حال و اشرافی و لابی گر شوند
تا مردم طعم شیرین خدمت گزاری به معنای واقعی را بچشند
البته خود این مدیران از عملکردشان احساس شرمساری و خجالتی دارند الحمدالله بصورت داوطلبانه در حال خروج هستند
زمینه برای استقرار دولت انقلابی آماده می شود
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
5
پایان فخرفروشی وزارت نیرو ومدیران اشرافی
امید داریم با انتخاب وزیر جدید انقلابی مشکلات نیروی انسانی و تبدیل وضعیت و حقوق و مزایای کارگران مظلوم حل شود
مدیران شکم سیر دولت روحانی که خیلی در فکر ما نیروهای زیردست نبودند
همه را واگذار می کنیم به خداوند و روز قیامت اگر پاسخی داشته باشند
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
15
3
باسلام و عرض ادب
و تبریک به دولت منتخب مؤمن و دلسوز
بهترین گزینه برای وزارت نیرو آقای مهندس طرزطلب می باشد که یک نیروی انقلابی و خداشناس و مؤمن هست
از آقای دکتر رئیسی انتظار داریم آقای مهندس طرزطلب را معرفی نماید
پاسخ ها
جواد محمد قاسمی
| Iran (Islamic Republic of)
بهترین گزینه برای وزارت خونه محبعلی پودینه تمیز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مال بد بیخ ریش صاحبش
برش گردونن همون آب رو آباد کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اشتباه میکنی که انتظار داری
طرز طلب لیسانس معارف داره اونو چه به این حرفا
تا الانشم با پارتی اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش

آیا احساس میکنی که چیزی بنام شرف و وجدان در خودت پیدا نمی‌شود

مهندسی طرزطلب در چه رشته ای است

خاموشی های اخیر نتیجه بی کفایتی طرزطلب و مجموعه برق حرارتی است
رامتین
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
2
مدیرعامل ما هم بدو بدو رفت در این تشکل نامنویسی کرد شاید که در دولت بعدی چهارسال دیگه ابقا شود. یکی از مهمترین رسالت های رئیسی این است که فریب دور قاب چین ها را نخورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
5
در دولت جوان انقلابی باید این مدیرعاملهای با ۳۵ سال سابقه به بالا را بریزند بیرون. خجالت هم خوب چبزیه. ۳۵ سال کم نیست. به خدا جوانها همه بیکارند ما هم جوان داریم.می خواهند کارکنند ازدواج کنند خانه بخرند تازه مدیرعامل ما همه فرزندانش را هم استخدام کرده ولی من تنهاپسرم را هم نمی توانم به جای خودم استخدام کنم این عدالت نیست.
شایسته سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
7
باسلام خدمت همکاران محترم، آنچه مشخص است متاسفانه ظرف چند سال گذشته هیچ برنامه قابل توجهی برای صنعت برق، آب و ... اجرا نشد، نه برای مردم و نه برای نیروی انسانی این مجموعه، مخصوصا نیروی انسانی که بالاترین سرمایه هر سازمان است در کمال بی عدالتی و عدم شایستگی جایگذاری شدند، که نتیجه ان بی نظمی و بی برنامگی برای قطعی برق و آب مردم در این گرمای طاقت فرساست.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
6
4
وزیر نیرو باید انقلابی باشد

تبریک به برادر محمدزاده عزیز و دوست داشتنی
میثم پودینه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
3
8
با سلام جناب آقای محمد زاده از سرمایه های ارزشمند مدیریتی وزارت نیرو می باشند واین فعالیت ایشان در بحث تجمیع وترغیب حضور پرسنل خدوم وزارت د انتخابات وانتخاب اصلح گامی بزرگ در صنعت می باشد که نشان از درایت وهوشیاری ایشان می باشد امید است با استقرار دولت مردمی آقای رئیسی از این نیروی زبده ومتخصص در بخش های عالی وزارت استفاده شود آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران به نظام دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا ایشان کارهای ارزشمندی در جذب و اشتغال خارج از روال فرزندان مدیران داشت خدا خیرش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
9
اولین انتظار برقی ها،برکناری فوری و بی قید شرط برخی مدیران عامل فاسد ومعاونینشان وکوتاه کردن دست آنها از بیت المال است که متاسفانه تعدادشان نیز در استان های مختلف کم نیست ودر هر استان حداقل چند نفری یافت میشود،و جایگزین نمودن آنها با افراد سالم،دلسوز وخوشنام است.این اولین انتظار بحق کارکنان صنعت برق از دولت انقلابی آقای رییسی است.
پاسخ ها
زاهدان
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا درست است یک تیم از بازرسی و حراست که جدا از اقایان باشد باید تمام مدیر عامل شرکت های مدیرت تولید رو پرونده انها رو بررسی کنند
ایرانی
|
Singapore
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
2
8
سلام و درود بر جناب آقای دکتر محمدزاده مرد انقلابی و نیروی جهادی وفادار به نظام و رهبری . زحمات ایشان در دوره تصدی معاونت منابع انسانی وزارت نیرو در حوزه منابع انسانی قابل تقدیر و ثابت شدست. امید است با تفکر و روحیه انقلابی دوستان کابینه جدید از نیروهای متخصص و معتقد جهت خدمت به کشور استفاده شود .
ايراني
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
2
11
به نظر من آقاياني كه توي خاموشي هاي اخير دخيل بودن و باعث نارضايني و خسارت به مردم شدند بايستي در ملا عام محاكمه شوند ٢٥ نفر كسته در تهران بر اثر تصادفات بوجود آمده ناشي از كمبود ديد رانندگان بعلت خاموشي معابر داخل شهر آمار كمي نيست خون انسانهاي بي گناهي كه بعلت قسور و بي عرضگي آقايان ريخته شده . آقاي اردكانيان جواب بده متخصصصصصص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برو دوست عزیز
مث اینکه نظرات بالا رو نخوندی
برخی همکارایی رو داریم که تازه دنبال اینن که همین عوامل وضع فعلی ارتقا هم پیدا کنن
ببین چقدر دارن برای طرزطلب نوشابه باز میکنن
ايراني
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
2
10
درود فراوان بر دولت مردمي آقاي رئيسي مگه شما حق كاركنان مجموعه وزارت نيرو رو پس بگيريد ما الان ٥ ماهه توي توزيع برق قزوين رفاهيات نگرفته ايم دادمان هم به جايي نميرسه اين همه ظلم در حق ما شد كسي هم پايخگو نبود. به اميد عدالت به آقاي رئيسي راي داديم
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
شخصی که تیک منفی کذاشتی ایا نیروها معوقه ندارند ایا سیستم از حرکت نایستاده ؟ واقعا وجود افراد بی وجدان وبی انصاف افته تمام بشریت است وبه خاطر منافع خود حاضرند ۱۵۰۰ نفر را قربانی کنند خدا نگذره از ادم بی وجدان
کاربر
| Japan
متاسفانه بخش توزیع علی رغم مواجه مستقیم با مردم و زحمات زیاد نیروهای عملیاتی همواره کمترین توجه رو داشته و کم ترین دریافتی.
جابر
|
Singapore
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
2
7
با سلام
چند نظر شخصی قابل ملاحظه آقای دکتر محمدزاده عزیز که از طرف دولت جدید مسئولیت تشکیل کابینه جدید وزارت نیرو را به عهده گرفته اند
۱. استفاده از نیروهای دلسوز و مردمی با روحیه جهادی
۲. استفاده از مدیران عامل قبلی و فعلی با رویکرد شایسته سالاری
۳. ایجاد اتاق فکر متشکل از معاونین و مدیران بازنشسته توانمند حوزه وزارت نیرو جهت پیشبرد اهداف و خدمت به کارکنان مجموعه در تمامی قسمتها
۴. مبارزه و برخورد با فساد بصورت شفاف که مردم شاهد برخورد با متخلفین و چپاولان بیت المان باشند
۵. نگاه ویژه و فوری به حوزه صنعت برق که متحمل زیان شده
۶. استفاده از مدیران انقلابی در حوزه های نظارتی مجموعه در کلیه شرکتها
محرابی
|
Singapore
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
2
6
امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید که با شعار مبارزه با فساد پا به میدان گذاشته و با وجود شخصیتهایی مانند جناب آقای محمدزاده بزرگوار اوضاع وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه رو به بهبود باشد . با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای تمامی خادمان و دلسوزان نظام .
سرو اندام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
3
7
درود خداوند بزرگ بر جناب آقاي رئيسي و نماينده بزرگوارش جناب آقاي دكتر محمدزاده به اميد خدا و با همت و غيرت شما عزيزان وزارت نيرو از انحصار آقايون و باندهاي مافيايي ثروت و قدرت نجات پيدا كنه . خدا حفظتون كنه ما هم با تمام وجود در هر جايگاهي كه باشيم در ركاب شما محبوبان آماده خدمتيم
دولابي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
13
سخني بارئيس جمهور جديد
آقاي رئيسي در چند سال اخير ما كاركنان حوزه وزارت نيرو شاهد تخلفات زيادي از شخص وزير معاونين و شركتهاي زير مجموعه بوديم كه متاسفانه با ايجاد مافياي به هم پيوسته مجموعه وزارت نيرو را به يغما بردن و هيچ كسي برخوردي باهاشون نكرد . اين امر موجب بي انگيزگي بسياري از كاركنان متعهد گرديده از شما انتظار داريم با برخورد قاطع و به دور از هر گونه سياسي كاري عملكرد و خيانتهاي آقايان را اعلام نماييد.
دلسوز نظام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
2
8
جناب آقاي دكتر محمدزاده عزيز سلام
بنده شاهد فعاليتهاي شما جهت خدمت به همكاران مجموعه بوده ام بر كسي پوشيده نيست كه روحيه جهادي و انقلابي شما هميشه در خدمت به مردم زبانزد بوده بعنوان عضوي كوچك از مجموعه وزارت نيرو پيشنهاد ميكنم بعد از تشكيل كابينه جديد در هر كدام از شركتهاي زير مجموعه يه نفر بعنوان نماينده جنابتان تعيين فرماييد كه گزارش كامل عملكرد آن مجموعه را برايتان ارائه دهد الان مشكل اكثر شركتها ضعف نظارتي است اگه نظارت كلي باشه خيلي از مشكلات حل خواهد شد.
پاسخ ها
میرکمالی
| Iran (Islamic Republic of)
خواهش که دارم فقط اولین جا شرکت مدیریت تولید برق نیروگاهای استان سیستان وبلوچستان باشد
مدیر عاملش ۱۰ساله که در این پست است
ما پرسنل در این چند سال خیلی چیزها دیدیم ولی دست ما به هیچ جای بند نیست
درود
| Iran (Islamic Republic of)
مشکل اصلی عدم نظارت است.
انصاري
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
1
جناب آقاي دكتر محمدزاده خدا قوت برادر انشائ الله خداوند متعال به شما سلامتي و عمر باعزت بده مرد بزرگ يه پيشنهاد كوتاه به شما و دولت جديد اگه ميخواين اين وضعيت رو متحول كنيد نياز است ٣٠٠ نفر نيروي كاردان و كاربلد و پاي كار مثل خودتان تو وزارت نيرو ميتقر كنيد. يا علي خدا پشت و پناهت مرد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
3
امیدوارم این معاون منابع انسانی سیاسی و سفارشی و مدیران نان به نرخ روز خور وی را غزل کنند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
2
با سلام دوستان و عزيزاني كه در دولت جديد مسئوليت ميگيريد خواهشا به داد شركتهاي توزيع برق برسيد اين شركتها تبديل به حياط خلوت آقايان در وزارت خانه و توانير شده است و منافع شخصي شان با پياده كردن طرحهاي بي نتجه تامين ميشود اگه به شركت توزيع برق تهران بزرگ سري بزنيد و پاي صحبت افراد دلسوز بشينينيد سر نخ خيلي از از اين فسادها را پيدا ميكنيد . شركتهاي توريع به يغما رفته اند آنها را دريابيد.
سرباز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
1
دروووووووووووووووووود بر انسانهاي پاك خدا ترس و خدوم با اين تفاسير خرمشهرها در پيش است دوستان و سربازان راستين امام و رهبري در حوزه وزارت نيرو عزمتان را راسخ كنيد در حمايت از كابينه جديد از شناختي كه من از آقايان دارم ١٠٠٪؜ اوضاع به نفع مردم و همكاران تغيير ميكند به لطف خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore
احسنت تفسیر جالبی بود
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
1
دوستان توجه کنند امروز تر و خشک با هم نسوزند
در همین دولت که باعث هزاران مشکل و بدبینی و تاکیدی جامعه شده مدیران دلسوز و توانمند و متخصصی وجود دارد که اگر این مدیران نبودند شاید اوضاع بدتر این بود لذا دوستان کمک کنند مدیران خوشتان و توانمند را از مدیران مفسد و خائن به مملکت جدا کنند البته این مدیران قبل از اتمام دولت در حال خانه تکانی هستند واقعا خسته نباشید و دستمریزاد به این همت تلاش بر علیه مردم
امروز که مردم با بصیرت رأی دادند مطالبه دیگه ای هم دارند و آن انجام امورات با شناخت و بصیرت و رعایت تقوا
بیژنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
1
0
آقای محمدزاده بزرگوار و برادر عزیزم جناب سیاوشی هردو کسانی هستند که من سالها افتخار آشنایی با این عزیزان را دارم هردو از خانواده های با اصالت و مومن و صادق هستند دستمریزاد خدمت هردو بزرگوار عرض میکنم و مطمئن هستم که وزارت نیرو انشا الله بهترو پیشروتر از همیشه در دولت انقلابی خواهد شد
همکار
|
Germany
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
قطعا همینطور است، صنعت اب و برق یک صنعت تخصصی است و باید بدور از سیاست بدون اتلاف وقت و انرژی در حال خدمت رسانی باشد، متاسفانه سیاسی کاری در سنوات گذشته باعث انتصابات نابه جا زیادی در تمام سطح کشور شده است، امید است در دولت جدید انقلابی در این حوزه صورت گیرد.
مدیریت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
صنعت برق متاسفانه از نظر مدیریت دچار مشکل جدی شده است، با اینکه هواشناسی از هفته های اول فروردین در خصوص گرمای هوا و کاهش منابع ابی هشدار جدی داده بود، متاسفانه اصلا مورد توجه قرار نگرفت و هیچ برنامه مشخصی جز قطعی برق مردم تحت فشار، به ذهن مدیران ارشد این وزارت خونه نرسید، خسته نباشید بابت این همه تدبیر و امید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی هم مدیریت قابلی داریم
با لیسانس معارف و ادبیات دارن تولید مملکت رو می گردونن
شما برو دیدت رو اصلاح کن
قطع برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
متاسفانه قطعی برق صدمات جدی به صنعت کشور وارد کرد، کارخونه ای که مواد اولیه ش در خط تولید بود با چهارساعت قطعی برق، مجبور به دور ریختن مواد می شد، کی این خسارات را جبران میکند ؟؟
منابع انسانی
|
Netherlands
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
بسیار باعث تاسف است واقعا!!!!
معاونی که سالها در سطح اول کشور خدمت کرده و جزو بهترین نیروهای خدمات مشترکین کشوری بوده، با پرونده سازی کثیف و به ناحق کنار گذاشته می شود. راستی دادگاهی برای رسیدگی به این موارد وجود دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیرو
|
Germany
|
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
قطعا هستند کسانی که هم تجربه و هم تخصص برای مدیریت بخش های مختلف دارند ولی متاسفانه کنار گذاشته شده اند، امید است از همه ظرفیت ها در دولت جدید استفاده شود، یا علی
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
درود بر همگی
امیدوارم تیم اصلاحی وزارت نیرو بالاخص در بخش توزیع برق مدیر عامل تحمیلی شرکت توزیع برق هرمزگان که از برق منطقه ای آمده و صد در صد منتصب نمایندگان مجلس و گاد فادر صنعت برق هست را فراموش نکنند ایشان به همراه چند تن از مدیران و معاونینش شرکت توزیع را به قهقرا برده اند . ان شا الله ایشان و اطرافیانش هرچه زودتر برکنار و محاکمه شوند.
طارمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
پیگیری به حق مطالبات کارکنان از اهم وظایف دولت جدید میباشد که نیازمند توجه ویژه است . بحث تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در سراسر کشور و ایجاد توازن حقوق و دستمزد کارکنان با توجه به تورم جامعه از دیگر مسائل قابل پیگیری است .
آگاه به امور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
1
0
سني که شفيعش به روز حشر عمر شود کوري نگر ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
1
1
لابد چون تو ستاد آقاي رئيسي بوده حتما بايد بشه معاون وزير
ايشان جاده صاف کنه ستار محمودي بود در جذب قوم و خويش هاي ستار محمودي و خودش تعجب ميکنم از محمد زاده اين چنين تقدير ميشود ايشان را دکتر ذبيحي بزرگش کرده
قطعا جناب رئيسي بايستي حواسش به اينها باشه
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
با سلام و احترام خدمت همه دوستاني که نظر دادند
و تشکر از همکاران انقلابي و هميشه در ميدان آب وبرق کشور و دوستاني که برا ي اين جريان زحمت کشيدند اجر شما نزد خداوند متعال محفوظ است

لازم است برق نيوز به موضوع مشکلات مربوط به تصميمات مديريتي و بخصوص تصميمات و مسائل مربوط به بيمه درمان پرسنل صنعت آب و برق و پشت پرده قرارداد بيش از 5000 ميليار تواني (بيمه درمان و بيمه تاسيسات و بيمه تجهيزات و بيمه عمر و...) بپردازند
ناشناس
|
Singapore
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
مبارزه با فساد و برخورد وجلوگیری از رشد باندهای مافیای که به جان وزارت خونه افتادن مطالبه ای از طرف ما کارکنان وزارت خونه است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
1
1
باسلام بنده چندسال قبل ، درخصوص انتقالی درشرکتهای وابسته باسنگ اندازی رجال آن موقع روبروشدیم که درنهایت بادرایت و تجربه وبزرگ واری جناب آقای دکترمحمدزاده ، مشکل رفع شد
بنده ایشان رافردی مجرب ومتخصص ودلسوز ومتواضع می شناسم
امیدوارم خدواند متعال موفق وسربلندشان فرماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
1
1
با تبریک به جناب اقای رییسی ریاست محترم جمهور وارزوی توفیق و سلامتی ایشان در مسیری که در پیش خواهند داشت وتشکر ازجناب روحانی و همه مسئولین گذشته که هم توفیقاتی در اجرا وسیاست گذاری داشته وهم نواقصی که انشالله ریاست محترم جمهور جدید قطعا بواسطه حضور وپیگیری شخص ایشان درکنار برنامه ها یی که اجرا خواهند کرد مسیر توسعه وابادانی ورفع مشکلات را بیش از گذشته منتج خواهدشد واما با توجه به ماموریت وزارت نیرو که هم اکنون در قالب تشکیل شورایی مقرر شده به موضوعات با عمق بیشتر پرداخته شود ضمن اینکه نباید فراموش کرد موضوع وزارت نیرو در بحث اب وبرق وهمچنین سوخت (نفت )ومحیط زیست الزاما باید بایکدیگر مورد توجه جدی قرار گیرد وشایسته است چنانچه وظیفه معرفی ویزر محترم بر عهده کار گروه مذکور است موضوعات مذکور توامان در قابلیت وشایستگی های فردی مورد توجه قرار گیرد چه مقام محترم وزارت جناب اردکانیان در کلان وزارت تلاشهایی را هرچند انجام وهمین موضوع درشرکت های زیر مجموعه مانند توانیر و برق حرارتی نیز عملا انجام ولیکن انچه شاید موجبات توفیق کمتر بود عدم هماهنگی وکنتر ل بیشتر توسط شخص مدیران عامل این شرکتها بوده که بناچار مجموع شرکتها را بیشتر از حالت فنی خارج ومامن سیاسی کاری وتامین منافع برای برخی زیز مجموعه ها نمود وبعضا افرادی که بکار گیری شدند با حفظ کرامت انسانی ایشان لیکن تخصص کافی در پیگیری امور را نداشتند وهمین موضوع به سطح شرکتها نیز سوق نمود بطوریکه علیرغم نیاز کشور هم اکنون موضوع عدم موازنه تولید ومصرف چالش جدی است که با اعمال خاموشی بنوعی شبکه مدیریت میشود که خود بلحاظ اقتصادی در تولید وحتی زیان به مصارف خانگی واقعا جای تامل بسیار دارد تا حدی که عدم عامل بین خود شرکتها زیر مجموعه مبین نوعی اشکال ساختاری علیرغم افزایش هزینه ها ی سربار ی که نتیجه ان عدم انجام برخی تعمیرات نیروگاهی ویا تاخیر در ورود انها میباشد وانشالله این موارد که هم بسیار از زبان خود مسئولین صنعت اب وبرق ؛نمایندگان محترم مجلس ومتخصصین امر در بخش های خصوصی و..بیان شده در انتخاب وزیری اندیشمند ومتخصص وهمینطور انتخاب معاونین ایشان در اینده موردت وجه قرار گیرد
مهدی ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
2
2
عرض سلام و خدا قوت خدمت دکتر محمدزاده
بنده افتخار همکاری با حضرتعالی رو داشتم و در زمان تصدی شما بعنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت نیرو شاهد زحمات و پیگیری های جنابعالی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بودم و قطعا اگر تا الان تصدی پست را داشتید مشکل این نیروهای زحمتکش مرتفع شده بود .ان شاالله در دولت جناب رییسی شاهد انتصاب حضرتعالی در پست های کلیدی وزارت نیرو باشیم و منشأ تغییرات و تعالی در وزارتخانه باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
5
4
قطعا اکثر اين کسانيکه از محمد زاده تمجيد و تعريف کردن ايلامي هستن که با پرچم هاي بيگانه کامنت ميزارن والا زمان دولت احمد ي نژاد محمد زاد رو تو تامين اجنماعي بيرون کرده بودند با رفتن دکتر ذبيحي از آنجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پروفسور جان هنوز پرچمي براي استان ايلام مشخص نشده ولي اگه پرچم دادن قول ميديم كه با پرچم خودمون كامنت بزاريم كه شما هم ناراحت نشين. در ضمن پرچم كردها هميشه بالا بوده و خودشون رو هميشه ثابت كردند چه در صحنه جنگ چه در صحنه خدمت
ناشناس
|
Singapore
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
5
جناب آقای دکتر رئیسی خواهشمندیم با توجه به سوابق درخشان جنابعالی در حوزه مبارزه با فساد جلو کثافت کاری مدیران ارشد در شرکت‌های توزیع گرفته شود .
ولي اله اسديان پاجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
3
2
سلام و احترام، ضمن تشكر از سايت برق نيوز بخاطر مصاحبه با آقاي دكتر محمدزاده و درج خبر مربوط به آن، كه سياست شكل گيري و اهميت اين ستاد را از زبان آقاي دكتر عزيز بيان نمودند.
ابتدا بايد به آقاي سيد صولت مرتضوي بواسطه انتخاب و انتصاب آقاي دكتر تبربك گفت. چرا كه در دل همه كاركنان وزارت نيرو ، آقاي دكتر محمدزاده بسيار جايگاه با ارزشي داشته و والاترين رفتارها و پسنديده ترين اخلاق ها را ايشان در وزارت نيرو داشته و دارند .
اين خصوصيات ارزشمند، فضا و بستر لازم جهت ايجاد هماهنگي و انسجام فردي و گروهي را به ايشان داده تا با اولين فراخواني، كليه دلسوزان و تلاشگران صنعت آب و برق به ايشان لبيك گفته و آستين ها را براي خدمتي ايثارگرانه و متهعدانه آغاز نمايند.
گواه اين ادعا، تشكيل گروههاي چندگانه چه به صورت حقيقي و چه به صورت مجازي در همه استانها و شهرستانها، آنهم در مدت زمان بسيار بسيار كم، ميباشد كه چون بمبي در سطح كشور نمايان شد.
آقاي دكتر محمد زاده، ضمن رعايت حريم هاي خصوصي و الگوهاي رفتاري، آنقدر تنور انتخابات را در وزارت نيرو داغ نموده و با همچون اقتدار و صلابتي تلاشگران را به ميدان مبارزات انتخاباتي دعوت نموده تا حدي كه شور و شوق حضور در صحنه انتخابات به خانواده ها، بستگان و .... به طرز شگفت انگيزي افزايش يافت و با تصوير كشيدن صفحات زيبايي از اقدامات، برنامه ها، سياست هاي حضرت آيت الله دكتر رييسي در فضاهاي مختلف اين فضا را سراسر پر شور نمودند.
خد را شكر اين تلاشها و زحمات شبانه روزي به ثمر نشست و با حضور حداكثري مردم در انتخابات و انتخاب شايسته آقاي دكتر رييسي همراه شد.
ضمن عرض خداقوت و دست مريزاد به آقاي دكتر محمد زاده رياست محترم ستاد تلاشگران صنعت آب و برق و آقاي سياوشي- دبير محترم ستاد و همه روسا و اعضاي محترم كميته ها و كليه كاركنان محترم صنعت آب و برق، اميدوارم دولت سيزدهم در انتخاب كابينه مردمي و دلسوز موفق عمل كرده و بن بست هاي موجود در اين صنعت را رفع نمايد.
پاسخ ها
ر.غ
| Canada
آقای اسدیان .داداش!
نه یک زمان دنبال مدیرعاملی توزیع دهیی.
ول هاکن
همینتی که تانش ره افتو بهیتی بسسه......
ناشناس
|
Singapore
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
بنام خدا
یکی از معضلاتی که صنعت آب و برق با آن درگیر است و در دولت کنونی هیچگونه برنامه ای برای آن پیش بینی نشده بود بحث تربیت نیروهای جوان و متعهد برای آینده سیستم است امید است در دولت آقای رئیسی به این امر مهم توجه ویژه شود و انگیزه شکوفایی در میدان خدمت به این نسل آینده ساز تزریق شود . انشاءالله
ناشناس
|
Singapore
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
5
آقا وزارت خونه چه خبره همه دارن فرار می‌کنند خوب وایسین خدمتتون رو ادامه بدین نترسین رئیسی انسان رئوفیه اگه جرمتون پایین باشه امان نامه میده بهتون اگه هم مجرم باشین هر سازمانی که برین میان سراغتون
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
2
با سلام اگه جناب رییسی میخواهد رو حرف افرادی مثل... ها حساب وا کنه که کلاهش پس معرکه است ایشان پس از ... از تامین اجتماعی با مدرک لیسانس حسابداری به مدد آقای ذبیحی آمده وزارت نیرو حالا کی شد دکتر خدا میدونه ایشان از خودشان استقلال ندارند و فقط وفقط در راستای خواسته بالا دستی گام برداشته اند وگام بعد ی ایشان خدمت به اقوامشان بوده است
بنظر بایستی افراد مورد اعتماد آقای رییسی هوشیار تر از این عمل نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
2
ماه درخشنده که پنهان شود شب پره بازیگر میدان شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی عزیز
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
3
1
آقا هیچوقت یادم نمی ره تو ماموریت های آموزشی درسی که استاد میددان رو ما چند مرتبه باید به آقای محمد زاده مفهوم میکردیم تا متوجه بشه استاد چی گفته زمان احمدنژاد هم ایشان از مدیران آسانسوری بود و متاسفانه زمان آقای رییسی هم از مدیران موشکی خواهد بود که بالا میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
2
انشالله در مرحله اول سفارش و پارتی بازی یکی از نزدیکان رییس جمهور در برق حرارتی عزل خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشالا
البته برخی از دوستان همینجا برای ایشون چه منقبت هایی که ذکر نمیکنن
فکر کنم مواجب بگیرهای روابط عمومی ... باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آخه یکی دو تا هم که نیستن
طرزطلب، عظیمی، مقیمی، دودابی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
3
3
چه بوی کبابی به مشام بعضیا خورده
دارن با کله می دون تا جا نمونن
ناشناس
|
Singapore
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
2
با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای محمدزاده بزرگوار بنده به نوبه خودم از زحمات شما بعنوان مسئول تلاشگران صنعت آب و برق در معرفی و تلاش برای انتخاب رئیس جمهوری مردمی تقدیر و تشکر میکنم . حتما با وجود شما بزرگواران تحولات عظیمی در صنعت اتفاق خواهد افتاد. علی یارتان
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
8
با سلام
شرکتهای مدیریت تولید برق در سال ۷۰ به منظور چابک سازی نیروی انسانی و افزایش بهره وری در بخش خصوصی ثبت شده اند و تابع قوانین پرسنلی دولتی نیستند و حال برق حرارتی با متورم سازی ستادهای دولتی و تشکیل شرکتهای ضعیف تولید نیروی برق که از نیروهای مامور و غیر متخصص در حوزه تولید برق تشکیل شده اند و افزایش هزینه های ستادی به فکر دخالت حداکثری در بودجه نیروی انسانی نیروگاهها و کاهش مزایا و امتیازات رفاهی آنها افتاده اند و بخشنامه های چالشی و غلط صادر می کنند و عملا شرکتهای مدیریت توانمند را به حد یک اداره دولتی ضعیف و زیر دست که بنگاه اقتصادی نیست تنزل داده اند و امیدوارم وزیر محترم در آخر دوره خود این اشتباه استراتژیک در تضعیف نیروگاهها را بنام خود ثبت نکند و اجازه دهد دولت بعدی با بررسی موضوع از ندانم کاری برق حرارتی با توجه به احتمال تعارض منافع موجود جلوگیری نماید
پاسخ ها
نیروگاهی
| Iran (Islamic Republic of)
آفرین آفرین آفرین در تمام کانتهایی که خوندم اگر یک حرف حساب زده شده باشه دقیقا همینه
قطعا شرکتهای تولید نیروی برق بخش تولید را به ویرانی کشاندند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
3
چه بوی کبابی به مشام بعضیا خورده
دارن با کله می دون تا جا نمونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایام روزه داری تون نزدیکه به امید خدا
همکار مدیریت شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
3
دوستان
فرخزاد از مدیریت شبکه بره همگی کیک و ساندیس مهمون من هستین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
الهی امین
دوست عزیز این آمین 600 نفر همکار مدیریت شبکه و خیلی ها تو توانیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو رو خدا نگین
یه دفعه دیدین رفت توانیر یا یه جای بالاتر، اون جا رو گلکاری کرد
اونوقت همش میگین ای کاش تو همون شرکت شبکه مونده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه تو دولت جناب رییسی هم این هنوز سر کار باشه من یکی رایم رو پس میگیرم
كرد ايلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
2
0
سلام
خدا قوت جناب آقاي محمدزاده گرامي . دوستان سلام بنده نظاره گر تلاشهاي دكتر محمدزاده از زماني كه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حضور داشتن هستم خدمات ايشان در زمان حضورشان در كميته امداد امام خميني و استانداري به محرومين استان ارزنده و قابل ستايش هست تمام همشهريان ايشان را بعنوان نيروي مردمي ميشناسند واقعا وقتشان را صرف خدمت به مردم كردند انشاالله به ياري خداوند اين نيروهاي ارزشمند در صحنه خدمت به مردم هميشه پويا باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
آقای ... شما خودت یک زمانی میدان دار دفتر وزارتی و فائم مقام بودی
شما اگر مدیر می شدین چه بلاهایی سر این مملکت می آوردین
فقط خدا می دانه چی ها که نکردید
حالا شما شدید غلط بگیر
تو خودت اصل غلط هستید
کارشناس صنعت برق
|
United States of America
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
3
جناب محمد زاده عزیز
شما مرد خدا و بی ادعا هستید و یقینا دوست ، دشمن به این مهم تاکید دارند.
امیدوارم به تیم سازی مناسب منش و روش خدمتگذاری و خدمت خالصانه در مجموعه جاری شود.
در صنعت برق نیاز و ضرورت دارد که تسریع ویژه صورت پذیرد.
پروپاگاندای حاکم در بخش برق باید از بین رفته و نظام راستگویی و
واقع گویی تقویت شود.
کارشناسان بی ادعای بدنه صنعت برق نوکری مردم را افتخار میدانند. باشد که با حذف مدیران کم تحرک و خنثی ، شرایط بهبود روش ها و تقویت زیرساختهای مورد نیاز در برنامه های پیش رو قرار گیرد.
با آرزوی سلامتی و عافیت برای خادمان ملت و نظام .
مهدی
|
Germany
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
1
جناب باستان. شناس انصافا اگر ایشان جاده صاف کن محمودی بود احسن به غیرتش که محمودی قائم مقام بود و مرد شناسنامه دار آب کشور و ۴۰سال سابقه درخشان مدیریت
اما شما که یک دفتر دار‌و منشی بودید در دفتر قائم مقام و دفتروزیر
چی ها که نکردید
جاده صاف کن تو هم بود که برادرت در توزیع تهران و تمام خانواده ات را با دستور از این و آن جذب کردی
تو دیگه خجالت بکش که یک ساعت هم برای وزارت نیرو مفید نبودی
تو بیشتر باستان شناس هستید تا ناشناس چون همه توده دیدگاه های تو را می شناسند
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
1
2
انساءالله که با استقرار دولت آقای رئیسی بساط این افراد باستان شناس هم برچیده شود
و هرچه سریعتر آدم های دورو و لابی گر از این مجموعه حذف شوند
همین بنده خدا که شبیه باستان شناسان است و تا زمانی که دفتر قائم مقام و وزیر بود و لیسانس ادبیات فارسی داره فقط شعر حفظ می کرد و حقوق می گرفته ......
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
4
واقعا حقیقت را بیان نموده اید متاسفانه در سال‌های اخیر با سیاسی کردن مجموعه وزارت نیرو نیروهای سفارشی جای نیروهای متخصص و کاردان را گرفتن آقایان فقط دنبال پست گرفتن برای وابستگان بودند که راحت منافعشان تامین شود . نتیجه آن هم این وضعیته که مشاهده میکنید خاموشی های مکرر و قطع شدن آب بصورت روزانه به خصوص در شهرستانها
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
1
2
با سلام یک دفعه بگویید در چهار سال آینده کلاً فاتحه وزارت نیرو خوانده شده است !!!
ادریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
3
0
با سلام
جا داره تشکر ویژه از جناب آقای دکتر ابوذر هاشمی که به عنوان مدیر کمیته کشوری صنعت آب و برق در ستاد مردمی جناب آقای دکتر رئیسی داشتند انجام شود.و در این کمیته کمیسیون های مختلفی فعالیت داشتند از جمله کمیسیون آب،کمیسیون برق،کمیسیون انرژی های نو،.......
نبایستی اسم شخص خاصی با اهداف سیاسی و ....نام برده شود
موفق باشید
سخنگوی همراهان کمیته صنعت آب و برق کشوری دولت دکتر رئیسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
1
8
وزارت نیرو در گام اول باید مدیران ناکار آمدی همچون... ها را بر کنار کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حایری ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا حائری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
5
بنده نظرات دوستان را خوندم انصافا دولت جدید و شخص آقای اردکانیان وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه را با خاک یکسان کردند تقریبا اکثر طرحهای که اجرا شد بصورت نمایشی با کلی هزینه انجام شد که خروجی مثبتی نداشته و شرکت‌های زیر مجموعه فقط متحمل هزینه شدند تا آقایان بهره برداری رسانه ای کنند
مثال نمیزنم تا چیزی از قلم نندازم آقایان خودشون میدونند
ناشناس
|
Singapore
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
1
طرح مسکن کارکنان صنعت آب و برق از اولویت‌های مهم دولت بعدی است که دولت فعلی و وزیرش فقط شعارش رو دادن بر عکس ارگان‌های دیگر که وضعیت مسکن کارکنانشان را بخوبی ساماندهی کردند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
5
2
به نظر من تنها کسی که میتونه وزارت نیرو رو از این وضعیت نجات بده، دکتر دودابی نژاد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حتما دوست عزیز
مگه تو دولت بعد هم قراره آقای نوبخت در کابینه باشن که از ایشون حمایت کنن؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
الان با همکارها این کامنت رو به ایشون نشان دادیم کلی خندید و گفت اگر بدبین باشم یک کسی که با من مشکل داره این رو نوشته تا بعد بتونه تخریبم کنه اگر هم خوشبینانه نگاه کنم کسی این رو نوشته که هیچ شناختی از وزارت نیرو و رجال شاخص و شایسته‌ش نداره
شبگرد توزیع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
سلام ير خوانندگان عزیز
من کاری به این ندارم کی میاد کی نمیاد . هر کس بیاد بیاد هر خراب کاری به بار بیاره هیچ سیستم کنترلی نیست که بگه خرت به چنده چی شد چی نشد . ولی صجبتی دارم با وزیر جدید جان مادرت وزیر جان حقوق مزایا ما رو سر وقت بده . مثل اردکانیان عمل نکن .
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
2
0
باسلام
ضمن تشکر از آقای محمد زاده که با نگاه همدلی در مجموعه آب و برق برای رسیدن به اراء حداکثری تلاش نمودند اما در انتخاب افراد در استان ها اصلا خوب عمل ننموده و افرادی که در دید همکاران از ابعاد مختلف وجاهت لازم را نداشتند ابلاغ صادر نمودند که این افراد قطعا در آتی آسیب های جدی شرکت ها و نظام مقدس خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
7
0
به نظر من دولت محترم جدید در وحله اول باید مجددا به خود اقای اردکانیان اعتماد وبا توجه به اقدامات وپویش هایی که طی دوره مدیریت ایشان راه افتاد اجازه دهد حتی بمنظور ارزیابی واقعی ودر شرایطی که جناب رییسی ریاست محترم جمهور بر سلامت وشفافیت ومسئولیت پذیری تاکید دارندمجددا به وظایق وزارت رسیدگی کنند ودر صورت ضعف وانچه تحرک وپویایی ناشی از پویش ها بود قطعا میتواند در طول مسیر جابجایی وزیر انجام دهد والبته در این شرایط وزیر با توجه به تجربه باید تجدید نظر اساسی ابتدا در برخی ساختارها ودوم برخی معاونین ومدیران عامل شرکتهای مادر تخصصی و زیر مجموعه داشته باشند -نکته دوم جناب اقای فریدون عباسی نماینده محترم مجلس با توجه به مسئولیت ایشان در دوره ای در حوزه سازمان انرژی اتمی وشناختی که در مدت مسئولیت کمیسیون انرژی مجلس درم واجه با چالش های صنعت برق و...کسب کرد ه اند احتمالا گزینه مناسبی میتواند باشد ولی اینکه عموما مدرک تحصیلی متاسفانه در برخی موارد بسیار مطرح میگردد تنها کفایت موضوع را ندارد چرا که الان عمدتا همه در موضوع اخذ مدرک حتی در شرایطی که هم ممکن است در کار فعلی نیز نیا ز نباشد وخود موجبات افزایش قیمت تمام شده در هرگونه کالا وخدمات میباشد وعملا فرایندی مبدل شده که در ادارات برخی وظایف را رها وبمنظور عدم عقب ماندگی بنوعی بدنبال صرفا مدرک میباشند ولذا تیم مربوط الزما باید توجه به تخصص وتجربه توام را در عین سلامت نفس واقعی داشته باشد قطعا وزیر محترم هم متواند با تخصصی کردن زیر مجموعه فضای مربوط را با مشایعت دولت ومجلس بسمت بهبود سوق دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مهندس جان بهت گفتم به حرفهای دکتر خوب گوش بده و عمل کن . عزیزم قبل از اینکه قرصهات رو بخوری با آب ولرم بشورشون بعد میل کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به نظر من اصلا شما نظر نده .
اردکانیان کسیه که خود یزدیا از دستش خسته شدن.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
3
3
با سلام
با شناختی که از جناب محمد زاده دارم فردی فرهیخته و سالم می باشند.
که قطعا در ساختار دولت جدید می تواند برای وزارت نیرو موثر و مفید واقع شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
1
برق نیوز یه سوال مهم؟

چطوری باید درون این ستاد ثبت نام کنند؟امسئولین این ستاد چه کسانی هستند از کجا پیدایشان کنیم که ثبت نام کنیم؟
مدیر پایگاه تموم شده
ستاد برای زمان انتخابات بود
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
2
1
خدا قوت خدمت همه دوستان و جناب محمدزاده و مدیر برق نیوز استفاده از نخبگان کشوری نیاز فوری صنعت آب و برق است و همچنین از مدیر محترم برق نیوز انتظار می‌رود با توجه به اینکه مشکلات صنعت در این رسانه بیشتر مطرح می‌شود نقطه نظرات خود را جهت اصلاح امور به وزارت نیرو‌ انتقال دهد و از نظراتشان استفاده شود . خدا یار و نگهدارتان
دلسوز صنعت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
1
جناب آقای رییسی
برای اینکه دولت شما در مشکلات کمبودتولیدبرق گرفتارنباشد لطفا شرایط فعلی تولید برق را بررسی نمایید بعد از ورود شرکت مادرتخصصی تولیدبرق و همه دوستانشون که از بخش آب آمدند تا برق را سامان دهند!!!!!!!!!!!!!!!
همه چیز اعم از توسعه و منابع انسانی و نیروگاهها و خصوصی سازی همه چیز را داغون کردند
لطفا رددیون ها ی واگذار شده را برگردانید لطفا تولیدرا به توانیر بدهید لطفا شایسته گزینی کنید لطفا از افراد متخصص استفاده کنید
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
2
مدیریت ضعیف وزارت نیرو در سال‌های اخیر متاسفانه ضربات جبران ناپذیری به مجموعه وارد کرده. بر کسی پوشیده نیست که سیستم به صورت کلی درگیر مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و عدم اجرای طرحهای موفق برای تقویت زیر ساخت‌ها است که دولت جدید در این حوزه ها دچار زحمت خواهد شد
کارمند برق
|
Canada
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
1
سلام برق نیوز عزیز
در صورت امکان کانال ارتباطی با آقای دکتر محمد زاده را هم اعلام فرمایند.
مدیر پایگاه ستادهاشون که احتمالا در استانها فعال هستند
اگر خودشون اجازه دهند میشه شماره ای از انها برای ارتباط معرفی کرد
پاسخ ها
کارمند برق
| Canada
سلام لطفا با آقای دکتر محمد زاده مذاکره فرمایند تا شماره تلفن و یا حداقل ایمیلی از ایشان داشته باشیم تا مشکلات صنعت برق را با ایشان درمیان بگذاریم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
1
توزیع مازندران را از دست سیاسیون نجات دهید.
ادریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
با سلام
جا داره تشکر ویژه از جناب آقای دکتر ابوذر هاشمی که به عنوان مدیر کمیته کشوری صنعت آب و برق در ستاد مردمی جناب آقای دکتر رئیسی داشتند انجام شود.و در این کمیته کمیسیون های مختلفی فعالیت داشتند از جمله کمیسیون آب،کمیسیون برق،کمیسیون انرژی های نو،.......
نبایستی اسم شخص خاصی با اهداف سیاسی و ....نام برده شود
موفق باشید
سخنگوی همراهان کمیته صنعت آب و برق کشوری دولت دکتر رئیسی
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
خوشم می آید در تمام اظهارنظرها ، هیچ صحبتی از بودجه وزارت نیرو مشده. بابا اگه امامزاده هم وزیر نیرو بشه بدون بودجه کاری ازش بر نمی آید. با اسن شبکه فرسوده و با تلفات بالای انرژی ، از وزیر نیرو چه انتظاری دارید. یقیناً وضع برق در پیک بار 1401 از امسال هم بدتر خواهد شد.
ناشناس
|
Singapore
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
3
0
جناب آقای محمدزاده یحفظکم الله
فساد فساد فساد عدم نظارت عدم نظارت عدم نظارت
پدر صنعت را در آورده خواهشا فقط این دو حوزه اصلاح گردد همه چی درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آخه من موندم محمد زاده چکارست اقاي ريسي کسي نيست که اين جور آدمها باج بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ولشون کن پسرم برو مشقاتو بنویس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
سلام جناب اقای رییسی دولت شمابایدبدادشرکت توزیع مازندران برسد۵ماه افزایشی ۱۴۰۰رونزدن ۳ماه رفاهیات ۹۹روندادندچه رسمی چه شرکتی ومتره این وضع مالی توزیع مازندران هست
ناصر قربان پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
0
سلام
چنانچه در رابطه با پیشینه و جایگاه شورای هماهنگی متخصصان انقلابی صنعت اب و برق و ستاد تلاشگران صنعت اب و برق در وزارت نیرو و ارتباط این دو باهم و رسمیت و تاییدیه قانونی انها جهت تنویر افکار مخاطبان این سایت وزین مطالبی ارایه فرمایید مزید امتنان خواهد بود
باتشکر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار