کد خبر: ۴۶۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۱ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
اردکانیان در آئین گرامیداشت شهدای واقعه هفتم تیر؛
وزیر نیرو تصریح کرد: ما کارکنان وزارت نیرو علاوه بر مناسبت‌ها که باید نام و خاطره شهدا را در آن گرامی بداریم، می‌بایست شهید عباسپور را همواره به عنوان یک الگو با دو صفت و خصوصیت شایسته‌گزینی و خدمت به مردم به یاد بیاوریم، چرا که این مهم می‌تواند به امروز و فردای ما کمک زیادی بکند.
به‌ گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان در آئین گرامیداشت شهدای واقعه هفتم تیر و سالروز شهادت حسن عباسپور (وزیر نیروی دولت شهید رجایی) که با حضور خانواده این شهید برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، نه صرفاً با برگزاری مراسم بزرگداشت بلکه با زنده نگه داشتن سیره و روش آن‌ها و دنبال کردن آرمان‌ها و اهداف میسر می‌شود.

وی با اشاره به مناسبت‌ها و حوادث متعدد تیرماه افزود: در این هفته ما حوادث بزرگی همچون شهادت شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران و همفکرانشان، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، شهادت سومین شهید محراب شهید آیت الله صدوقی، حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری و بمباران شیمیایی مردم بی‌پناه و بی‌گناه سردشت رخ داده است.

وزیر نیرو با اشاره به تفاوت‌های ظاهری این رخداد‌ها اضافه کرد: در این که تمامی این حوادث ریشه در یک جهل، خودخواهی، سلطه‌طلبی و زیاده خواهی دارد، شکی نیست. جنگ بین حق و باطل همیشه وجود داشته و همواره مردمانی در همه قرون در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها قد برافراشته‌اند.

وزیر نیرو تصریح کرد: ما کارکنان وزارت نیرو علاوه بر مناسبت‌ها که باید نام و خاطره شهدا را در آن گرامی بداریم، می‌بایست دکتر عباسپور را همواره به عنوان یک الگو با دو صفت و خصوصیت شایسته‌گزینی و خدمت به مردم به یاد بیاوریم، چرا که این مهم می‌تواند به امروز و فردای ما کمک زیادی بکند.

وی با اشاره به مطرح شدن ضرورت شایسته گزینی در کشور گفت: این روز‌ها در خصوص ضرورت شایسته گزینی برای مسئولیت‌ها مسائل مختلفی را می‌شنویم. خود ما هم در وزارت نیرو در حد توان به دنبال این معنا هستیم. شایسته گزینی به این معنا است که افراد وقتی برای انجام مسئولیت انتخاب می‌شوند شایسته و همساز آن مسئولیت بوده و شرایط احراز آن مسئولیت را داشته باشند.

اردکانیان با بیان اینکه این فرصت برایم فراهم بود که در دو حادثه ایام شهادت دکتر عباسپور و شهادت آیت الله صدوقی حضور داشته باشم، ادامه داد: دکتر عباسپور و معلم بزرگ ایشان شهید بهشتی در اولین روز‌های به ثمر نشستن انقلاب و رشد این نهال این نکته را یاد دادند که مدیران ارشد می‌بایست فرا شایسته بوده و ارزش افزوده‌ای را برای حوزه مسئولیت خود داشته باشند.

وی یادآور شد: برای مسئولیت‌های ارشد می‌بایست به دنبال افراد فراشایسته باشیم یعنی کسانی که می‌توانند به واسطه اندوخته‌های خود موجبات رشد و توسعه را فراهم آورده و وقت و انرژی خود را صرف شکل دادن و شکل گرفتن آینده جامعه کنند.

وزیر نیرو در پایان افزود: ما می‌بایست از این زاویه دکتر عباسپور و امثال ایشان را علاوه بر مقام شامخ شهید، به‌عنوان یک مدیر تراز انقلاب اسلامی همواره به یاد بیاوریم.

در این مراسم که به همت دفتر امور ایثارگران وزارت نیرو در ساختمان ستادی این وزارتخانه برگزار شد، خانواده شهید حسن عباسپور نیز حضور داشتند و وزیر نیرو با اهدای حلقه گل به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
4
0
در دوره شما بوده که عملا طی نامه به شرکتها اعلام کردید که خواهر و برادر شهید جزو ایثارگران نیستند.مگر چه امتیازی برای برادر و خواهر شهید می‌دادید که چنین مکاتبه ای انجام دادید.لطفا و خواهشا آقای وزیر در این روزهای آخر وزارتتون حتی اگه شده یه بار به این نظر از طریق همین سایت اطلاع رسانی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آنهاييکه در راه جهاد في سبيل اله به شهادت رسيده اند نزد خداي خود روزي ميخورند و زنده هستند چرا شما ي برادر و خواهر شهيد با گرفتن امکانات و اشتغال و تبديل وضعيت و... اجر و ثواب آنها رو از بين ميبريد اين گناهه بايد همگي دست به دست بديم مملکتو آباد کنيم و اگر مشکلي هست که هست تبعيض قائل نشيم و به بهانه ايثار گري بقيه رو ول کنيم اين درست نيست بقيه هم در اين مملکت زندگي ميکنن مگه بقيه آدم نيستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همش از اسم شهید و خانواده شهید سو استفاده کردن و جز ایجاد بدبینی نسبت به شهید و خانواده شهید کار دیگه ای انجام ندادن.با اون بخشنامه حذف ایثارگران هم که مثل همیشه گل کاشتی دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو که منفی زدی حتما خود وزیری.خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فرمایش حضرت امان (ره) بر اساس آیات قرآنی فرمودند شهدا در قهقهه مستانه اشان و در وصال معبودا نزد پروردگار متعال عند ربهم یرزقون اند.ولی متاسفانه ریا و تزویر موجبات ایجاد بدبینی به خانواده شهدا شده است.جنابعالی مثل اینکه متوجه نشدی و یا مطلب رو خوب نخوندی و همه خانواده شهدا رو متهم کردی، خواهر برادر شهید از قبل هم امتیازی نداشتند که آقای وزیر چنین ابلاغیه ای بزدند.
متاسفانه چاپلوسان و ریاکاران و منافقین موجبات بدبینی ها را فراهم کرده اند.شهدا و خانواده آنان با خداوند معامله کرده و عهد بسته اند و نیازی به حمایت چنین وزیر و کابینه ای نداشته و ندارند.نفس عمل وزیر جای سوال دارد والا ببخشید ما از دید شما به موضوع نگاه نمی‌کنیم که مثل شما دچار توهم سو استفاده باشیم.متاسفانه امروزه ضربه هایی که بر پیکره نظام اداری وارد می‌شود از سوی پاچه خواران و کاسه های داغ تر از آش میباشد.انشاالله خداوند همه مارا به راه راست هدایت فرماید.
شما لطفا کمبودهاتونو با این دیدگاه انتفاعی به موضوع جبران نفرمایید.متاسفانه امروزه کسی کار نمیتونه پیدا کنه،نمیشه اسم بچش از دانشگاه دربیاد،از گرانی شاکیه و... همشو از چشم خانواده شهدا میبینه.لطفا دورو برتو نگاه کن و یا احتمالا خودتو ببین که چه جوری استخدام شدی ویا پست گرفتی میفهمی که چه خبره...
من منکر سواستفاده عده قلیلی از نام شهدا مثل آقای وزیر و امثالهم نیستم ولی اکثریت قاطبه خانواده شهدا مادیات و پستهای سازمانی برایشان مهم نبوده و نیست.
پایان سخن از حضرت امام(ره):خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
کمی از خاموشی های بی مورد که از مصرف ۴۰ هزار مگاواتی کشور به بهانه کمبو د برق شروع شد خجالت بکشیم
خانواده شهدا نیازی به یادواره ندارندپ
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
2
لطفا از شهدای گرانقدر وشجاع و از خود گذشته مایه نگذارید شما در خصوص مشکل مدیر عامل توزیع سکوت میکنی وشاید حمایت می کنی الان اومدید از شهدای عزیز کشورمان صحبت میکنیداین کار شما هم جای سوال داره شهید عباسپور مرد میدان بود به مال وثروت دنیا پشت کرد وبرای اسلام و انقلاب جان نثار کرد اما بعضی مدیران برای پیشبرد اهداف ...خود مردم را قربانی می کنند سلام درود خدا بر شهدای گرانقدر ایران اسلامی بویژه شهید گرانقدر عباسپور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
1
آقا ایشون کارآمدی و ... اگه نداشت اما خداوکیلی خیلی رو داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جناب وزیر ماشالا اعتماد به سقف دارن که بعد از این همه کارنامه درخشان بازم روشون میشه از شهید عباسپور مایه بذارن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
1
يه شعري هست که ميگه
چون که گل رفت و گلستان شد خراب
بوي گل را از که جوييم از گلاب
پسر شهيد عباسپور اينجا بود تحويلش نگرفتيد بنده خدا معلوم نيست کجا رفته ايرانه يا خارج الان امدين با عکس پسرش پوز ميدين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
1
آقا ایشون کارآمدی و ... اگه نداشت اما خداوکیلی خیلی رو داشت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار