کد خبر: ۴۶۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، از تدوین و ابلاغ برنامه تمرینی عملیاتی سطح یک با رویکرد مدیریت هوشمند در شرایط اضطراری برای اجرا در استان‌هاي البرز، زنجان، فارس، خراسان شمالی، لرستان و سیستان بلوچستان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، "میثم جعفرزاده" امروز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور مدیران استانی برگزارکننده مانور پدافند غیرعامل وزارت نیرو، به بررسی و تشریح برنامه تمرینی عملیاتی سطح یک در مناطق شش‌گانه کشور با رویکرد مدیریت هوشمند در شرایط اضطراری پرداخت.

وی افزود: چندی پیش کلیات برگزاری مانور‌های تمرینی آموزشی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE وزارت نیرو جهت اجرا به روسای شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو در استان‌های البرز، زنجان، فارس، خراسان شمالی، لرستان و سیستان بلوچستان ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به اهداف این مانور‌ها خاطرنشان کرد: مانور‌های تمرینی آموزشی ۱۴۰۰ با هدف انسجام بخشی، هوشمند‌سازی خدمات و بهره‌گیری از دانش و اطلاعت روز و برای مدیریت حوادث ترکیبی پیش‌بینی شده است که در سه ماهه سوم سال‌جاری با مشارکت تمامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در سطح یک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این مانور‌ها دو روزه خواهد بود، تصریح کرد: در روز اول برگزاری مانورعملیاتی و در روز دوم به تحلیل نتایج و بررسی دستاورد‌های آن پرداخته خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، مانور‌های تمرینی آموزشی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE از سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی و در سطح کشور با مشارکت شرکت‌های صنعت آب و برق استان‌ها برگزار می‌شود و تاکنون دستاورد‌های ارزشمندی داشته است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار