کد خبر: ۴۶۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۰
به منظور تامین برق مطمئن از دو منبع تغذیه و کاهش افت فشار ولتاژ و نوسانات شبکه در منطقه وردآورد تهران، پروژه مدار دوم ارتباطات ۶۳ کیلوولت پست فوق توزیع کارون با استفاده صددرصدی از تجهیزات ساخت داخل و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال برق‌دار شد.
به گزارش برق نیوز، "مهدی بهروز" مجری طرح خطوط فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران با اعلام این خبر گفت: پست قدیم و فرسوده ۶۳ کیلولت کارون با دو مدار ۶۳ کیلوولت تغذیه می‌شد که برای احداث پست جدید در ضلع شمالی و در محوطه خالی آن، جابجایی‌هایی در محوطه پست و انتقال خطوط با دو مدار هوایی ۶۳ کیلوولت در سه مرحله به بیرون انجام شد.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه، ابتدا جابه جایی خطوط اطراف و داخل پست کارون برای احداث پست جدید و سپس جدا سازی خطوط قدیمی از پست قدیم و فرسوده کارون و ارتباط آن‌ها با پست ۶۳.۲۰ کیلوولت جدید کارون بوده است.

بهروز با برشمردن ویژگی بارز و مزیت این پروژه نسبت به موارد مشابه اظهار داشت: استفاده از برج‌های تلسکوپی و مشبک دومداره فلزی موجود در انبار و اصلاحات لازم روی کراس آرم‌ها و طراحی، ساخت و نصب کراس آرم‌های مناسب، از ویژگی‌های بارز این پروژه بوده که موجب شده هزینه‌ها به حداقل برسد.
 
برقدار شدن مدار دوم پست ۶۳ کیلوولت کارون در پایتخت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار