کد خبر: ۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۱ - ۰۹ تير ۱۴۰۰
با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور حفط آسایش داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به‌صورت ویژه بر تامین برق حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در تهران بزرگ و جلوگیری از خاموشی احتمالی این مراکز، نظارت خواهند کرد.
به گزارش برق نیوز، "حمیدرضا منصوری" معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفت: به منظور اطمینان از آسایش داوطلبان کنکور سراسری در زمان برگزاری آزمون، برنامه‌ریزی لازم در راستای تامین برق حوزه‌های امتحانی انجام شده و آموزش‌های لازم نیز به مسئولان این حوزه‌ها به منظور تسهیل ارتباط با نیرو‌های عملیاتی و حوادث این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در حوزه برق داده شده و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تمامی تلاش خود را به کار خواهند برد تا کوچک‌ترین اختلالی در تامین برق حوزه‌های امتحانی ایجاد نشود.

منصوری از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ به حفظ پایداری شبکه برق کمک کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار