کد خبر: ۴۶۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸:۲۲ - ۱۰ تير ۱۴۰۰
رخشانی مهر؛
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: همه استان‌ها در وضعیت قرمز یا زرد مصرف هستند به جز چند استان محدود که آن‌ها هم باید به شدت مصرف برق خود را کاهش دهند.
مصرف برق در کشور به حالت هشدار در آمد
به گزارش برق نیوز، غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به وضعیت هشدار در برخی از شهر‌های کشور در خصوص مصرف برق گفت: وضعیت مصرف برق در حال حاضر در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان، آذربایجان، گلستان، مازندران، قزوین و تهران از مرز تعیین شده عبور کرده و به حالت هشدار درآمده است.

او بیان کرد: استان‌های نامبرده اگر مصرف خود را کاهش ندهند، قطع برق خواهیم داشت و با توجه به اولین روز برگزاری کنکور سراسری در کشور توصیه ما به مشترکان این است که با مدیریت مصرف از اعمال خاموشی جلوگیری کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اضافه کرد: همه استان‌ها در وضعیت قرمز یا زرد مصرف هستند به جز چند استان محدود که آن‌ها هم باید به شدت مصرف برق خود را کاهش دهند.

رخشانی مهر در پایان تصریح کرد: همه شرکت‌ها باید به برنامه‌های ابلاغی مقید باشند تا دچار خاموشی برق نشویم، اگر ما در صنعت برق به تعهدمان عمل نکنیم، دچار محدودیت‌های بیشتر خواهیم شد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
2
"در ۲ سال ۹۸ و ۹۹ خاموشی نداشتیم و در ۱۴۰۰ هم این موضوع را میخ‌کوبی می‌کنیم که رشد اوج بار در هر سال بیش از ۱ درصد نباشد" این قسمتی از مصاحبه وزیر نیرو در ابتدای سال 1400 است که در برق نیوز منتشر شد. وقتی مدیران توانیر به وزیر اطلاعات اشتباه می دهند و از همه بدتر ایشون با سادگی تمام می پذیرد و همه به خواب خرگوشی می روند نتیجه همین می شود که بعد از سه ماه صحبت از رشد پیک 15 درصدی می کنند. فقط همین برآوردهای بسیار کودکانه و ضعیف نشان می دهد این آقایان مرد این میدان نبودند و با ندانم کاری و خوابیدن در زیر باد ادعاهای بی اساس کشور را درگیر بحران کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
1
خدایا ببین کیا اومدن و سررشته امور رو به دست گرفتن

واقعا اگه جز وضع اسف بار فعلی بود باید در عدالت خدا شک می کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
با سلام لطفا توجه فرمایید شما نیاز مصرف امسال را با مصرف واقعی پارسال مقایسه می کنید که کتملا اشتباه است!
امسال توانیر و مدیران ناتوان آن برای پوشش دادن به ضعف خود در همه جا نیاز مصرف را به عمد به جای مصرف واقعی مطرح می کنند تا مثلا بگویند نسبت به سال قبل مصرف مثلا 10 تا 12 هزار مگاوات زیادتر شده است. این ادعا بسیار مضحک است. معنی این ادعا این است که رشد مصرف حدود 20 درصد است!
واقعا باعث تاسف آشکار است که مدیریت شبکه هم در این بازی مشارکت دارد و طرحای فریبکارانه در دادن اطلاعات غلط و گمراه کننده به مردم و مسئولان را همراهی می کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار