کد خبر: ۴۶۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۵ - ۱۱ تير ۱۴۰۰
وزارت نیرو نیز انجام امور بیمه‌ای وزارتخانه را به شکل جامع به شرکت مادر تخصصی «ساتکاب» واگذار کرد. نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب در گفتگویی به سوالات در این مورد جواب داد.
به‌ گزارش برق نیوز، بیمـه به‌عنـوان یکـی از ابزار‌های کارا، منجر به مدیریت ریسک و تامین امنیت و آرامش خاطر از یک سو و از سوی دیگر باعث رشد سلامت و ارتقای بهبود خدمات هر سازمانی خواهد شد.

در این راستا، وزارت نیرو نیز انجام امور بیمه‌ای وزارتخانه را به شکل جامع به شرکت مادر تخصصی «ساتکاب» واگذار کرد تا با تعیین بیمه‌گر انجام این امور را به شکل مطلوب اجرایی کند.

فرآیندی که علاوه بر تامین سلامت کارکنان وزارت نیرو، منجر به کاهش هزینه‌های جانبی در این زمینه نیز شد.

به‌این منظور گفت‌و‌گویی با "حسین نوری"، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب انجام شده است تا با روند اجرایی این پروسه بیشتر آشنا شویم.

چرا تجمیع انجام شد و منافع آن چیست؟
شورای رفاهی وزارت نیرو که متشکل از معاونان وزیر و نمایندگان شرکت‌های مادر تخصصی که عمدتا مدیران عامل آن هستند و در آن جلسات نظرات همکاران را منتقل می‌کردند که با توجه به اینکه هزینه‌های پرداخت بیمه بسیار زیاد بوده و، اما خدمات دریافتی متناسب با آن نیست، از این رو به ساتکاب از سوی کمیته رفاهی و همچنین مجامع شرکت‌های مادر تخصصی ماموریت داده شد که برای این امر برنامه‌ریزی کند. از انتهای سال ۱۳۹۸ که این ماموریت به ساتکاب داده شد در مرحله اول در یک اقدام کوتاه مدت با رایزنی‌ها و اقداماتی که با شرکت‌های بیمه‌گر انجام داد سال گذشته توانستیم در یک مذاکره تنگاتنگ و فشرده هزینه بیمه‌ای را که بیمه‌گر‌ها پیشنهاد داده بودند را کاهش دهیم و منجر به آن شد که تمامی شرکت‌ها با این عدد پیشنهادی که مورد توافق قرار گرفته بود، قرارداد‌های خودشان را با بیمه گر‌ها منعقد کنند.

در گذشته چطور بیمه‌گر انتخاب می‌شد و نحوه انجام فراخوان به چه صورت بوده است؟
در گذشته بیمه گر‌ها با نمایندگان وزارت نیرو به یک عددی مورد توافق می‌رسیدند و به‌دلیل اینکه عمدتا بیمه گر‌ها اطلاعاتشان بر سیستم چیره بود و تعیین کننده بودند. به‌دلیل اینکه سال گذشته ابتدای کار بود توانستیم مزایایی را برای همکاران در نظر بگیریم. نهایتا در ادامه راه برای سال ۱۴۰۰ پس از تصویب مجامع عمومی شرکت‌ها به ساتکاب ابلاغ شد که به نمایندگی از وزارت نیرو فراخوان مدیریت تجمیع بیمه‌ها را بعهده بگیرد.

ساتکاب اقدام به فراخوان کرد و از بین تمامی بیمه‌ها با ارزیابی که صورت گرفت که شرکت‌های بیمه گر مورد ارزیابی قرار گرفتند و پس از ارزیابی اسناد لازم منتشر شد و بیمه‌گر‌ها اعداد پیشنهادی خود را برای بیمه ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ ارائه دادند.

در اینجا لازم بود که دغدغه‌ها و نکات ویژه‌ای را برای طرح پیش‌بینی کنیم که در اسناد فراخوان مورد پیش بینی قرار گرفت و پس از ارزیابی‌های مختلف از لحاظ تعداد نمایندگی، سرمایه شرکت، توانگری مالی، خدمات خوب، مراکز درمانی طرف قرارداد از جمله آیتم‌هایی بود که مورد توجه قرار گرفت و در نهایت فراخوان را برگزار کردیم. در اینجا یک اتفاق بسیار مهم صورت گرفت، این فراخوان به‌دلیل اینکه رقابت ایجاد می‌کرد اغلب بیمه گر‌ها در یک اقدام عجیب همگی یک قیمت را اعلام کردند و چند شرکت دیگر قیمت‌های واقعی را اعلام کردند. ما به‌دنبال کاهش هزینه‌های کارکنان و بازنشستگان وزارت نیرو بودیم تا خدمات افزایش پیدا کند و منجر به همین اقدام شد.

برای کارکنان و بازنشستگان چه نتایجی دارد؟
در یک جمله برای همکاران شاغل و بازنشسته، خدمات بسیار بهتر با حق بیمه مناسبتر.

با تجمیع چه تغییراتی انجام پذیرفت؟
قبل از تجمیع در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ مدیریت بیمه‌ها به صورت غیرمتمرکز بود، همانطور که بیان شد تورم و حق بیمه متناسب هم افزایش پیدا می‌کرد لیکن در سال جاری با مدیریت متمرکز رشد قیمت بسیار کمتر و خدمات ارزنده‌تر شده است. در سال‌های گذشته از اموال و تاسیسات برای بیمه استفاده نمی‌شد، ولی در سال ۱۴۰۰ استفاده می‌شود که باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش خدمات شد.

در گذشته ما توازن خدمات بیمه در یک استان و در مناطق نداشتیم در یک استان شرکت‌های آب و برق بیمه‌های متفاوتی را داشتند، ولی در حال حاضر دیگر در هر استان بیمه‌ها یکسان خواهد بود و خدمات هم یکسان خواهد شد. طرف‌های قرارداد به جای اینکه پراکنده باشند حالا متمرکز شدند و خدمات بهتری را به همکاران در پیش خواهیم داشت که خودش کمک کننده خواهد بود تا مراکز درمانی ویژه‌ای را هم برای همکاران در آینده در نظر بگیریم.

در گذشته تنوع بیمه و خدمت به شرکت‌های تابعه استانی، چون پراکنده بود باعث ناراحتی همکاران می‌شد. با این مقایسه بعضی از شرکت‌ها از امکانات و رفاهیات زیادی برخوردار می‌شدند و این تجمیع باعث یکسان شدن شرایط برای تمامی شرکت‌ها شد. در گذشته اگر اموال ما به طور پراکنده بیمه می‌شد از خدمات استفاده نمی‌شد از منافع بهره‌برده نمی‌شد، ولی این بار، چون مدیریت یکپارچه شد ما با بیمه‌ها در منافع شریک می‌شویم. این قانون بیمه مرکزی ایران است و این خودش بسیار کمک کننده است.

اگر قرار بود مانند گذشته اقدام شود امروز بیمه چگونه بود؟
در طی سه سال یعنی از سال ۹۸ به ماقبل هزینه عینک و دندان برای همکاران ثابت بود. دندانپزشکی برای هر خانواده دو میلیون تومان بود، ولی در سال گذشته و در حال حاضر هزینه دندان برای هر نفر سه میلیون تومان یعنی بُعد خانواده، در وزارت نیرو ۳.۴ است خانواده‌ای که دو میلیون تومان به‌عنوان دندان دریافت می‌کرد الان با بُعد ۳.۴، ده میلیون و دویست هزار تومان دریافت می‌کند که با این حساب خدمات متوسط دندان پنج برابر شده است.

انحصار در بین سه بیمه گر همیشه وجود داشت، ولی دیگر انحصار شکسته شده و هر سال با یک یا چند بیمه گر در صورت خدمات بهتر قرارداد بسته می‌شود. قبلا آمار اطلاعات درمان و اموال وجود نداشت، ولی از امسال به بعد این امکان فراهم شده است.

لازم به توضیح است که قبلا بر اساس مذاکره و توافق انجام می‌شد، ولی الان فراخوان و رقابت می‌باشد که رقابت به نفع همکاران ما و به نفع صنعت آب و برق است.

برای کارکنان و بازنشستگان چه نتایجی دارد؟
حق بیمه پیشنهادی بیمه گر در سال گذشته اگر قرار بود بر اساس همان توافقات پیش برویم هزینه هنگفتی را برای همکاران، بازنشستگان و همچنین وزارت نیرو به‌همراه داشت، ولی با دخالت و با ماموریتی که وزارت نیرو گرفت و ساتکاب مجری آن شد، سال گذشته حدود ۲۵۹ میلیارد تومان صرفه جویی کردیم.

امسال که فراخوان گذاشته شده است حدودا ۳۳۱ میلیارد تومان، کاهش هزینه و صرفه‌جویی برای همکاران داشتیم که با جمع عدد ۳۳۱ و ۲۵۹، حدود ۵۸۰ یا ۵۹۰ میلیارد تومان کاهش هزینه داشتیم یعنی امسال قرار است که ۱۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شود، چیزی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان باید قرارداد بسته می‌شد که این هزینه بایستی بین خانواده‌ها تفکیک می‌شد. اعم از کارکنان و بازنشستگان و بخشی هم خود شرکت‌ها و ادارات و سازمان‌های وزارت نیرو، پس هزینه کاهش یافته و منافع و خدمات برای همکاران افزایش داده شد.

آیا ساتکاب به جای شرکت‌ها قرارداد می‌بندد؟
خیر، استقلال شرکت‌ها به هیچ عنوان مخدوش نمی‌شود شرکت‌ها خودشان قرارداد را می‌بندند.

جهت حل مشکل خدمات آنلاین ۲۴ ساعته چه کاری انجام شده است؟
در امسال یکسری اتفاقات جدیدتری را تمهید کرده‌ایم که در آن همکاران می‌توانند اپلیکیشن موبایلی داشته باشند به جای اینکه اسناد پزشکی را به صورت حضوری به نمایندگی بیمه تحویل دهند از طریق موبایل ارسال کنند که بر حسب مدارک، سنجش‌های لازم صورت می‌گیرد.

در گذشته عادت داشتیم به نمایندگی بیمه مراجعه کنیم، ولی با سیستم امروز ارتباطی و الکترونیکی که پیشرفت کرده دیگر نیازی به حضور در نمایندگی جهت تحویل نیست خود موبایل نقطه تماس همکاران و بازنشستگان با بیمه گرهاست. درگذشته اگر قرار بود همکاری، در نیمه شب و روز‌های تعطیل دچار مریضی شود و نیاز به مراکز درمانی پیدا کند، امکان تماس نبود، اما در روش جدید، مرکز تماس ۲۴ ساعته آنلاین رو برقرار شده است.

آیا می‌توان از منافع و گردش مالی این پرتفوی بزرگ بهره گرفت؟
در گذشته از گردش مالی بیمه هیچ بهره‌ای نمی‌بردیم، ولی با توافق صورت گرفته از گردش مالی بیمه تسهیلات ارزان قیمت هم برای همکاران ما ان‌شاءالله انجام خواهد شد و قول گرفته شده که در مراحل بعد محاسبه شود.

آیا مراکزی برای خدمات بهتر درنظر گرفته شده است؟
در گذشته مراکز درمانی ویژه برای صنعت آب و برق نداشتیم، ولی در آینده‌ای نزدیک و در هر مرکز استان و در شهر‌های پرجمعیت یا جا‌هایی که ضرورت دارد حتما این را پیش‌بینی کردیم و راه اندازی خواهیم کرد.

اگر بخواهید منافع طرح را بگویید چه نکات بارزی وجود دارد؟
رشد هزینه پرداختی حق بیمه کاهش پیدا کرد. خدمات افزایش یافت مانند هزینه‌های دندان پزشکی، عینک.
بازنشستگان از سال گذشته و امسال هزینه‌های دندان پزشکی و عینک را دریافت می‌کنند که در سال‌های گذشته خدماتی دریافت نمی‌کردند. خدمات بیمه‌ای بهتر به‌طور شبانه روزی دریافت می‌شود.

آیا برای نیرو‌های شرکتی هم فکری کرده اید؟
شرکت‌های بیمه گری که قرار شده قرارداد بسته شود برای نیرو‌های شرکتی هم بیمه تکمیلی در نظر گرفتیم برای بیمه‌های آتش سوزی و خسارت مسکن و خودرو‌های شخصی در حال مذاکره هستیم که بیمه‌های ویژه و قیمت ویژه با تخفیف خوب دریافت کنیم.

از چه تاریخی اجرایی می‌شود؟
ما وظیفه داشتیم فراخوان را برگزار و نتیجه را اعلام کنیم و پس از تایید معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو عملیات مدیریت تجمیع بیمه‌ها را به اجرا بگذاریم و در حال حاضر منتظر ابلاغ هستیم.
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
1
8
دندونپزشکی واقعا مسخرست. با این قیمتا هزینه عصب کشی رو ۴۰۰ میده فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گند زدند به بیمه باید ۳۰ میلیون برای داندانپزشکی هزینه کنی تا شاید طبق تعرفه ۳ میلیون بهت بدند.
الان هم ۱۲ روز از تیر گذشته هنوز تکلیف بیمه مشخص نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای نوری لطفا پز سال گذشته را ندهید هزینه دنادانپزشکی در سقف تعرف سندیکای بیمه گران بوده است می دانید یعنی چه
یعنی خانوار نمی تونه سقف تعیین شده را بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
1
18
پشت پرده این بساط را تشریح کنید، کدام تجمیع با چه بهایی، انتخاب بیمه رازی صدای هزاران نفر را درآورده، آنهم توسط ساتکاب که سال قبل اصلا پاسخگو نبوده، البته درست می گویند خیلی مزایا دارد ولی برای چه کسانی را جواب ندادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
5
فقط دندان و عينك ؟
هزينه بيماران خاص كه سر به فلك كشيده چي ميشه ؟ چه حمايتي ميشه ؟ افزايش حقوق امسال كه مثل پارسال هيچ شد اگر بيمه هم حمايت نكنه از درمان ميشه هيچ به هيچ .... ماشا ا... حمايت از توليد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
با نظر شما موافقم . اميد است مسولين چاره كار كنند . درست است كه افزايش حقوق هم پايه تورم فعلي نيست اما حمايتهاي ضمني از خانواده بزرگ صنعت برق و اب كشور ميتواند در اين شرايط خاص و بزنگاه تاريخي به ما كمك كند .
علي اكبر
| Iran (Islamic Republic of)
دقيقا
بتهايي
| Iran (Islamic Republic of)
گل گفتي واقعا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
5
اینجور که معلومه ... به مزاج مدیرعامل ساتکاب شیرین اومده
روز حسابرسی نزدیک است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
6
کلا بساط شر کت ها را جمع کنن وبشوند اداره کل شرکت‌ها اصلا چه اختیاری براشان باقی مانده
شرکت توزیع برق شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
6
ایجاد انحصار و فراهم آوردن زمینه های آن باعث فساد می شود که به اسم کارکنان صنعت عملا منافعش در جیب یک عده قلیل می رود و ضررهای جبران ناپذیرش برای کارکنان می ماند.ما با این انحصار مخالفیم
توانیر
|
Norway
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
2
5
آقای محترم در شهر تهران با سه میلیون تومان چه خدمات دندان پزشکی میشه گرفت. شاید تو شهرستانها بشه ولی اینجا فقط هزینه یه عصب کشی تو یه مرکز متوسطه. یا سیسصد هزار تومان هزینه قاب عینک هم نمیشه. شیشه متوسط از یک میلیون بالاتره. چرا فکر میکنید نسبت به ۵ سال پیش وضعیت بهتر شده؟؟؟
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
5
من امسال دو بار هزینه داندان پزشکی چیزی حدود ۹ نیلیو پزشکی بردم برای اعضای خانواده بردم
بیمه ایران ۳ میلیون به حساب ریخته
عبدالصمد جلالی مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
1
باسلام به همکاران خدوم وزارت نیرو
باتوجه به اهمیت سلامت کارکنان و بازنشستگان وزارت نیرو بیمه مکمل درمان نقش بسزایی در تامین هزینه های مازاد از جمله بستری و پاراکلینیکی کارکنان را دارا می‌باشد که اطمینان خاطر همکاران را طلب میکند .از مسوولین ذیربط که توافقات بین بیمه مورد نظر را دارندانتظار میرود تلاششان را برای بهتر نمودن اوضاع بوجود آمده انجام دهند که این چنین خواهد بود.طی سالهای متمادی نارضایتی هایی از جانب کارکنان زحمت کش نسبت به بازپرداخت هزینه های درمانی وجود داشته است که پس از پیگیریهای مثمر ثمر از ناحیه مسوولین این موضوع تا حدودی مرتفع گردیده بود اما با لغو قرارداد کلیه بیمه ها در استان ها انتظار میرود بیشترین امتیاز را در قرارداد جدید با بیمه مربوطه که بزرگترین قرارداد سالهای اخیر وزارت می‌باشد شامل گردد . نوع قرارداد بگونه ای باشد که رضایت کارکنان و بازنشستگان را بهمراه داشته باشد .من الله توفیق.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
6
کاش میشد با این آقا مناظره کرد تا بعد همه متوجه بشن که کی درست میگه. جالبه چنان با افتخار از هزینه 3 میلیونی دندانپزشکی صحبت میکنه که انگار قله دماوند رو فتح کرده. ما توی شرکت مون دو سال پیش این مبلغ رو از شرکت بیمه گر می گرفتیم. تازه این اسناد حرفی از مبنای پرداخت خسارت نمیزنه. هزینه ها بر اساس کدوم تعرفه پرداخت میشه؟ تعرفه نظام پزشکی؟ تعرفه بخش دولتی؟ تعرفه بخش خصوصی؟

اصلا این استاد تفاوت این تعرفه ها رو میدونه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگه می دونست که این صحبت ها رو نمیکرد، زمانیکه افراد کوتاه بین و تازه به دوران رسیده بهشون کار واگذار بشه، چشم بازار رو در میارن، اسم بیمه نمیارم تا تبلیغ یا جهت گیری نشه ولی برا یکسال قرارداد،با شرکت توزیع ف. ا. ار.س با تعهد دندانپزشکی چهارمیلیون و عینک یک میلیون و واکسن هر نفر برا هر ماه مبلغ ۱۷۰ هزار واقعاً عالی بود ، ابهت وزارت نیرو با اینچنین رفتار و تصمیم گیری برای همه نابود شد، متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
1
4
6 میلیون ایمپلنت هر دندان بیمه نهایت 2.600 میده هر بیمه ای هم باشه بهترین خدماتش واسه کلانشهرهاست. شهرستان ها بدبختن. نمونه همین عوامل باعث مهاجرت میشه. ترافیک معضل آب و هوا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این آقا خودشم هیچکاره است..
سودابه وفایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
1
لطفا در خصوص تهیه دارو برای بازنشتگان تمهید حاصل شود برای ما هیچ داروخانه طرف قرارداد وجود نداره ما بایدازاد بگیریم و بعد ازمناطق جهت پرداخت هزینه پیگیزی نماییم که پروسه اش طولانی است اگرفکری به حال بازنشستگان نمایید سپاسگزار میشویم
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
1
0
خدا ... کنه با این وصع برق دومین یخچاله که میسوزه .... با این مملکت به خدا اگه ی کمونیست بیاد بگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از طریق شرکت توزیع پیگیر باشید بیمه به شما مقداری خسارت میده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
7
در اساس نامه شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو از نظر پرداخت حقوق و مزایا و کلیه خدمات رفاهی مستقل بوده و وزارت نیرو یا هر ارگان دیگری حق دخالت در آن را ندارد ،اینکه یه عده در حال ترک شغل فعلی با لابی گری و رانت یک بیمه خاصی را برای همه وزارت نیرو در نظر می گیرند به هیچ وجه از نظر حقوقی توجیه پذیر نیست،و هیات مدیره ها می توانند مستقل عمل نمایند ،طبق اظهارات دفتر حقوقی وزارت نیرو در شکایات پرسنل در اجرای برخی از بندهای قانون خدمات کشوری به صراحت به دیوان اعلام شده که پرسنل زیر مجموعه هیچ گونه ارتباطی با خود وزارت خانه ندارندو صرفا پرسنل شرکتی که در آن مشغول بکار هستند می باشند.
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
3
برای دندانپزشکی تعرفه ها جوریست که در بهترین حالت نهایتاً 40 درصد هزینه توسط بیمه پرداخت می شود. ظاهراً از دنیای دندانپزشکی کاملاً بی خبر هستند!!!!!
خوشخوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
آقایون ایهاالناس ما بیمه نخوایم کی رو باید ببینیم... شمارو ببره با این بیمه تون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
چندين سال اين طرح درمان وزارت نيرو بدون حاشيه توسط جناب آقاي ناصري انجام مي شد متاسفانه در اين دولت و مدير عامل ساتکاب فرآيند تجميع بيمه ها به منظور استفاده از مزاياي آن باعث شد که يک عده اي بي خدا از درمان پرسنل مظلوم هم براي خود کلاهي درست کنند
ما کارکنان وزارت نيرو از دستگاه هاي نظارتي درخواست داريم سريعا" به موضوع و بويژه عملکرد ساتکاب( حياط خلوت) رسيدگي کنند و همه را به سزاي اعمال شان برسانند
روز حساي نزديک است جناب علا الديني
بايد پاسخگو باشيد
بايد حقوق کارکنان مظلوم را بيرون بکشيم
عزيز در دانه جواد امام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
3
از انتخاب بیمه رازی برا کل وزارت نیرو و توابعش پی به گندی که زدن ببرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
2
پول شیرینی رسیده است.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
3
شبیهی برق منطقه ای باختر وهمکاران گرامیش بیمه رو به فنا دادن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
3
واقعا شرايط شركت بيمه اي كه انتخاب شده افتضاح به معناي واقعي كلمه هست، اينا چطور جرات ميكنن همچين تصميمايي بگيرن تو اين شرايط اسفناك اقتصادي، از خدا بترسيد لامذهب ها.
اين اقا يه جدول ارائه كنه مراكز طرف قرارداد و هزينه هاي بيمه رازي رو با بيمه ايران و دانا و .. مقايسه كنه
مگه خدمات بيمه اي ميشه مناقصه برگزار كرد هر كس خدماتش بهتر خب هزينش هم بيشتره، اين حرفا رو واقعا براي ماها دارن ميزنن خجالت بكشين خودتون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
2
یکی از بزرگترین مشکلات در ایران وبخصوص وزارت نیرو این است که اساسا خلاقیت وابتکار عمل در حوزه منابع انسانی وپشتیبانی بهیچ وجه وجود ندارد وهمواره ادامه روند گذشته دنبال میشود وتبعات ان نا رضایتی میباشد که براحتی قابل حل میباشد بطوریکه هر سال بیمه در مان عموما با تاخیر ابلاغ ویا اجرا میشود ودر حالیکه متن بمیه هیچگونه تغییری به نسبت سالهای قبل ندارد ولی مشخص نیست چرا باید با تاخیر همه ساله مواجه باشد در حالیکه خود شرکتها زیر مجموعه ووابسته راسا میتوانند بر اساس نسخ مربوط به فراخوان وارزیابی بیمه گر اقدام نمایند لیکن باید منتظر باشند تا شیوه نامه از وزارت ابلاغ گردد در حالیکه اگر واقعا منابع انسانی درک صحیح از درمان واثار وتبعات ان بر افراد واساسا تاریخ انقضای قرار داد یکساله داشت حداقل با احتساب مراحل انتخاب شرکت بیمه در شرکتها میبایست در صورت هر گونه تغییر دستور العمل ویا حتی عدم تغییر حداکثر اول اردیبهشت هر سال نامه رسمی بیمه رابه شرکتها ابلاغ تادر مدت دوماه نیز شرکتهاوفق جمع بندی داخلی مبادرت به فراخوان وانتخاب شرکت وعدم انقطاع بیمه گذشته شوند متاسفانه این روال سالهاست در حال تکرار بصورت تاخیر وسرگردانی شرکتها در مدت مذکور میباشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
1
سلام. مشکلات درمان با این روش تجمیع بیشتر می شود.
در اکثر استان های بعضی از شرکت بیمه گرکه توسط
این تجمیع مشخص شده است فقط یک مدیر و یک آبدارچی دارند که به هیچ وجه کارشناس پرداخت خسارت درمان را ندارند و عقبه خوبی نیز در این استان ها ندارند. خواهشمنداست موضوع به روال قبل برگردد تا با چانه زنی شرکت های با شرکت های بیمه گر هر استان موضوع درمان پرسنل دچار مشکل نشود .لطفا این سیاست جدید پیاده سازی نشود. تشکر از دست اندر کاران برق نیوز که اجازه دادند مطالب عنوان شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
2
سلام .با توجه به پرسش از کسانی با بیمه رازی بوده اند.
بیمه رازی بدترین بیمه است.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
با سلام
حداقل کار شما این بود که دست یک چپاول گری مانند بیمه دانا با بعضی از شرکت های توزیع را قطع کردید.
احمد رضا خاتمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
1
با سلام بيمه قبلي چه مشكلي داشت كه عزيزان بر آن شدند تا بهترش كنند ؟
چرا هر استان را به حال خودش نميگذارند ؟ هزينه دندان در استان ما پارسال 3 ميليون بود و عينك هم 300 هزار بود امسال عوض اينكه با تورم 40 درصدي بهتر بشه ثابت شده ....
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
یک سری آدم غیر متعهد در معاونت منابع انسانی شدن مسول، به دنبال کاسبی هستند ،ارتباط بیمه ر با باک آینده و برخی مقامات وزارت نیرو چیست، چه وعده هایی به اینها دادهاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
1
برق نیوز نیروگاه لوشان چه خبره؟
مدیر پایگاه نمیدونیم. چه خبره؟
پاسخ ها
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of)
خبري نيست گفتم اگر شما خبري داريد بگويي....
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
اینا همش داستانه
بیمه رازی بدترین بیمه کشوره و بدون اس او اس اگه قرارداد ببندن که فاجعه است
شرکتی که کارش بیمه نبوده به خاطر پرسنل زیاد خودش میاد یه شرکت بیمه میزنه بعد بخور بخور حسابی میشه میاد یه ارگان دیگه میخرتش
پرداخت هاش فاجعه است
اینجا یه نونی به ساتکاب رسوندن شما بیا زد و بند کن این وسط
همین
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
واله یه جای کار می لنگه و اون اینکه از یه طرف تمرکز زدایی و استقلال شرکت ها مطرح هست و از طرفی تصمیمات این چنینی .
وزارت نیرو باید به شرکت ها میدان عمل رو با ابلاغ قاعده ها بدهد و بعد ارزیابی کند .ان شاا.. که رانتی پشت این تصمیم نیست.
بیمه شده ای حق بیمه را خودش می دهد ولی رضایتش را برای انتخاب بیمه گر در نظر نمی گیرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
1
آقای نوری سلام
یک سوال طرح تجمیع اواخر سال 99 ابلاغ شد و فراخوان 2 ماه بعد اجرا گردید شما و کارگزاران و مشاورانتان چه مطالعه و کارشناسی در این زمین انجام دادید و اگر همه کارهای شما روی اصول است و قیمت و نرخ کارشناسی تعیین کردید چرا نرخ رازی باید این با شما اختلاف داشته باشد همه سال جناب آقای ناصری بهمراه سایر نمایندگان بیمه در جلسات مشترک با توجه به تعرفه اعلامی هیات وزیران، خسارات اعلامی و سایر موارد که شما نمیدانید چه هستند نرخ تعیین می کردند و همه ساله افزایش ها متعارف بوده است شما اگر توانایی دارید بروید حق ما را از بیمه تامین اجتماعی بگیرید که سه درصد از 7درصد مارا برای خودش بدون خدمات بر میدارد در این کار نه رانت هست نه فساد مالی بروید حق بیمه شدگان را بگیرید و الان ما با الحاقیه ها و روش سال گذشته بیشتر از تجمیع شما و تعهدات قرارداد امتیاز از همان سه شرکت بیمه گری که به حرفشان را زدید امتیاز و خدمات گرفتیم
نیروگاه اصفهان
|
France
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
4
سلام برق نیوز
لطفا از این اساتید راحت طلب و منفعت طلب سوال بفرمایید کی احکام افزایش حقوق سال1400 رو میزنن
به ولله چیزی دیگه نمونده از احکام کم کنن
خدا لعنت کنه باعث و بانی تشکیل شرکت مادرو
khosro
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
سلام، خواهشا آقایان تصمیم گیر در این زمینه ابتدا به سابقه و توانمندی بیمه گر انتخابی در زمینه درمان توجه کنند. سپس به پتانسیل این بیمه مورد نظر در تمام استانها عنایت داشته باشند و فقط تهران را نبینند. این بیمه در اکثر استانها اصلا سابقه درمان نداره و نیروی کافی برای پاسخگویی به کارکنان و خانواده صنعت آب و برق را نخواهد داشت. و مراکز طرف قراردادش اصلا به گرد آن بیمه هایی که شما آنها را انحصارگر خواندید، نمی رسد. اگر می خواستید هزینه های سازمانی وزارتخانه را در این زمینه کاهش دهید چرا اسم آن را ارتقا خدمات بیمه ای برای کارکنان گذاشته اید. تیپ قرارداد مشخص شده و خدمات همان است مثل گذشته. فقط بیمه گر انحصاری شده و بیمه شدگان با این تورم سربه فلک کشیده هزینه های درمان باید هزینه آزمون خطای آن را نیز بپردازند. آن هم پس از نزدیک یکماه بلاتکلیفی. واقعا این پیشرفت محسوب می شود؟!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
برخی مدیران در روزهای آخر دولت نیز دست از چاپیدن برنمی دارند ، شنیده شده قول وامهای میلیاردی را از بانک آینده برای مدیران ستاد با حق بیمه کارکنان بخت برگشته آب و برق گرفته اند، ما کارکنان نیروگاههای کشور اگر ستاد این روش خود را تغییر ندهد به مراجع نظارتی شکایت کرده و پرپشت پرده ها را رو می کنیم
محرمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
این بابا همون مدیری نیست که دور قبل به دلیل پرونده جالبش و گنده کاریش در آبفای البرز توسط آقای چیت چیان برکنار شد . جالبه این اومده شده مسول بیمه !!!!!!!!!!
دشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
0
1
هزینه دندانپزشکی برای شاغلین برای هر یک از افراد خانواده نفری ۳ میلیون تومان است ولی برای بازنشستگان برای کل خانواده کلا ۲ میلیون می باشد . کجای این بی عدالتی در دادن دارد ؟؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
هر سال یک گپ حداقل یک ماهه از اتمام بیمه ها تا تمدید قراردادها طول می کشید امسال نور الی نور شده آخه این بیمارهای خاص یا اونایی که حالت اورژانسی دارن از کجا بیارن هزینه های چند میلیونی درمان رو بدهند به ما میگن برید هزینه کنید بعد ببینیم با کی قرار داد بسته میشه بعد شرکت بیمه گر چطوری حساب کنه بعد پولتون رو میدن ، آقاجان کارمند از کجا بیاره این هزینه های سرسام آور را بده والا من به این نتیجه رسیدم یجوری در واقع غیر مستقیم میگن درمان بی درمان یا داری هزینه کن نداری برو بمیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
ان شاالله با شکایتی که در دولت بعد با اسناد به نهادهای نظارتی ارائه میشود ، کارچاق کن ها، مفسدین و پشت پرده این مناقصه دروغگویان که از طرح های پویش الف و ب وزیر است را رو خواهیم کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
1
سلام متاسفانه شرکت توزیع برق غرب مازندران چند سالی هست با بیمه دانا قرارداد میبندد هیچگونه خدماتی ارلئه نمیگردد بیمه دانا فقط دنبال اینه پول ویزیتم ب بهانه های مختلف ندهد ..نظر سنجی گذاشتن که ایا ازین بیمه راضی هستید همه پرسنل منفی پر کردن ولی اینا میرن دوباره با این بیمه قرارداد میبندن ..با این وضعیت ما اصلا نمیخوایم دفتر چه بیمه داشته باشبم چون دفترچه داشتن و نداشتن با ابن بیمه فرقی نمیکنه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
2
بالاخره تکلیف رو تعیین کنید الان دو ماهه بیمه نداریم هزینه درمان هم که بسیار بالاست.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
0
0
واقعا این معاونت منابع انسانی نابود کرد همه چیز را، همه شون اهل ....، بلاخرا۱۰۰۰ میلیارد تومان ... تقسیم بشه کم نیست اونم بین ۵،۶ نفر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
1
آقا کارگر کارخانه بودیم بدون دفترچه بیمه صاحب کار جریمه می شد الان دو ماهه دفترچه بیمه معتبر نداریم آخه دردمون رو بکه کی بگیم ،دیگه پولیم برامون نمونده ،نفرین خداوند بر خیانت کاران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
0
تجمیع در امورکلان و گسترده فساد زاست. خصوصا وزارت نیرو که بیمه گر پایه هم نداره. 4 هزار میلیارد تومن عددی نیست که ساتکاب ازش بگذرن.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار