کد خبر: ۴۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۰
با افزايش بي سابقه مصرف برق، احتمال بروز خاموشي در پايتخت افزايش يافته است.
به گزارش برق نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می‌رساند علیرغم تمامی تلاش‌های متخصصان صنعت برق و همچنین کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور حفظ پایداری شبکه، با افزایش بی سابقه مصرف برق در کشور و پیش بینی عبور مصرف انرژی از حداکثر توان تولیدی نیروگاهی، احتمال قطعی برق در پایتخت، به شدت افزایش یافته است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از تمامی مشترکان و هموطنان ساکن پایتخت درخواست دارد به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، حداکثر صرفه جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورده و ضمن خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ الی ۱۸ از روشن کردن همزمان این وسایل در سایر ساعات شبانه روز نیز اکیدا خودداری فرمایند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
با تقدیر وسپاس از همه عوامل اجرایی که واقعا در این شرایط که حتما با قطعی برق کار این عزیزان هم زیادتر از حالت عادی میباشد وبخصوص اینکه در شرایط کرونا همه عوامل اجرا در نیروگاهها وتوزیع باید کاملا اماده باشند ولیکن واقعا مسئولین تصمیم گیر بانی بروز مشکلات نباید مواخذ شوند واگر مدیران مرتبط در شرکت تولید و توانیر وتوزیع واقعا موارد را منعکس ویا حتی وزیر محترم در دولت مشکلات را مطرح و لی توجهی نشده واقعا جا دارد حتی در دقایق اخر بمنظور همراهی مردم حداقل یکی استعفا بده الان روزانه بیش از یکبار برق مناطقی قطع میشود نه امنیت ارتقا می یابد ونه کسی جوابگوی اسیب به تجهیزات مردم است فقط هشدار / هشدار نسبت به چی ؟ جلسه بدون خروجی پشت جلسه ؟مجلس محترم احضار مدیر ووزیر جهت بررسی مشخص است بررسی به چه مفهوم ودر این شرایط قرار است چه خروجی بدهد ؟ در حالیکه الان زمان حضور در محل تولید برق وازیابی واقعی تولید ؛ توزیع وانتقال در محل هرکدام است نه جلسه ای که خروجی ان اثر بخش نیست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار