کد خبر: ۴۶۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
ماکروفر امروزه از وسایل بسیار با اهمیت و کاربردی در داخل آشپزخانه ها به حساب می آید. شما در طول روز ممکن است بارها از آن استفاده کنید اما آیا این مشکل برای شما ایجاد شده است که دکمه های آن خراب باشد و کار نکند؟ در صورت بروز چنین مشکلی شما قادر به دیدن درجه حرارت و سایر موارد صفحه نمایش ماکروفر نخواهید بود و برای شما مشکل ایجاد شود. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی همراه ما باشید تا به بررسی این مشکل بپردازیم.

علت کار نکردن دکمه های ماکروفر چیست؟

از مهمترین علل خرابی دکمه های ماکروفر عبارتند از:

وجود مشکل در برد ماکروفر

برد ماکروفر به دلایل مختلفی مثل نوسان برقی یا ضربه دچار خرابی میشود. برد اصلی ماکروفر از آی سی ها ، خازن ها و لوازم مختلفی تشکیل شده است که در صورت وجود مشکل در هریک از این قطعات دستگاه از کار خواهد افتاد.

وجود مشکل در ماکروفر های 

قطع شدن مدار اصلی ماکروفر

مورد بعدی که در عیب یابی ماکروفر باید چک شود قطع بودن مدار میباشد و راهکار این مشکل لحیم کاری آن با لحیم است. در هر صورت، اگر شما در این کار بی تجربه هستید و در کار مدار سیم کشی مهارت لازم را ندارید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تماس باشید.

علت کار نکردن دکمه های ماکروفر چیست؟

مشکل در مدار در ماکروفر های دوو DAEWOO اهمیت بسیاری دارد و حتما جهت رفع این مشکل با نمایندگی اصلی تعمیرات ماکروفر دوو در تهران در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

خرابی منبع تغذیه ماکروفر

یکی از علل اصلی وجود مشکل در صفحه نمایش ماکروفر، یک منبع تغذیه خراب می باشد. در صورتی که منبع تغذیه ماکروفر شما خراب باشد، این مورد می تواند سبب خاموش شدن صفحه نمایش دستگاه گردد. در صورتی که در ماکروفر های ناسیونال با این مشکل مواجه شدید حتما با تعمیرکار رسمی ماکروفر ناسیونال در محل تماس بگیرید.

جهت چک کردن عملکرد درست یا نادرست منبع تغذیه، چند دستگاه دیگر را به همان سوکت برق ماکروفر متصل نمایید، و آن را روشن کنید. این کار به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا منبع تغذیه خراب است یا مشکل دیگری با صفحه نمایش شما وجود دارد.

مشکل در فیوز ماکروفر

از مهمترین موارد در ماکروفر ها میتوان به خرابی یا نیم سوز شدن فیوز آنها اشاره نمود که میتواند سبب خرابی دکمه های مایکروفر هم شود. ماکروفر وسیله ای با مصرف برق زیاد و دمای داخلی بسیار بالا میباشد که نسبت به بقیه لوازم خانگی مشکلات مربوط به خرابی فیوز در آن بیشتر مشاهده شده است. 

علت کار نکردن دکمه های ماکروفر چیست؟

موارد ذکر شده از مهمترین علل کار نکردن دکمه های ماکروفر هستند. همچنین در ماکروفر های برند آریستون در صورت کار نکردن دکمه های ماکروفر سریعا با نمایندگی رسمی تعمیر ماکروفر آریستون تماس بگیرید و از متخصصان مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار