کد خبر: ۴۶۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۶ - ۱۴ تير ۱۴۰۰
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با مصرف هوشمندانه و منطقی در انواع حامل‌های انرژی، باید سبک زندگی جدیدی برای شرایط آب و هوایی جدید تعریف کنیم.
تغییر شرایط آب و هوایی و نیاز به تغییر سبک زندگی
به گزارش برق نیوز، بهمن داراب زاده گفت: افزایش بی سابقه دما در جهان و قربانیان آن که در تاریخ معاصر بی سابقه بوده است و در کشور ما هم این موج گرمایی کاملا محسوس بوده، تغییر اساسی سبک زندگی را اجتناب ناپذیر کرده است.

داراب زاده با اشاره به اینکه، شرایط جدید آب و هوایی، سبک زندگی جدیدی را می‌طلبد، گفت: باید طرحی نو و روشی جدید ایجاد نماییم و خود را با این شرایط جدید سازگار کنیم. همانگونه که در سایر زمینه‌ها مانند، ارتباطات، آموزش، اشتغال و ... شاهد رویکرد جدیدی کاملا متفاوت با گذشته هستیم، باید نگرش خود را نه تنها در استفاده از انرژی برق، بلکه در استفاده از تمامی حامل‌های انرژی و نعمت‌های خدادادی تغییر دهیم تا بتوانیم رفتاری مناسب داشته باشیم.

وی افزود: این شرایط خاص و هشدار و نگرانی کارشناسان و صاحب نظران در خصوص موج جدید گرمایی و محافظت از محیط زیست، بار دیگر با رجوع به تعالیم اسلامی در خصوص استفاده درست از مواهب خدادادی و پرهیز از اسراف را آشکار می‌کند و باید بر اساس این تعالیم مقدس، بیش از پیش در استفاده از نعمت‌های خداوند دقت داشته باشیم تا پیشاپیش از وقوع هر گونه بحرانی جلوگیری کنیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار