کد خبر: ۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با هشدار جدی به شرکت توزیع برق این شهرستان تأکید کرد: اگر برق در شاهرود بدون اطلاع قطع شود، با عاملان آن برخورد خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، قطعی‌های مکرر برق برخلاف جداول ارائه‌شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در روز‌های اخیر سبب نارضایتی مردم شهرستان شاهرود و شهرستان‌های دیگر استان سمنان شده است.

عبدالجواد پارسافر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در همین زمینه در نامه‌ای به رئیس اداره برق شهرستان شاهرود که رونوشت آن برای معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز ارسال شده، تأکید کرده است که با عنایت به ایجاد نارضایتی‌های اخیر در خصوص قطع مکرر برق در سطح شهرستان شاهرود و اینکه این امر موجب نارضایتی مردم شریف شده است، مقتضی است در راستای حفظ حقوق عامه، از این پس از قطع برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی جداً خودداری شود.

در ادامه تأکید شده است: باید به نفع به نحوی برنامه‌ریزی شود که کمترین زمان قطعی برق را در شهرستان شاهرود شاهد باشیم؛ در صورت استنکاف از این دستور، با متخلف وفق مقررات برخورد خواهد شد.
هشدار جدی دادستان شاهرود: بدون اطلاع برق را قطع کنید، برخورد می‌کنیم+ سند
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار