کد خبر: ۴۶۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۱ - ۱۸ تير ۱۴۰۰
مدیرکل حراست شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی خبر خرابکاری پرسنل نیروگاهی در سیستم‌ توزیع برق و خاموشی‌های اخیر را تکذیب کرد.

به گزارش برق نیوز، پیرو انتشار خبر مبنی بر خرابکاری سه تن از پرسنل نیروگاهی در سیستم توزیع برق با عنوان "سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری دستگیر شدند"، علیرضا توکلی، مدیرکل حراست شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی اعلام کرد: این خبر تایید نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ مرجع امنیتی خبر را تایید نکرده و تمامی نیروگاه‌های کشور طبق روال در مدار تولید قرار دارند.

توکلی با اشاره به تلاش بی‌وقفه پرسنل نیروگاهی در تامین برق کشور با وجود همه گیری کرونا، این اتهامات را رد کرد.
 
بعد از این تکذبیه، خبرگزاری فارس دوباره خبری در خصوص صحت ادعایش منتشر کرد و گفت که خبر قبلی درست بوده و با پیگیری‌های مجدد مشخص شده که کذب نیست.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عاصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
5
از تکذبیه ایی که داده ، میتونیم حدس بزنیم خبر درسته ، از زمانی که ... شده ... ، سیستم حراست دچار نوعی باندبازی و رکود شده و قطع به یقین با حضور ...در کسوت مدیری و ...در کسوت معاون مدیر ، باید شاهد اتفاقات بیشتر در صنعت برق بود ، چرا که این آقایان به جای توجه به موضوعات حراستی ، بیشتر بدنبال دورهمی ها در نیروگاه طرشت و دریافت هدایا از سمت مدیران منصوبی هستند و بدنبال برنامه ریزی برای جابجا کردن مدیران توانمند و بکارگیری افرادی از جناح اصلاح طلب و سفارشی از ... در سیستم حراست میباشند. ضمن اینکه ...نیز دنبال بازنشستگی با عنوان مدیرکلی است تا با حقوق دریافتی بیشتر بازنشست شود و همیشه دنبال دریافت وام و اخذ حقوق بیشتر برای خود بوده است.
البته باید گفت که ...قبلا یک کارشناس بیشتر در حوزه آب در حراست وزارت نیرو نبوده که با رانت بازی و هم محلی بودن...، بیش از یکسال است عهده دار این مسئولیت است و از حوزه برق سررشته ای ندارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار