کد خبر: ۴۶۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۰
گروه‌های ویژه نظارت شبانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با همراهی نمایندگان دادستانی تهران به منظور قطع روشنایی‌های غیرضروری و تزئینی ساختمان‌های اداری و تجاری و برج‌های مسکونی پایتخت در ساعات شب، فعالیت خود را آغاز کردند.
گروه‌های ویژه برق پایتخت آغاز به کار شدند
به گزارش برق نیوز، به دنبال افزایش بیش از حد مصرف برق کشور و بروز خاموشی‌های ناشی از سبقت گرفتن مصرف از توان تولیدی نیروگاه‌ها، همزمان با اعمال برنامه‌های فنی در حوزه کاهش بار شبکه، گروه‌های ویژه نظارتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور رصد وضعیت روشنایی غیرمتعارف ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی پایتخت، آغاز به‌کار کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به منظور کاهش بار شبکه توزیع برق و جلوگیری از بروز خاموشی، کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با همراهی و همکاری نمایندگان دادستانی تهران، با اجرای گشت‌های شبانه، روشنایی‌های غیرمتعارف و تزئینی مشترکان را در تهران، رصد و تعدیل خواهند کرد.

شایان ذکر است، در همین راستا و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، تمامی ادارات تهران موظف هستند علاوه بر کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری، در خارج از ساعات کاری نیز حداکثر معادل ۱۰ درصد مصرف برق دوره مشابه سال گذشته، برق مصرف کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار