کد خبر: ۴۶۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۲ - ۲۱ تير ۱۴۰۰
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان ساتبا مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان نوزدهم تیر‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در این مراسم که با حضور ساتکین معاون وزیر و رئیس ساتبا، سایر معاونین و حضور مجازی همکاران برگزار گردید، شیوا به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ساتبا معارفه شد.

شیوا ضمن تشکر از اعتماد ریاست سازمان ساتبا، افزود: سازمان پویا و بالنده نیازمند آن است که منابع انسانی توسعه یافته داشته باشد و این توسعه یافتگی می‌بایست از حالت شعار خارج و به یک درک و حیثیت سازمانی تبدیل شود.

وی همگرایی واحد‌ها در زمینه‌های حقوقی و آموزشی، مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات، جانشین‌پروری و همچنین حوزه ثبت تجارب را مورد توجه قرار داد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا همکاران قدیمی تجربیات خود را در اختیار همکاران جدید قرار دهند و با تجوبه به اینکه ساتبا سازمان اولین‌ها است لازم کلیه این مصادیق باید در نظام دانشی این سازمان ثبت و نگهداری گردد.

در ادامه ساتکین شایسته‌سالاری را به‌عنوان یکی از با اهمیت‌ترین اصول مورد توجه دانست و اظهار کرد: آنان که با دست خالی و با تکیه به توان فردی خود رشد می‌کنند کسانی هستند که باید محل رجوع قرار گیرند.

وی توجه به معیشت همکاران، پرداخت به موقع حقوق آن‌ها و همچنین ایجاد شرایط مناسب و عادلانه برای سرمایه‌گذاران در راستای پرداخت مطالبات آن‌ها را از مسائل مورد اهمیتی نام برد که ضروریست زیرساخت آن در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برنامه‌ریزی و پیگیری گردد.

این مراسم با اعطای حکم شیوا پایان یافت.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Italy
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
0
5
ایشون کی ان
کجا بودن
انتخاب خوبیه
بچه های ساتبا بنویسن لطفا
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
اوشون با یک کیف جادویی پیل سوختی با لیسانس فیزیک وارد معرکه تجدیدپذیرا شدن. بعد خویشاوندیشون با مستر اردکانیان اوشونو از کارشناسی یه روزه برد به مشاور زنان آقا رضا .
از اونجا لابی کرد که صادقزاده جابجا بشه و ساتکین بشینه سرجاش. حالا هم ساتکین نمک گیر منصب و لابی سلطنتیشه و باید برای مولود خانم جبران کنه.
این عین حقیقته و اگه شنیدین که ربیعی مولود خانومو مشاور وزیر کرده یک کم به تحلیلهاتون شک کنید.
ضمنا پرنسس ما حتی یه چک هم امضا نکرده چه برسه به اینکه ۳۰۰۰میلیارد تومن بودجه تجدیدپذیرا رو بتونه مدیریت کنه.
خوب اینم از مصادیق شایسته سالاریه که تورج خان بهش اشاره فرمودند.!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
5
باندبازی در شرکت ساتبا و وزارت نیرو محرز است
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز ناشناس.
باند بازی نیست!حل معادلات.
خیلی سادست.من بشمار بدهکارم. معاون که شدم،شما رو مدیرکل منصوب میکنم. خودبخود بدهی من به شما پاک میشه. شما هم که چند جا بدهی داری،سریع با اختیارات مدیرکلای ، رئیس خدمات ،رئیس اداره بیمه و رفاه ،فرمانده بسیج،رئیس دفتر،مسئول تدارکات و ..... لقمه میگیری برای طلبکاران......خلاصه این زنجیره ادامه پیدا می‌کنه.
لابی سلطنتی ... و بارگاه شاهانه ایشون ، از خون دل مردم بنا شده. یه نگاه به قبض برق تیرماه برقتون همه چی رو براتون روشن می‌کنه.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار