کد خبر: ۴۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در خصوص قطعی های اخیر برق و تاثیر آن بر روند کار جایگاه های سوخت اظهار کرد: تمام سیستم‌ها اینترنتی هستند و آمار و ارقام سوخت گیری با قطعی برق پاک نمی‌شود.
به گزارش برق نیوز، حمید حبیبی با رد این احتمال که طی چند دقیقه قطعی برق، اعداد و ارقام سوخت‌گیری در آن لحظه ناپدید می‌شود، افزود: این سیستم‌ها از طریق اینترنت و مدیریت یکپارچه به مرکز متصل هستند و با قطعی برق به هیچ وجه اخلالی در روند محاسبه قیمت سوخت رخ نمی‌دهد.

حبیبی تشریح کرد: تمام جایگاه‌های سوخت استان زنجان به دیزل ژنراتور متصل هستند و با هر قطعی برق، سیستم برق‌رسانی از طریق این دیزل‌ها وارد مدار می‌شود؛ اگر هر جایگاهی دارای دیزل ژنراتور نباشد و یا اینکه دیزل ژنراتور خرابی داشته باشد و در هنگام قطعی برق، سوخت‌گیری خودرو‌ها را مختل کند قطعاً شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با آن جایگاه برخورد قانونی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خودرو‌ها نباید در هنگام قطعی برق در جایگاه سوخت معطل شوند، اضافه کرد: دیزل ژنراتور‌های جایگاه‌های سوخت در این شرایط باید آماده به‌کار باشد و در صورت لزوم از آن استفاده کنند. با قطع و وصل‌شدن برق به مدت چند دقیقه به هیچ وجه حساب و کتاب جایگاه‌داران به هم نمی‌ریزد؛ انتظار داریم جایگاه‌داران با این بهانه‌ها از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی نکنند.

وی در پایان درخصوص ادعای از بین رفتن چند لیتری سهمیه بنزین درحین سوختگیری زمانی که قطعی برق رخ می‌دهد، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و با قطعی ناگهانی برق سهمیه چند لیتری بنزین از بین نمی‌رود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار