کد خبر: ۴۶۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
فردا قرار است طرح نیروگاه برق مقیاس کوچک در جهرم توسط رئیس جمهور افتتاح شود، اما مالک این نیروگاه می‌گوید هنوز مشکلاتش حل نشده و طرح آماده افتتاح نیست.

به گزارش برق نیوز، چند صباحی به پایان دولت دوازدهم باقی نمانده است، روز‌هایی که وعده‌های زیادی برای مردم داده شد، اما یکی پس از دیگری به زمان‌های دیگری موکول شد تا اینکه با تکمیل شدن و نشدن آن در وقت اضافه در حال به سرانجام رساندن است.

هرچند شاهد حضور رئیس جمهور در افتتاحیه‌ها نیستیم، اما با نزدیک شدن به پایان عمر دولت بر شدت افتتاح پروژه‌ها افزوده شده است و هفته‌ای چند بار شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف توسط ریاست دولت دوازدهم از طریق ویدئوکنفرانس هستیم.

استاندار فارس گفته است که امروز دوم مردادماه جاری پنج طرح حوزه وزارت نیرو در این استان به شکل ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری افتتاح می‌شود که افتتاح سه طرح نیروگاه برق مقیاس کوچک جمعا به ظرفیت ۱۹ و سه دهم مگاوات در شهرک صنعتی شیراز و جهرم است.

در حالی که قرار است فردا اولین نیروگاه برقی بخش خصوصی جهرم در ادامه پویش هر هفته الف-ب-ایران، در قالب پنج طرح حوزه وزارت نیرو در استان فارس به شکل ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری افتتاح شود.

درست است که شمارش معکوس دولت دوازدهم آغاز شده و در روز‌های پایانی این دولت هستیم، اما دولتمردان و مسئولان باید پروژه‌های تمام شده را افتتاح کنند تا شاهد اختلال در ایجاد خدمت‌دهی به مردم و شهروندان نباشیم.

بهتر است که مدیران و مسئولان دولت بجای افتتاح پروژه‌های نیمه تمام آن هم در وقت اضافه، همت و تلاش خود را برای حل مشکلات آنان به کار بگیرند و در جهت رفع کمبود آنان قدم بردارند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار