کد خبر: ۴۶۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
به منظور جلوگیری از بروز خاموشی در هفته جاری، تشدید برخورد با ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف پایتخت در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش برق نیوز، به دنبال افزایش دمای هوا و استقرار توده‌های گرم جوی و بالارفتن مصرف برق، به منظور جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی و تامین برق مراکز درمانی، با تشدید نظارت‌های میدانی، مصرف برق تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیراداری توسط گروه‌های ارزیاب شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به صورت ۲۴ ساعته، رصد و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق، اشتراک پرمصرف‌ها قطع خواهد شد.

این گزارش حاکی است، بر اساس اطلاع‌رسانی‌های قبلی، اسامی اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکنند به استانداری تهران، ارسال خواهد شد.

بر همین اساس، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان تهرانی درخواست کرده است، با توجه به شرایط خاص جوی و در راستای جلوگیری از بروز خاموشی، نهایت همکاری ممکن را در کاهش مصرف برق به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ به عمل آورده و از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف خودداری کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار