کد خبر: ۴۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: دو پروژه فوق توزیع پست و خط برق در خوزستان با ارزش سرمایه گذاری ۷۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ افزود: دو پروژه فوق توزیع پست سیار جنوب غرب اهواز و برق‌داری ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت دشت آزادگان – سوسنگرد اصلی، در پست سرو دشت آزادگان به بهره برداری رسید.

وی افزود: پست سیار ۱۳۲.۳۳ کیلوولت جنوب غرب اهواز ۳۰ مگاولت آمپر ظرفیت و سه فیدر خروجی دارد و ارزش سرمایه گذاری آن ۲۶۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: با بهره برداری از این پست موبیل، ظرفیت جدید در شهر اهواز ایجاد شده و با بهبود ولتاژی که ایجاد می‌کند، تقویت پایداری شبکه را به همراه خواهد داشت.

دشت بزرگ در خصوص برق‌داری ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلو ولت دشت آزادگان – سوسنگرد اصلی، در پست سرو دشت آزادگان، اظهار کرد: این پروژه ۱۶ کیلومتر مدار طول دارد و ارزش سرمایه گذاری آن ۴۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تامین انرژی پست ۱۳۲ کیلوولت سرو در منطقه دشت آزادگان از اهداف بهره برداری از این پروژه بوده است، اضافه کرد: علاوه بر تامین برق مورد نیاز منطقه در بخش‌های مختلف، برق‌داری ورود و خروج این خط در افزایش ضریب اطمینان شبکه برق ناحیه بهره برداری غرب اهواز تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون ۳۰ کیلومتر فیبر نوری و ۱۵۵ کیلومتر مدار خط به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار