کد خبر: ۴۷۱۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۷ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
گروه رسانه‌ای سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد ۱۸ مظنون را به اتهام تلاش برای حمله به نیروگاه‌های برق دستگیر کرده است.
دستگیری ۱۸ مظنون به اتهام تلاش برای حمله به نیروگاه‌های برق در عراق
به گزارش برق نیوز، سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد ساعاتی پیش ۱۸ مظنون را به اتهام حملات خرابکارانه و تلاش برای حمله به نیروگاه برق بازداشت کرده است.

این سازمان در ادامه افزود: سرویس‌های امنیتی و سازمان‌های اطلاعاتی به تلاش خود برای تعقیب بقایای گروه تروریستی داعش و عاملان جنایات سازمان یافته و غیرقانونی ادامه خواهند داد.

سرویس ضد تروریسم اضافه کرد: نیرو‌های امنیتی بر اساس تحقیقات برخی از نیرو‌های اطلاعاتی خود علاوه بر ۱۵ خرابکار، توانستند ۳ متهم را که برای حمله به یک نیروگاه برق کمین کرده بودند را نیز بازداشت کنند.

پیش از این دولت عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ۶۱ خط اصلی انتقال برق، هدف عملیات خرابکارانه قرار گرفته اند. در مقابله با حملاتی که به دکل‌های برق شد، هفت نفر نیز کشته شدند.

سرویس ضد تروریسم عراق پیشتر نیز از دستگیری ۲۰ عنصر باقی‌مانده از گروه تروریستی داعش در دیالی خبر داده بود.

این عناصر تروریستی بار‌ها با حمله به خطوط و دکل‌های انتقال برق عراق باعث قطعی برق و خسارت به شبکه برق این کشور شده بودند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار