کد خبر: ۴۷۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب از احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت جایگزین سنقر و پست کلیدخانه ۶۳.۲۰ کیلوولت هرسین در استان کرمانشاه در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علیرضا ناصری گفت: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سنقر از پست‌های قدیمی استان کرمانشاه است که عملیات احداث پست جدید سنقر با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر و جایگزینی با پست موجود در دستور کار این شرکت قرار گرفت.
 
وی افزود: در راستای اجرای عملیات ساختمانی پست مذکور، سازه سوله در کارخانه سوله سازی ساخته و پس از رنگ آمیزی برای نصب به محل پست حمل شد و در حال حاضر در مراحل انتهایی نصب سازه‌های فلزی ساختمان کنترل قرار دارد و برنده مناقصه تأمین تجهیزات و نصب نیز مشخص گریده و مبادله قرارداد در دست اقدام است.

 ناصری خاطرنشان ساخت: عملیات احداث فونداسیون تجهیزات و کانال کابل نیز در مراحل پایانی است.

وی همچنین با اشاره به اجرای پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کلیدخانه هرسین ابراز داشت: عملیات ساختمانی این پست با پیشرفت ۹۷ درصدی در حال اجراست.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان با اشاره به اینکه اجرای عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات در سه ماهه اول سال جاری فعال بوده گفت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که پیش بینی می‌شود تا مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار