کد خبر: ۴۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
برخی از نیرو‌های پیمانکار شاغل در شرکت‌های توزیع بعد از سال‌ها سابقه هنوز قراردادی ۶ ماهه هستند و از نظر مرخصی و ... تحت فشار می‌باشند.

با بینندگان برق نیوز: ما چند تن از نیرو‌های پیمانکار شاغل در شرکت توزیع نیروی برق ... هستیم. در قسمت مشترکین و در واحد قرائت و وصول مطالبات مشغول به کار هستیم. بعد از ۱۲ سال کار، هنوز هم به صورت ۶ ماهه با ما قرارداد می‌بندند. هم وظیفه قرائت کنتور و هم وظیفه قبوض برق را بر عهده داریم. نیروی رزرو و جانشین نداریم و همیشه برای رفتن مرخصی دچار مشکل هستیم. با ماشین شخصی برای اداره کار می‌کنیم که ماهیانه ۶۰۰ هزار تومن هزینه خودرو برایمان آب می‌خورد. نیرو‌های دفتری طول سال در روز‌های پنج شنبه تعطیل و یک روز در هفته هم دورکاری هستند و هر موقع که نیاز داشته باشند، خیلی راحت به مرخصی می‌روند و در پایان ماه هم به راحتی اضافه کار می‌گیرند. دریافتی ماهانه ما با هزینه خودرو ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌باشد. تا کی برای اتمام نا عدالتی‌ها صبر کنیم؟
مصائب نیرو‌های پیمانکار واحد قرائت و وصول مطالبات
قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
0
سلام دوست عزیز
من کنتور نویس شرکت توزیع گیلان وضع ما هم خرابه همش از حقوقمون به بهانه مختلف کم میکند .زمان جناب مهندس طالبی خیلی خوب بود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار