کد خبر: ۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نیرو اعلام کرد که طی ۴ سال آینده با استفاده از نیروگاه هسته‌ای، انرژی‌های تجدیدپذیر و مدیریت و صرفه جویی، ۳۰ هزار مگاوات برق به ظرفیت کشور اضافه می‌کند.
به گزارش برق نیوز، احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر شنبه ۲۳ مردادماه کمیسیون کشاورزی، گفت: در این نشست علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت نیرو حاضر شد و نمایندگان گلایه‌های خود را از عملکرد این وزارتخانه در زمینه توزیع عادلانه و مدیریت منابع آب، تاخیر در اجرای بند‌های خاکی، تبخیر زیاد آب پشت سد‌ها و لزوم تغییر روش ذخیره سازی و قطعی مکرر برق مطرح کردند و خواستار ارائه برنامه در این زمینه‌ها شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی نیرو اعلام کرد که طی ۴ سال آینده با استفاده از نیروگاه هسته‌ای، انرژی‌های تجدید پذیر و مدیریت و صرفه جویی ۳۰ هزار مگاوات برق به ظرفیت کشور اضافه می‌کند، عنوان کرد: محرابیان مدعی شد که در کوتاه مدت نیز تلاش می‌کنند تا در سال آینده شاهد قطعی برق نباشیم و با ایجاد ظرفیت‌ها دسترسی به اهداف تعیین شده امکان پذیر است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگان شائبه‌هایی در خصوص پرونده اختراع اتاق امن زلزله محرابیان داشتند که وی اعلام کرد در این پرونده تبرئه شده و فرد شاکی نتوانسته است ادعای خود را در دادگاه تجدیدنظر اثبات کند.

آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه نمایندگان در زمینه تخصص و مرتبط نبودن تحصیلات وزیر پیشنهادی وزارت نیرو ابهاماتی داشتند، عنوان کرد: محرابیان اعلام کرد که تحصیلات پایه وی در رشته مهندسی عمران بوده که کاملاً با فعالیت‌های وزارت نیرو مرتبط است و از طرفی موضوع پایان نامه دکتری وی در زمینه اقتصاد برق بوده و به صورت تخصصی در این حوزه مشغول فعالیت است. وزیر پیشنهادی نیرو همچنین روزمه کاری خود به‌ویژه در زمینه فعالیت طرح‌های مهر ماندگار در دولت دهم را با موضوع پروژه‌های صنعت آب و برق مرتبط دانست.
 
منبع: خانه ملت
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
0
1
یا نماینده محترم شهرستان شهید پرور ملایر واقعا متوجه نشدن ۳۰ هزار مگاوات دقیقا چقدر میشه اونم از راه انرژی هسته ای و تجدیدپذیر و همچنین صرفه جویی !!!
یا من خیلی بی سوادم و متوجه نمیشم چی به چیه!
باید گفت جناب آزادی عزیز تو شهر شما قرار شده ی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بزنن شما ببین چقدر هزینه باید صرف بشه و چقدر طول می کشه اونم تو این وانفسای تحریم ها و.... یعنی یک شصدم اون چیزی که یا متوجه شدید یا بد متوجه شدید!
خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه
من ا...توفیق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار