کد خبر: ۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
مدیرعامل توانیر مشکلات موجود را خارج از اختیارات صنعت برق عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: سخت‌ترین کار برای صنعت برق خاموشی است و از این رو همکاران ما با تمام وجود اهمیت عدم اعمال خاموشی را حس می‌کنند و همواره برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند و همانند همکارانی که در کرمان و در حال برقرسانی جان خود را از دست دادند، از تمام وجود مایه می‌گذارند.
متولی زاده: مشکلات موجود خارج از اختیارات صنعت برق است
به گزارش برق نیوز، محمدحسن متولی زاده در نشست مديران صنعت آب و برق با علي اكبر محرابيان وزير پيشنهادي نيرو، اظهار داشت: پرسنل صنعت برق تاکنون اثبات کرده اند که در بخش فنی مشکلی وجود ندارد و علاوه بر این بهترین سازندگان و پیمانکاران در بخش غیر دولتی مشغول به کار هستند.

وی مشکلات موجود را خارج از اختیارات صنعت برق عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: سخت‌ترین کار برای صنعت برق خاموشی است و از این رو همکاران ما با تمام وجود اهمیت عدم اعمال خاموشی را حس می‌کنند و همواره برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند و همانند همکارانی که در کرمان و در حال برقرسانی جان خود را از دست دادند، از تمام وجود مایه می‌گذارند.

متولی زاده با اظهار امیدواری برای حل مشکلات با حمایت وزیر پیشنهادی نیرو افزود: آنچه که می‌تواند منجر به نتیجه و رفع مشکل شود، مسئله اقتصاد برق است چرا که مجموعه صنعت برق تمام تلاش خود را برای تولید و انتقال برق به کار بسته اند و امیدواریم که با نگاه جدی و زیر بنایی دولت سیزدهم، اقدام موثری برای حل این مشکل صورت گیرد.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به تاکید وزیر پیشنهادی نیرو به تولید برق توسط صنایع اضافه کرد: این موضوعی است که صنعت برق در سالیان متمادی به دنبال اجرایی شدن آن بوده است، چون با احداث نیروگاه توسط صنایع بزرگ به عنوان مصرف کنندگان عمده انرژی، بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد چون صنايع بزرگ به عنوان يكي از مهمترين بخش از مشتركان برق، نقش بزرگي در مصرف دارند.

مدیرعامل توانیر در عین حال از تمام پرسنل وزارت نیرو، صنعت برق، پیمانکاران و مشاورانی که با در راستای خدمت رسانی همکاری کرده اند تقدیر کرد و افزود: باید خود را برای یک دوره کار و تلاش سخت آماده کنیم.
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Korea (Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
1
ما پرسنل برق منطقه ای باختر خواستار برگزاری دادگاه علنی وبرخورد با مدیر عامل باختر می باشیم در سال گذشته همسران اپراتورهای زحمتکش را بازداشت موقت کردند وبه‌ همه توهین کردند پس از دولت رئیسی خواستار برخورد قاطع می باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
3
پس چرا تا امسال دروغ می گفتید و مشکلات صنعت برق و مدیریت خودتان را مخفی می کردید و از برنامه های 00 خاموشی گوش فلک را پر کرده بودید؟
جمشید مشیروزیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
4
سلام
تمام مشکلات موجود خارج از صنعت برق نیست
کاش اقای متولی زاده و دیگر بزرگواران صنعت برق در ستاد ، در اظهار نظرها و صحبتهاشون بیشتر دقت میکردند و حداقل به شعور جمع کثیری از همکاران خودشون که عمرشان را در این صنعت تلف کرده و میدانند موضوع چیست توهین نمیکردند . انشاالله این توصیه حقیر را ملاحظه و حداقل امسال و بعد از پیک تابستان از ارسال لوحهای تقدیر و تشکر از بابت عبور موفقیت آمیز از پیک 1400 به شرکتهای توزیع خودداری کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
6
مشکلات موجود ریشه در بی کفایتی امثال آقای متولی زاده دارد. ایشان یک شومن اساسی است سالها قائم مقام توانیر بوده سالها مدیر عامل توانیر خانه زاد هیات تنظیم و... پس معدل نزدیک به صفر این روزهای صنعت برق دقیقا معدل توانایی ایشان است. ایشان نه سواد نه کاریزما و نه شجاعت و ریسک پذیری یک مدیر را دارد. هر چه زودتر باید برود و هر چه زودتر نهادهای امنیتی باید به پرونده اش رسیدگی کنند هم برای کارهای کرده اش که جز نابودی ثمری نداشت و هم برای کارهای نکرده ای که وظیفه داشت انجام دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
6
دوستان، جهت اطلاعتان، آقای متولی زاده کارمند دولت به صورت رسمی نیست. ایشان یک پیمانکار ساختمانی در زمان آقای ملاکی ( سرمهره خراسانی های صنعت برق) بود. ایشان به واسطه سزسپردگیش به این قوم به آلاف و الوف رسید و از پیمانکاری به برق خراسان و توانیر. ایشان آب نمی خورد مگر با اجازه هزاردستان. این فرد، رجبی، ریاحی، مدقق همه از یک ابشخور تغذیه می شوند. اگر بخواهد صنعت برق جان بگیرد باید این شجره را از ریشه درآورد و ریشهشان را خشکاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia
این حرفهای شما رو بنده با اطلاع تایید میکنم
این تیم خراسانیها از اوایل دهه هشتاد اومد در راس کار
همشون هم بلا استثنا خیلی سریع اسانسوری رشد کردن
ریاحی و مدقق و رجبی هیچ کدوم در حد و اندازه سمتهای فعلی شون نیستن
همشون هم با رفتن به مرکز پست دهن پرکنی گرفتن وگرنه تا خراسان بودن به جایی نرسیده بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
3
فقط برو بشین تو خراب شده ات و بیرون نیا و اینقدر به این صنعت ...نزن فقط برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
1
خیلی از همکاران صنعت برق مخصوصا همکاران شرکت برق منطقه ای باختر که از مدیر عامل رانتی و پرمدعا و بی عرضه و ناتوان رنج می برند و اینکه چرا این آدم ها هنوز هم مثل زالو به شرکتها چسبیده و رها نمی شوند ؟پاسخ این پرسش ها این است که مشکلات توانیر بسیار بسیار فراتر از نگاه به یک یا چند مدیر عامل است شاید حتا متولی زاده نداند مدیر برق باختر کیست؟ ضمن اینکه در این چهار سال اخیر تمرکز اداره امور شرکت ها در دستان توانیر قرار گرفته و مدیران عامل بیشتر حکم مدیر یا رئیس دفتر توانیر را دارند در چنین فضایی حتا شبیهی هم کاره ای نبوده چون در سال ۹۷ مدیر حراست برق باختر به حکم توانیر برکنار و مدیر جدید هم با حکم توانیر جایگزین شد . طرح ها ،بودجه،حقوق و مزایا همگی با دستور توانیر است . البته این سیاست برای شرکت هایی اجرا می شود که مدیر عامل ناتوان دارد از جمله برق باختر.
یکی از وعده های وزیر پیشنهادی جمع اوری این ادمها از پست مدیر عاملی است .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
0
نابودی صنعت برق نتیجه عملکرد شما و تیم شماست. هرگونه تغییری باید با برکناری حائری ، متولی زاده، رجبی ، مدقق ، و بقیه آغاز شود .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار