کد خبر: ۴۷۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۵ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی اطلاعیه‌ای نحوه‌ی دریافت خسارت به لوازم برقی بر اثر قطع برق را اعلام کرد: مشترکان می‌توانند موارد آسیب دیدگی دستگاه‌ها در نتیجه‌ی قطع و وصل برق را در سامانه‌ی bimeh.tavanir.org.ir ثبت کنند. مشترکان پس از تعمیر کردن وسایل، مستندات آن را در همین سامانه بارگذاری و خسارت دریافت کنند.
نحوه‌ی دریافت خسارت وسایل برقی بر اثر قطع برق
به گزارش برق نیوز، بیمه برای جبران خسارت قطع برق مردم و مشترکان محترم برق تبریز، تا سقف ۲۵ میلیون تومان خسارت می‌دهد و مردم برای ثبت شکایات باید به سامانه‌ی بیمه‌ی توانیر و اپلیکیشن برق من مراجعه کنند.

در حال حاضر مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توانیر در بخش بیمه‌ی مشترکان و یا اپلیکیشن برق من نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا پس از طی مراحل، پرداخت خسارت عملیاتی شود.

در قبض‌های مشترکان شهری و روستایی، بندی لحاظ شده که مربوط به همین موضوع پرداخت خسارت است که بر این اساس مبلغ یکصد تومان آن مربوط به مشترکان خانگی شهری و ۵۰ تومان مربوط به مشترکان خانگی روستایی است. همچنین مبلغ یک هزار تومان برای سایر مصارف شهری و ۵۰۰ تومان برای سایر مصارف روستایی است که این مبالغ محلی برای جبران خسارت وارده به مشترکان ناشی از نوسان‌های برق است.

این اطلاعیه حاکی است؛ شرکت توانیر برای پرداخت خسارت ۴ مورد مشخص کرده است که با احراز این شرایط به مشترک غرامت پرداخت خواهد کرد:

عدم پرداخت خسارت به مشترکان غیرمجاز، مقصر نبودن مشترک در حادثه‌ی برقی که شامل سیم کشی معیوب و دستکاری کنتور است.

مورد سوم پرداخت خسارت تنها به تجهیزات خانگی تعلق می‌گیرد و موبایل، تبلت و شارژر در این دسته نخواهد بود. پرداخت خسارت به مشترکان در زمان قطع برق به صورت از پیش اعلام شده، نیز صورت خواهد گرفت.

در صورت احراز شرایط ذکر شده، مشترکان می‌توانند با مراجعه به آدرس bimeh.tavanir.org.ir گزارش دریافت خسارت را ثبت کنند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت به این شرح است: تصویر آخرین قبض پرداختی، تصویر کارت ملی مشترک، تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت محل خسارت و ارائه‌ی فاکتور از تعمیرگاه مجهز به همراه مهر و امضاء به منظور مشخص شدن میزان خسارت به تجهیزات.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار