کد خبر: ۴۷۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور از سوی مجلس، راهکاری مناسب برای رفع مشکلات صنعت برق و افزایش تولید برق در کشور است.

به گزارش برق نیوز، پرویز محمدنژادقاضی محله با اشاره به طرح مجلس شورای اسلامی برای انسجام و هماهنگی بیشتر بخش دولتی و خصوصی در حوزه تولید انرژی همچون برق و آب اظهار داشت: متاسفانه درطول سال های گذشته به دلیل نبود قانون مشخص در تولید برق در کشورمان شاهد بودیم که صنعت برق کشورمان دچار خسارت های زیادی شد و در برهه ای از طول سال شاهد قطع برق مردم کشورمان بودیم که این موضوع واقعا آزار دهنده است و نشان دهنده عدم مدیریت صحیح مسولان سابق وزارت نیرو و حتی مسئولان دولتی سابق است و به همین دلیل مجلس شورای اسلامی در نظر دارد با بررسی طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق، به بهبود شرایط تولید برق در کشور سامان ببخشد.

وی ادامه داد: باید مشکلات زیرساختی در حوزه تولید برق در کشورمان مرتفع شود و قانونمند کردن این موضوع از جمله اهداف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: متاسفانه در گذشته شاهد بودیم که عدم قانون در حوزه صنعت برق، باعث شد که تولیدکنندگان در این حوزه متضرر شوند و نتیجه اش را درقطعی برق های مکرر در کشورمان می بینیم و در این خصوص نمایندگان مجلس برای بهبود شرایط تولید انرژی در کشور، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

محمد نژاد تاکید کرد: یقینا طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور راهکاری مناسب برای رفع مشکلات صنعت برق و افزایش تولید برق در کشور است و امیدواریم که در دولت سیزدهم با روی کار آمدن مسئولان انقلابی و جهادی، بتوانیم شاهد پیشرفت و توسعه صنعت کشورمان در حوزه های مختلفی همچون انرژی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح تلاش شده که هزینه انشعاب در تهران با شهرستان ها و یا مناطق مختلف تهران مشترک نباشد و نسبت به سطح بنا و منطقه تعریف شود تا عدالت برقرار شود و آن افرادی که سطح زندگی ضعیف و متوسطی دارند، هزینه کمتری پرداخت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در تنظیم طرح جدیدمان در کمیسیون انرژی مجلس از نظرات کارشناسان دولتی و خصوصی و همچنین دلسوزان کشورمان بهره خواهیم برد و در نهایت انشالله طرحی به تصویب برسد که به نفع عموم مردم باشد.

منبع: تهران پرس

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار