کد خبر: ۴۷۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸:۲۷ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: فاز اول نیروگاه خورشیدی در شهرستان دامغان با ظرفیت ۲ مگاوات، همزمان با فرا رسیدن هفته دولت به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.
به گزارش برق نیوز، "سیدعلی اکبر صباغ"، با اعلام این خبر افزود: با بهره‌برداری از فاز اول این نیروگاه خورشیدی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است، ۲ مگاوات انرژی الکتریکی برق وارد مدار شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به ظرفیت ۱۰ مگاواتی این نیروگاه گفت: اقدامات اولیه شروع فاز دوم جهت افزایش ظرفیت تا ۱۰ مگاوات به انجام رسیده است که با اتمام نهایی این پروژه، بخشی از نیاز مصرف برق شهرستان دامغان با بهره‌گیری از انرژی پاک خورشیدی تأمین می‌شود.
صباغ افزود: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی چند نیروگاه خورشیدی دیگر در سطح استان در حال احداث است که با اتمام عملیات اجرایی این پروژه‌ها، بیش از ۲۰ مگاوات انرژی الکتریکی به شبکه سراسری برق متصل خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار