کد خبر: ۴۷۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات قطعی برق و آب ارتباطی با تحریم‌ها ندارد و این مورد نتیجه آدرس غلط دادن در این ۸ سال است و دولت هم توان پر کردن این فاصله را نداشت؛ پس از ۸ سال دفاع مقدس، این مدت بدترین زمان از نظر قطعی برق و مشکلات آب بود.
به گزارش برق نیوز، مهدی طغیانی در جمع مطالبه‌گران دانشجویی اظهار داشت: ۸ سال دولت یازدهم و دوازدهم با یک پارادایم حاکم یعنی اصلاح روابط با غرب برای حل تمام مشکلات به پایان رسید و این موضوع مبحث پوشیده‌ای نبود و رئیس جمهور در تمام سخنرانی‌ها بیان می‌کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبدأ مختصات حل مشکلات کشور در پارادایم غربگرا در خارج از مرز‌های کشور قرار داده شد؛ حدود ۲ سال به رفت و آمد دیپلماتیک، ۲ سال به وعده، ۱ سال به عمل به برجام گذشت و در نهایت دستاورد آن برای حل مشکلات اقتصادی تقریبا هیچ بود.

وی بیان داشت: دولت رئیسی با تغییر پارادایم آغاز شد، در ۸ سال گذشته حرف جریان انقلاب شنیده نمی‌شد؛ بار‌ها در مجلس مطرح شد که مبدأ مختصات باید داخل کشور باشد و اگر چنین موردی اتفاق بیفتد امید دشمن هم ناامید می‌شود و این تغییری است که رخ داده.

طغیانی خاطرنشان کرد: آمد و رفت افراد به تنهایی تغییر ایجاد نمی‌کند؛ باید زیرساخت‌های اقتصادی، روابط بانکی و مالی و... اصلاح شود و زمانی که امید دشمن ناامید شد تلاش می‌کند در روابط سیاسی هم تغییری ایجاد کند؛ شاه کلید حل مسأله ناامید کردن دشمن از اثرگذاری تحریم‌ها است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی در یک نقطه عطف قرار داریم که پارادایم حاکم بر کشورمان برای حل مسائل اقتصادی تغییر پیدا کرده و در این مسیر دشمن نیز متناسب با رفتار ما عمل خواهد کرد، به شرطی که بتوانیم مؤثر و کارآمد عمل کنیم.

وی تأکید کرد: مشکلات قطعی برق و آب ارتباطی با تحریم‌ها ندارد و این مورد نتیجه آدرس غلط دادن در این ۸ سال است و دولت هم توان پر کردن این فاصله را نداشت؛ پس از ۸ سال دفاع مقدس، این مدت بدترین زمان از نظر قطعی برق و مشکلات آب بود.

طغیانی عنوان کرد: اتفاقی که با تغییر دولت رخ داد تغییر پارادایم است و این تغییر است که امیدوار کننده است نه فقط رفت و آمد افراد و تغییرات مناصب.
منبع: فارس
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
1
فقط کافی است معاون آب و برق وزیر اصفهانی باشد، مشکل حل حلههههه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
آقای نماینده درست میگی مشکل تحریمها نیست مشکل افراد ناکارآمدی است که بر آب و برق مدیریت میکنند اونها را تغییر بدهید(آقای امینی آبفا اصفهان و جانباز آبفا کشور)بخش آب این کشور و استان اصفهان را 12 ساله رها نمیکنند در حالیکه به قهقرا برده اند!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار