کد خبر: ۴۷۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به تاکید وزیر نیرو مبنی بر ضرورت کاهش حداکثری خاموشی‌ها، گفت: با افزایش مجدد دمای هوا و در راستای جلوگیری از اختلال در تامین برق منازل هموطنان، نظارت بر مصرف برق ادارات پایتخت تشدید خواهد شد.
به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" از افزایش مجدد مصرف برق کلان شهر تهران به دلیل بالا رفتن دمای هوا خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور تامین آسایش مشترکان خانگی و جلوگیری از بروز اختلال و قطعی برق در منازل شهروندان، تمامی ظرفیت‌های فنی به منظور تامین برق پایتخت به کار گرفته شده است و به همین دلیل بار دیگر به ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف شهر تهران یادآوری می‌کنیم بر اساس دستور استانداری تهران، تمامی ادارات موظف به کاهش مصرف برق هستند و این شرکت روزانه وضعیت مصرف حدود یک هزار دستگاه اجرایی در پایتخت را به منظور کنترل بار مصرف، رصد می‌کند.

وی تاکید کرد: کارشناسان این شرکت تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق مشترکان خانگی به‌کار خواهند برد و در صورت عدم همراهی مشترکان اداری، علاوه بر معرفی ادارات پرمصرف به استانداری، اشتراک برق آنان نیز قطع خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار