کد خبر: ۴۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
وزیر نیرو طی دستوری به معاونت تحقیقات و منابع انسانی این وزارتخانه، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه شد.
به گزارش برق نیوز، این دستور علی‌اکبر محرابیان در راستای برنامه ارائه شده وی در دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی صادر شده که در آن بر سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد، ساماندهی امور ایثارگران و تکریم و پاسداری از حق ایثارگران تاکید کرده است.

وزیر نیرو همچنین با توجه به ابلاغ بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع "دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور" در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاحات بعدی آن را مهم دانسته و بر اجرای هرچه سریع‌تر این بخشنامه تاکید کرد.

وی در جلسه با مدیران معاونت تحقیقات و منابع انسانی دستور داد گزارش اقدامات انجام شده در این زمینه به‌صورت هفتگی ارائه و موانع احتمالی در اجرای آن برطرف شود.
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
23
36
سلام.پس بقیه که چند ساله زحمت میکشن بدون ایثارگری وجانبازی باید چکار کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
باید همچنان زحمت بکشیم تا بازنشسته شیم البته اگه قسمت بشه !!
ali
| Iran (Islamic Republic of)
برن تو آزمون‌های استخدامی که برگزار میشه شرکت کنن مثل خیلی نفرات دگه
این کاری که آقایان برای خانواده و فرزندان ایثارگران کردن کمترین کاریه که میتونستن بعد این همه سال که از جنگ گذشته انجام بدن... اون زمان که این ایثارگران و جانیازان تو خط مقدم داشتن از وطنشون دفاع میکردن بقیه اون حضرات کجا بودن که الان معترضن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام به همه عزیزان
این کارهای کوچک برای جانفشانی برای فرزندان این عزیزان خیلی ناچیز است،
البته ان شاءالله با تدابیر دولت مردمی حتما مشکل شما عزیزان هم حل می شود و البته وزیر جدید و دانای مردمی .
اجازه دهید کار شروع شود حتما به خواست خدا شامل همه جوان عزیز وطن می شود.
مشکل اساسی اشتغال و اقتصاد است و ان شاالله روزهای خوب در راه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اونوقت که جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت نبود ؟
اونهایی که خون دادند؟ اونهایی که بدون پدر بزرگ شدند چون پدرشان شهید شد، به اندازه کافی سختی کشیده اند آقازاده، اینبار قانون به حمایت آمده است، حداقل به قانون احترام بگذارید.
ناشناس
| Germany
خجالت بکش این چه طرز حرف زدنه به ملت ایران احترام بگذار مگر بقیه دنیا هم نیروی نظامی و شهید نمیدن کجا سهمیه اختصاصی دارن یکیشون ر نشون بده که برای فرزندان خواهر برادر نوه نتیجه و ایل و تبارشون مثل ایران سهمیه بدن
بله فقط باید به بازماندگان مستمری و مسکن خوب بدن ولی دیگه برادر پدر مادر خواهر برادر حتی جانباز 5 درصد چرا اینقدر سهمیه؟
تازه ایثارگران که مدعیند برای خدا ایثار کرده اند نه مثل شما طلبکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقااااااا، یکی ب داد بچه های برق حرارتی برسه، چرا باید ی مدیرکل، قانونی که تاییدیه دولت، مجلس، شورای نگهبان رو داره با قلدری اجرا نکنه، کار چهار نفرو انجام دادن که رفع تکلیف کنن اسم خیلی ها رو نفرستادن به بهونه های مختلف، چرا این نفرات دولت قبلی عوض نمیشن از دستشون راحت شیم، چرا باید خانواده ایثارگرا بعد چهل سال برای ی تبدیل وضعیت انقد خون دل بخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این حق فرزندان شاهد وایثارگر هست انشالله به حقشان برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به جناب ناشناس!
قانون یه عمر به کمک شماها اومده!!مگه تو خودت انتخاب کردی که پدرت شهید یا ایثار گر بشه و من نکردم که حالا باید مزایای انتخاب پدرتو بگیری؟!!! تا کی لاین ویژه اخه!
مینو
| Iran (Islamic Republic of)
آقای وزیر به جای این فرق گذاشتنا،دنبال یکسان سازی باشید
کارشناس شرکت توزیع برق با ۱۰ سال سابقه
| Iran (Islamic Republic of)
به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

عرض سلام و احترام

بنده یکی از کارشناسان شرکت توزیع برق در یکی از استان های کشور هستم، قریب به ۱۰ سالی هست که در شرکت توزیع برق با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی برق تحت عنوان تامین نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستم، بنده دارای پست مصوب سازمانی و مسئولین یکی از واحدهای امور برق منطقه میباشم.

خیلی جالب هست که پس از ۱۰ سال سابقه و مهیا نشدن شرایط تبدیل وضعیت برای ما حدود ۳ ماه پیش آزمونی برگزار نمودن که به لطف حضرت حق تونستن در این آزمون قبول بشم و از همه جالب تر این هست که به مصاحبه دعوتم کرده اند!!!! مصاحبه پس از ۱۰ سال!!!!!!

حالا سوالی که چند روزی هست که ذهن بنده را مشغول کرده و هنوز نتوانستم جوابی برایش پیدا کنم که بتونم خودم قانع کنم این است، منی که ۱۰ سال سابقه در شرکت توزیع برق دارم، مدرک کارشناسی ارشد و پست سازمانی هم دارم و تامین نیروی انسانی هم هستم و از همه مهمتر مسئول یکی از واحد های امور منطقه برق هستم که ۲۰ نفر از عزیزان زیر نظر بنده در شرکت توزیع برق فعالیت میکنند باید برم مصاحبه صلاحیت برای تبدیل وضعیت بدم!!!!!!(این را مطلع هستم که مصاحبه سوری هست و افراد از پیش تعیین شده اند البته با سفارش)


یعنی این که من بعد از ۱۰ سال هنوز مورد تایید شرکت برق نیستم!!!! خب اگر هنوز مورد تایید نیستم و از لحاظ معیار های مصاحبه اوکی نیستم چه طور بنده را مسئول واحد کرده اند و مسئولیت اداره یک مجموعه خیلی مهم را به بنده داده اند!!!!


خیلی جالب هست، پدر من در زمان ۸ سال دفاع مقدس جز پرسنل یکی از ادارات خدماتی بود که طبق وظیفه و شرایط آن زمان فرصت حضور در جبهه را با توجه به شغلی که داشت پیدا نکرد و در شهر خودمان به مردم خدمت کرد، حالا باید جلوی چشمانمان افرادی که شاید ۳ سال هم سابقه کار ندارند تبدیل وضعیت میشوند و ما کماکان چشم انتظار تبدیل وضعیت هستیم!!!!!

خواهش میکنم مسئولین محترم وزارت نیرو تدابیری را بیاندیشند تا از دلسردی و تبعیض و مشکلات این چنینی جلوگیری بشه، به خدا ما هم داریم داخل این مجموعه فعالیت میکنیم وفرقی با بقیه نداریم، خواهشمنوم صدای ما را بشنوید.

با تسکر از برق نیوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اون کسی که ۶ ماه رفته ...
آفتابکار
|
Ireland
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
9
10
با سلام. بحث تبدیل وضعیت، رسیدگی به امور رفاهی، و بطورکلی مقوله ی منابع انسانی برای کلیه پرسنل ستادی و عملیاتی وزارت نیرو، در همه بخشها قابل توجه است. آقای محرابیان، ابتدای راه وزارت، شعار تبدیل وضعیت "رفاهی و معیشتی" تمامی پرسنل باید مدنظر قرار گیرد، نه فقط ایثارگران عزیز. البته پر واضح است که نیروهای شرکتی و قراردادی (خواه ایثارگر یا غیره) نیاز به توجهات بیشتر و رفع تبعیض دارند. خصوصا نیروهای عملیاتی وزارت نیرو، بیش از پیش باید مدنظر قرار گیرند. نیروهای پیمانی که بیش از ۲۰ سال،کار تخصصی انجام میدهند و به بهانه های واهی هنوز به رسمی تبدیل نشده اند. برقکاران و سیمبانان شرکتهای توزیع، و... که هنوز دربه در شرکتهای اقماری و پیمانکاری اند و روز به روز سفره هاشان کوچک میشود. واقعا صبر و حوصله ای باقی نمانده آقای محرابیان. بجای پرداختن به یک گروه، به همه پرسنل، فارغ از هر نوع دسته بندی حکم و قرارداد رسیدگی کنید. امیدواریم که شما هم ، راه وزرای قبلیه این وزارت خانه تخصصی را نروید، و مرد عمل باشید.
سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی/  به عمل کار برآید به سخندانی نیست 
پاسخ ها
رنجدیده
| Iran (Islamic Republic of)
حرف حق رو زدی دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
5
6
انشالله الان كه مجلس انقلابي ، دولت انقلابي وقرار است عدالت انجام شود. خداوكيلي فكري به حال كاركنان كه چندين سال سابقه كار در شركتهاي پيمانكاري. با مدرك تحصيلي. هستند داشته باشند بخصوص اينكه با اين بخشنامه ايثارگري متاسفانه افراد با سوابق كمتر هم تبديل وضعيت چه در شركتهاي ذولتي وچه وابسته به دولت شدند و. اساسا توجهي به انگيزه نيروي انساني كه نمي شود هيچ متاسفانه. نابودي وغدغه بيشتر انها را فراهم مي كنند. يا حداقل همسان سازي حقوق ، ذخيره سنوات و تسهيلات انها را كه حتما ميتوان انجام داد چرا كه وقتي فردي چندين سال مشغول خدمت در ساختاري است يعني خدمات ايشان مورد ان سلزمان وشركت بوده است. خدايي از همه واجب تر است ومجلس هم بايد اين موضوع را درك و اقدام كند وحوزهاي منابع انساني شركتها هم درك درست داشته باشند رضايت خدا را براي اين اقراد درنظر بگيريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
9
15
خداکنه شو تبلیغاتی نباشه چندین سال بلاتکلیف اند بچه های ایثارگر فقط درحد وعده بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جمع کن بابا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برو بیشعور اگه ایثارگران نبودن الان ابوبکر بغدادی داداشت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
... مثل تو باید جمع کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
3
10
جهت اطلاع آقای وزیر، شرکت برق حرارتی و مدیر منابع انسانی اون با سنگ‌تراشی و برخورد سلیقه‌ای مانع اجرای این قانون شده و تا به امروز تنها اسامی برخورد افراد دارای مدرک کارشناسی به بالا رو رد کردن و افراد داری مدرک پایین تر رو از لیست حذف کردن، تو رو خدا پيگير این بی عدالتی که میخواد انجام بشه باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ظلمی که آقای... به نیروهای انسانی برق حرارتی و نیروگاه‌ها کرده رو باید تو تاریخ بنویسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ان شالله تیم جدید بیاد از دست چنین شخصیتی راحت بشیم، اصلا نمیتونه طبیعی باشه یکی انقد با نیروهای شرکتی و کارمندا مشکل داره، اگر ی روز بگن این آدم رو وارد سیستم کردن تا منابع انسانی نیروگاه ها رو نابود کنه اصلا شک نمیکنم
saeed
| Iran (Islamic Republic of)
به حق صاحب همین روزای عزیز تقاص ظلمی که داره به همکارا رو میکنه هر چه زودتر پس بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
1
34
سلام هرجاهم انجام بدن برق قم یه سرزمین دیگه است شیش سال فقط یه تبدیل وضعیت انجام شده اونم داماد ... بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام من محمد افضل پور ازبرق قم هستم نزدیک به پانزده سال است پدرم فوت شده
وکارمند اداره برق قم بوده ومن هم ازسن 20سالگی بجای پدرم واردشرکت شدم نه بصورت استخدام بلکه به صورت قراردادی شروع بکار کردم والان نزدیک دوازده سال کارکردم ...
قصد دارند مرا ازلیست خط بزنن ومرا متهم کردن که چرا حرف های خودم رو دربرق نیوز زده ام
باتهدید بنده که تاییدت نمیکنیم برای بخشنامه وتحویل مقامات امنیتی استان خواهیم داد.
شنبه میخواهن ببرن منو کمیته انضباطی .این است عاقبت کسی که دلش برای مملکت میسوزد وپیرو سخنان رهبری که باید در ادارات جلو فساد گرفته شود دلم سوخت.
فقط ازمسئول برق نیوز خواهش دارم صدای منو به اقای وزیر جدید ودولت جدید برسد
مدیر پایگاه اگر مدیری شما را به بهانه کامنت گذاشتن در برق نیوز و یا ارتباط با برق نیوز تحت فشار قرار داد لطفا گزارش انرا برای ما ارسال نمایید
طبق قانون هیچ مقام دولتی و غیردولتی نمی تواند مانع اطلاع رسانی و دسترسی آزاد به اطلاعات شود و جرم تلقی می شود
برق نیوز رسانه دارای مجوز بوده و هر کامنت یا مطلبی که در این سایت منتشر می شود مسئولیت آن با برق نیوز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من الان دارم گزارش میدم اینا میگن چرا تو برق نیوز مطلب گذاشتی اصرار واطلاعات شرکت رسانه ای کرده ای میفرستیمت حراست استان خود اقای اربابی گفت دست من نیست حراست ام نمیتونه کمک ات کنه منم گفتم توکل ام بخداست منم جایی نمیتونم کمک اتون کنم
مدیر پایگاه از برق قم پیگیری شد و گفتند که ادعای شما مبنی بر برخورد با کامنت گذاران صحت ندارد.
قرار نیست کسی را به جرم ابراز عقیده و نقد حراستی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یه نفر به طور ناشناس تو قم بیاد تحقیق کنه اونموقع متوجه میشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم سلطان وجودت عشقه بچه سی متری وبخش امام اربابی به تو نمیخوره یه فیلم جنگی تلویزیونی هم ندیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گزارش چجور بدم وقتی اسمم نوشتم دارن اذیت ام میکنن میخاید شمارمم بذارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پس دلیل اینکه منو بردن حراست وکمیته انضباطی چی بوده ؟پس چرا گفتن استخدامت به مشگل میخوره ؟به مقدسات به قسم های جلاله به خون شهدا که همینه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دروغ میگن والله دروغ میگن من ترسی ندارم ازشون پس علت اینکه چهارشنبه ساعت ده صبح حراست بودم وامروز ساعت 9صبح منو میخواستن ببرن کمیته چی بود؟چکار کردم؟تو این شرایط کورونایی حتی یه بار مرخصی یا استعلاجی یا دور کاری نرفتم شب ونصف شب هم اومدم سرکار پس چه دلیلی .برق نیوز جان اینا رو نشناختی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لایک داری سامورایی وجودت طلاست ارتش یه نفره هزارم که کیانی تکذیب کنه بچه های قم تورو میشناسن کیانی رو هم میشناسن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داداش همه تورو میشناسن کیانی رو هم همه میشناسن
امیر
|
Romania
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
2
21
تو وزارت نیرو بدبخت تر از کارکنان شرکتی نیروگاه ها وجود نداره

اقای محرابیان تبدیل وضعیت این افراد پیگیری کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این بنده خدا را همه میشناسند. چون حرف حق میزنه باهاش بد هستند. هر چی میگه درسته...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آفرین به افرادی که واقعیت رودراداره هامطرح میکنندوترسی ندارند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
5
7
یه پست به ایثارگران نمی دن و بایکوتشون تو برق کردن.
یعنی فقط و وزیر و رو سه تفر رزننده باشن کافیه,
چطور هر چی بی دین و ایمون و فتنه گر و آشوبگر و دزد و زنباره می تونن بشن مدیرعامل ولی ایثارگرا اخن.
نکنید اینکارا رو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
11
6
با این کار نه اینکه ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد، رو انجام نمیدید بلکه نابودش میکنید .این بی عدالتی محضه .این بی عدالتی محضه و این بی عدالتی محضه اقای وزیر حالا واقعا مشکل مردم اینه ؟؟؟ که شما اول کار سفت سخت رو این گزینه دست گذاشتی .بهتر نبود اولین گزینه کاریت رو به حل بحران کمبود برق میزاشتید ؟؟؟ بعدش منی که ۱۴ساله دارم کار میکنم چه خاکی بر سر کنم که برا من نه بودجه ای هست و نه اعتبار لازم ... حیفت بیاد نماینده مجلس شما با رای همه نماینده شدی و ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
13
9
جناب وزیر پس تکلیف بقیه چی میشه اینجوری که در حق خیلی‌های دیگه اجحاف میشه
پاسخ ها
احمد
| United States of America
کاملا درسته ، یک سری بیسواد، با استفاده از رانت وارد شدند و یک شبه رسمی میشوند، این عدالت کشور اسلامیه، در همین شرکت ما دو نفر از بچه های مدیران هستند که یواشکی ماه اسفند سال قبل به اسم شرکتی وارد شدند و الان رسمی میشوند جالبه که مشاور ایثارگران وزارت نیرو هم همه هم و غمش تبدیل وضعیت این افراد
شایسته سالاری و عدالت
سید مجید
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید چه اجحافی در حق بقیه میشه
پدر من و تمام ایثارگران وشهدا جانشان را برای این مملکت گذاشتن حالا حقشان نیست که به جای آقا زاده ها فرزندان شاهد و ایثارگر تبدیل وضعیت شوند
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
16
5
انگار آقای وزیر بقیه نیروها براشون مهم نیست اصلا هیچی نمیگه راجع به تبدیل وضعیت سایر نیروها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
5
5
خانواده شهدا و جانبازان رو سر ما جا دارن اما دیگه جوری شده که طرف با چند خدمت سربازی در زمان جنگ هم از ایثارگران محسوب میشه این بی عدالتی بزرگی هست در حق کسایی که چندین ساله دارن به صورت شرکتی کار میکن این آقا از روز اولی که رفته مجلس فقط میگه ایثارگران نیروهای حجمی و شرکتی رو اصلا به حساب نمیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آی گل گفتی
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
3
5
به ایثارگران چرا تو صنعت برق پست نمی دن.
ضمنا آقای وزیر
به مجلس و دولت نامه بنویس که اگر عادی ها تا 35 سال می تونن باشن تا بازنشست شن, ایثارگران تا چهل سال با مدرک فوق لیسانس به بالا باسن.
لااقل یه ارفاق به ایثارگرا بکنن

برق نیوز می تونی در این مورد یه خبر بزنی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
شما که داری میگیری، لااقل یه نوشابه و سالاد اضافی هم بگیر...
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
5
4
آقای دکتر محمدزاده
اگر انشالله معاون منایع انسانی وزارت نیرو شدید ما ایثارگران یک خداهش از شما داریم

لطفا پیگیر شوید تا سابقه کار تا بازنشستگی ایثارگران بجای 35 سال به 40 سال اضافه شود.
الان سن بجای60 سال 65 سال است اما سابقه نه.
الان ایثارگران بطور متوسط در 50 تا 55 سال بازنشست می شوند ولی بقیه در 55 تا شصت سال.
چون ایثارگران در سن پایین تر استخدام شدن اما تحصبلشان در همزمان با کار بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
1
8
الان که راحت شرکت های توزیع برای آقازاده ها و خانم زاده های مدیران عامل مجوز استخدام میدن. ،طرف مدرکشو هنوز از دانشگاه نگرفته تو شرکت استخدام شده (دختر مدیر عامل اسبق ...). چه بهتر که به جای این افراد بچه های ایثارگر رسمی بشن. از این رابطه بازیها دیگه خسته شدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
2
4
سلام از سال ۱۳۹۵ تا کنون تعداد زیادی بدون مجوز و آزمون در توزیع برق اهواز توسط مدیر عامل استخدام شدند در حالی که وزیر وقت دستور اکید داده بودند هر نوع استخدام ممنوع می باشد معاون وزیر ، حراست وزارت ، مدیر عامل توانیر ، حراست و بازرسی توانیر همه وهمه را در جریان گذاشتیم متاسفانه اقدامی صورت نگرفت امروز متوجه شدیم این نور دیده ها بدون مجوز در اولویت لیست تبدیل وضعیتی ها هستند در حالی که افرادی با سابقه های بیش از ۲۰ سال کما کان در جا می زنند دستگاه های نظارتی چه می کنند جناب آقای وزیر لطفا پیگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا ایشان یک فرد خوبی بود رفت، مگر انسان شریفی مثل ایشان را در خواب ببینید!
چقدر سوزش، حتما بد جوری جلو رانت‌خواری تو را گرفته....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
6
با سلام این قانونی هست که توسط نمایندگان مجلس که نمایندگان من و شماها هستند قانونگذاری شده پس‌ حق طبیعی و مسلم عزیزان خانواده شهدا،جانباران و ایثارگران هستند و هرچه زودتر باید به سرانجام برسد در ضمن اکثر ارگان های در این زمینه خیلی جلوتر از وزارت نیرو هستند نمیدونم تا کی این وزارت خانه در این جور مسائل باید سلیقه ای عمل کنه؟!!!
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
4
10
اینکه باید برای مابقی همکاران غیر ایثارگر هم فکری بشود کاملا درست است.
اما در بیشتر کشورهای دنیا حتی کشورهای توسعه یافته برای ایثارگران و خانواده هایشان تسهیلات و شرایط خاص و متمایزی نسبت به سایر افراد جامعه در نظر می گیرند. با یک جستجوی ساده می توانید لیست کشورها و تسهیلاتی که به ایثارگران و خانواده هایشان ارایه میشود را ملاحضه بفرمایید.
آن عزیزانی که می فرمایند این کار بی عدالتیه صرفا بدلیل اینه که فعلا راهی برای تبدیل وضعیت این همکاران اعلام نشده و گرنه به هیچ وجه بی عدالتی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در هیچ گشور میشرفته دنیا سهنیه اختصاصی برای زن و فرزند شهیدشان در نظر نمیگیرند و اصولا خلاف عدالت میدانند جه برسد سهمیه استخدام رسمی کنکور و استخدام و .... ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مراتب جهت استحضار جنابعالی:
ضمنا لطفا اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید سپس مطلب بنویسید
بخشی از خدماتی که در کشور روسیه به ایثارگران و خانواده هایشان تعلق می گیرد:

در قسمت خدمات آموزشی پذیرش بدون کنکور در دانشگاه نیز امده است که شما بزرگوار فرمودید در هیچ کشوری سهمیه ندارند.

1 -‌ مزایای تامین حقوق بازنشستگی و پرداخت مالیات براساس قوانین موجود
2 - گرفتن اعتبار (وام) ساختمان (یا خرید) یک‌بار منزل، خانه و... براساس قوانین فدراسیون روسیه
3 - خرید بدون نوبت مصالح ساختمانی جهت بنای خانه براساس قوانین روسیه.
4 - واگذاری مجانی (برای معلولین گروه اول بدون نوبت) مسکن در خانه‌هایی که به دولت یا شهرداری تعلق دارند.
5 - نصب مجانی و بدون نوبت تلفن در منزل.
6 - واگذاری مجانی مسکن به معلولین جنگ در صورت اخراج آنان از منزل.
7 - امتیاز ورود به تعاونی‌‌های مسکن، ساختمانی، باغداری و غیره.
8 - دریافت مجانی قطعه زمین برای ساختن خانه، فضای باز، دامداری و غیره.
9 - معلولینی که به تنهایی به سر می‌برند بابت حفاظت منزل و زن و شوهرانی که یکی از آنان معلول جنگ باشند، 50 درصد حقوق دریافت می‌کنند.
خدمات رفاهی:
1 - پرداخت 50 درصد حق شارژ و خدمات منزل به اعضای خانواده
2 - پرداخت 50 درصد هزینه مصرف ماهانه خدمات عمومی از قبیل آب، گاز، برق، شوفاژ، تلفن و غیره.
3 - برخورداری مجانی از درمانگاه‌های دولتی و شهرداری و بیمارستان‌های مخصوص شرکت‌کنندگان جنگ، معاینات و معالجات رایگان پزشکی به همراه خانواده هایشان
4 - تامین داروی رایگان براساس نسخه پزشک.
5 - پرداخت 100 درصد حقوق به عنوان ترمیم معاش از کارافتادگی (معلولین جنگی به مدت 4 یا 54 ماه در سال این مزایا را علاوه بر حقوق و مزایای خاص دریافت می‌دارند.)
خدمات آموزشی:
1 - پذیرش ایثارگران و خانواده هایشان بدون کنکور در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی دولتی
2 - پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان از سوی دولت.
3 - کارآموزی مجانی در محل کار و در کلاس جهت ارتقاء‌ مهارت کار با حفظ 100 درصد حقوق طی تمام دوره آموزش.
خدمات عمومی:
1 - ارائه مرخصی نوبتی در فصل مورد علاقه به علاوه اضافه کار روزانه.
2 - پروانه مجانی استفاده از آسایشگاه جهت معالجه.
3 - به معلولین گروه یک که فاقد بینایی یا فاقد دو دست و... هستند اتومبیل واگذار می‌شود (افراد می‌توانند حق رانندگی را به دیگری واگذار کنند.) در صورت فوت معلولی که ماشین مجانی دریافت کرده؛ دولت مجاز است آن را به معلول دیگری واگذار کند.
4 - طبق درخواست معلول جنگی می‌تواند به جای اتومبیل، پول تاکسی با تعیین مقدار از سوی دولت دریافت کند.
5 - به معلولینی که وسیله نقلیه مجانی دریافت کرده‌اند و همچنین به معلولین گروه 1 و 2 که وسیله نقلیه را به قیمت کامل خریده‌اند، هزینه بنزین، تعمیرات، لوازم یدکی و غیره تعلق می‌گیرد (میزان آن از طرف استانداری تعیین می‌گردد.)
6 - رفت و آمد معلول جنگی و شخص همراه در تمامی انواع وسیله نقلیه در داخل شهر (به غیر از تاکسی) و در اتومبیل‌های بین شهری رایگان است.
7 - رفت و آمد معلول جنگی و شخص همراه در راه‌آهن و وسایط حمل و نقل حومه شهر رایگان است.
8 - رفت و آمد معلولان جنگ گروه 1 و 2 سالی یکبار با راه‌آهن، هواپیما، کشتی یا اتوبوس بین شهری رایگان است. شخص همراه باید 50 درصد قیمت بلیط را بپردازد.
9 - رفت و آمد معلولان گروه 3 دو سال یکبار با راه‌آهن، هواپیما، کشتی یا اتوبوس بین‌شهری رایگان و رفت و آمد آنها سالی یکبار با پرداخت 50 درصد قیمت بلیت امکان‌پذیر است.
خدمات فرهنگی و فوق برنامه:
1 - معلولان جنگی به همراه خانواده هایشان می‌توانند بلیت کنسرت، مسابقه ورزشی، وسایط نقلیه و ... را بدون نوبت خریداری کنند.
2 - کهنسالان معلول در مراکز خدمات اجتماعی بدون نوبت پذیرش می‌شوند.

اینها بخشی از خدمات بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تواینهمه بندی که گفتی استخدام نبود
پارسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
5
باعرض سلام وادب از جناب آقای وزیرمحترم نیرو خواهشمنداست درمورد ایثارگرانی که شاغل هستند ومتاسفانه هزینه انگیزشی رفاهی آنها قطع شده بعلت سلقیه ای رفتار کردن مسئولین گذشته اقام عاجل فرمایند طبق قوانین جاریه ایثارگران با مدرک کارشناسی تا ۳۵ سال میتواند شاغل باشند ولی متاسفانه شرکت های توژیع هزینه های انگیزشی رفاهی این انسانهای دلسوز وزحمتکش را قطع نموده انند خواهشمندم دستور رسیدگی صادر فرمایید
همکار
|
United States of America
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
4
4
واقعا مسخره است برخی از همین مدیران وزارت نیرو و شرکتها بچه های خودشان را سال قبل با پارتی بازی وارد سیستم کرده اند به اسم شرکتی و پیمانکاری و ،،،، الان هم باید چون باباش ۶ ماه جبهه داره ، کارمند رسمی بشه، ننگ به این عدالت ، که یه نفر با ارشد دانشگاه تهران از طریق آزمون سازمان سنجش استخدام شده و همچنان پیمانی مونده
بعد یک سری چگونه مورد حمایت هستند، و همین مدیران وزارت نیرو چون بستگان خودشون را آورده اند فشار وارد می کنند رسمی اشان کنید،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تو کجا بودی اینا سرکار بودن دوکلاس شخمی درس خوندی فکر کردی چیزی حالیته ریقو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
5
4
مگر تبدیل وضعیت به همین راحتی هس که بخوان تمام نیروهای شرکتی رو تبدیل کنن، کلی فارغ التحصیل بیکار داریم اونام میخوان استخدام بشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
5
7
چرا تو صنعت برق و توانیر ایثارگران رادپست نمی دهند.
چطور جنگیدن و دفاع از میهن بلد بودن حالا چوت دزدی بلد نیستن و باج نمی دن و سالم.هستن می شن ساده.
داداش اینا صادق هستن نه ساده
اینا سالم هستن نه رند و دزد و شیتیل بده
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
10
7
آقای وزیر به جای این فرق گذاشتنا دنبال یکسان سازی باشید.دست پیمانکاران رو در قراردادهای تامین نیرو و حجمی و غیره کوتاه کنید تا اختلاف حقوق ها عادلانه بشه.خدا خیرتون بده
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
1
9
از قانون مصوب کشور که پس از تصویب در مجلس محترم به تایید شورای نگهبان و نهایتا اداره استخدامی رسیده است، تمکین کنید. حتی اگر شامل حال شما نشود.
دقت کنید این قانون است. قانون. نه بخشنامه داخلی وزارت خانه.
از عزیزان معترض به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران سوال میپرسم، اگر خودشان ایثارگر بودند و این قانون شامل حالشان میشد، باز هم اعتراض می کردند که این قانون بی عدالتیست ؟؟؟؟
پاسخ دهید لطفا.
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
6
8
این .... تقلبی پدر مردمو در آوردن. طرف ۱ سال از دور داشته جنگو میدیده الان مدعیه بچشو از سربازی معاف کرده- فرستاده بهترین دانشگاه- استخدام کرده- رسمی کرده. بچش کارم نمی کنه.
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
3
3
سوال درستی مطرح کردن
چرا ایثارگران مدیر نمی شن ولی هر چی ...

چرا مدیران عامل توزیع البرز مازندران کرمتنشاه تهران بزرگ یزد .. سریع برکنار شدن
همه می دونن چرا
ولی رزمندگان پاکدست متخصص رو مدیزعاما که هیچی ... نمی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چراچرت میگی مدیرماچندساله حکومت میکنه ایثارگره کی میگه ایثارگران واقعی باسوادمدیرنمیشن؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
4
5
با توجه به بخشنامه وزیر محترم نیرو صرفا نیروهای ایثارگری که در چارت سازمانی هستند و کار پست مصوب انجام می دهند تبدیل وضعیت می شوند و سایر همکاران ایثار گر که پست سازمانی ندارند تبدیل وضعیت نمی شوند.
بر اساس اجرای عدالت خود همین نیز بی عدالتی هست مگر بکارگیری نیرو در پست مصوب سازمانی و غیر پست مصوب دست ایثارگران عزیز بوده که اینچنین اتفاق بیفتد بنظر می رسد باید یک آزمون بین خود نیروهای ایثارگر گذاشته شود تا بر اساس پستهای مصوب انتخاب و بکارگیری گردد.
در غیر این صورت یک بخشی از نیروها تبدیل وضعیت می شوند.
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
5
1
بسه دیگه چقدر بی عدالتی . تازه چه فرقی کرد الان ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
2
3
از مشکلات اساسی کشور نبود تعریف جامع از ایثار گر میباشد وتعاریفی که هراز چند در این مورد میشود قطعا انطباق با انچه در قران امده ندارد در قران کسی که بخاطر امرا معاش خانواده وروزی حلال خارج ودر این مسیر کشته میشود حکم شهید دارد ایا این موضوع هم در تعاریف دیده شده ؟ اگر نیست بهر جهت در دوران جنگ برخی نوع شغل انها استخدام نیروهای دفاعی بودند وخود مسیر شغلی را انتخاب کردند مانند کسی که حوزه اموزش وپرورش ؛وزارت نفت ویا نیرو و.... را بعنوان شغل انتخاب میکند و بدیهی است که کسی که شغل نظامی را انتخاب میکند قطعا میداند در زمان عدم جنگ وظیفه متفاوت از انچه در جنگ میباشد برعهده دارد چطور تعریف شهید ویا ایثار گر برای این افراد مصداق وبرای اشخاص دیگری که قطعا صنعت ویا هر شغل دیگری نیز مخاطرات خود را دارد وممکن است در حین وظیفه کشته ویا مجروج گردد ومحدودیت جسمی برایش ایجاد گردد با توجه به مفاهیم قران مصداق پیدا نمیکند وبخصوص اینکه گاهی دامنه تعاریف بسیار گسترده تر از خود شخص واطرافیان را مشمول میشود ( خدواند در قران میفرماید هیچ کس در روز قیامت بار گناه دیگری را بر دوش نخواهد گرفت ونه فرزند ونه همسر ونه .........حال چطور بستگان وبرادر وخواهر و...در این تعاریف جا داده شده است ) گاهی سیاست گذار بخاطر انچه علیرغم اینکه میتواند با سلامت خود موجبات رشد وارتقا خود را فراهم نماید در جامعه بدنبال الفاظی میباشد که خود را همسو نشان دهد واین متاسفانه مستمسک اصلی جامعه شده ولی ای کاهش
قوانین شمول کلی جامعه بود و برای عزیزان شهدا وایثار گران (با تعریف برگرفته از مفاهیم قران )صرفا یک امتیاز منظور میشد تا حقی ازسایر ضایع نگردد الان امتیاز استخدام ؛ بعضا پست سازمانی ؛ معافیات های حقوق وبیمه ؛ هزینه دانشگاه ؛ سهمیه دانشگاه ؛امتیاز مقطع تحصیلی بالاتر ؛ پرداختهایی در قابل دستور العمل های مربوط در ایام متناسب با جنگ و....... درحالیکه دیگران واقعا محروم هستند واین در شرایطی است که این موضوع متاسفانه تمامی هم ندارد بلکه براساس تعریف روز به روز دامنه ان گسترش می یابد ای کاش بجای همه در ازمون برابر درصدی سطح نمره انها پاینتر از سایر منظور میشد ویا امتیازات واقعا محدود میشد .انچه در کنار موضوع ایثار گر واستخدام های انها مطرح میشوداینکه حوزه نیروی انسانی در ایران بشدت ضعیف وتفاوت در ایجاد انگیزه برای نیروی انسانی فوق العاده ضعیف است تفاوت دریافتی در شرکتها بین نیروی دولتی وقانون کاری ... بشدت بر خلاف اصل 44 قانون اساسی که همواره تاکید بر ورود بخش خصوصی ویا ارتقا بهره وری داردوجود دارد تا جاییکه حتی نیروی پیمانکاری گاها نه تابع ضوابط دولتی قراردارد ونه قانون کار در حالکیه واقعا میتوان با تدابیر منابع انسانی وهمسان سازی و اقدماتی واقعا انگیزه وبهره وری وترغیب ورود بخش دولتی را افزایش داد البته درحوزه نیروی انسانی پیمانکاران این بخش ورود خوبی دارند چراکه راهبر اصلی باز شرکتهای دولتی هستند وشرکتها تنها قرار است بهر شکل بالا سری دریافت کنند .انشالله روزی عدالت برایه مه اجرا وهمه مشول ارزیابی کیفی واقعی وعملکردی قرار گیرند تا در پرتو ان موجبات رزق وروق حلال وافزایش برکت گردد .انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
7
4
جناب وزیر محترم چرا مدارک کارشناسی ایثارگران مورد قبول شرکتهای توزیع نیست برای ارتقا شغلی این بخش از پرسنل ایا تدبیری اندیشیده اید چون در قانون صراحتا اعمال مدرک ایثارگران را تصویب کردن ولی متاسفانه در عمل اینگونه نیست
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
1
1
سیاستمداران(مدیران) و پوشک بچه ها باید زود به زود عوض شوند؛ هر دو به یک دلیل!
مارک تواین
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
1
برق نیوز محترم سلام
دستوری از برق حرارتی مادر تخصصی نیرو به شرکتهای تابعه صادر گردیده که فقط کسی که شمار شناسه دارد مشمول قانون تبدیل وضعیت میباشند و از قبول مدارک فاقد شماره شناسه خودداری کرده و اعلام کرده اند تبدیل وضعیت شامل شما نمی شود. در صورتی که ماده 6 بخشنامه تبدیل وضعیت بیان میکند پس از انجام تبدیل وضعیت شماره مستخدم در یافت و درسامانه کارمند ایران بارگذاری شود .لطفا اطلاع رسانی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
جناب محرابیان سلام.
لطفا از برق حرارتی شرکت مادر تخصصی بپرسید چرا از دریافت مدارک عده ای از همکاران شاغل در شرکتهای زیر مجموعه بدلیل نداشتن شماره شناسه خود داری میکنند.مگر طبق بخشنامه نباید تبدیل وضعیت را انجام داده و سپس مبادرت به شماره مستخدم نمایند و پس از آن در سامانه کارمند ایران ثبت شوند.اجرای بخشنامه سلیقه ای شده و هرکس تفسیر خود را لحاظ میکند
ایثار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
2
0
مجموعه برق اهواز طی چند سال اخیر حدود ۱۵۰ نفر استخدام بدون ضابطه داشته که علیرغم تاکید وزیر نیرو بر عدم استخدام اما مدیرعامل وقت هر کاری دوست داشت انجام داد و رفت الان همونهایی که بدون مجوز جذب شدند سرلیست تبدیل وضعیت هستند این با کدام معیار عدالت همخوانی دارد لطفا مسئولین ایثارگران وزارت و توانیر جلوی ابن کار را بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آب را بریز....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
2
6
باسلام. از تعداد منفی هایی که روی نظرات مختلف که مشخصه همگی نیروهای همکار ما در برق هستن چه ایثارگر و چه غیرایثارگر، میخوره کاملا مشخصه که هنوز ما همکاران به خودمون رحم نمیکنیم و همدیگه رو به چشم مزاحم هم میبینیم و تصورمون اینه که اگر کسی تبدیل وضعیت بشه جای همکار دیگه رو میگیره و حقوق دیگری رو میگیره ، معلومه که مدیر کل منابع انسانی وزارتخونه یا برق حرارتی یا دیگر جاها به ما رحم نمیکنن. درحالیکه میبینیم همگی داریم کار میکنیم و زحمت میکشیم و بسیاری بیشتر از نیروهای رسمی هم زحمت میکشیم. تلاش کنیم در کنار هم به خواسته هامون برسیم. مطمئنن همکاران ایثارگر هم که خونواده های جانبازان و شهدا هستند زحمتکش هستند و فداکاری های عزیزانشون هم در دفاع از این مرز و بوم برای همه محترم هست و فذاموش نمیشه ، و اینکه دیگرانی هم که به جبهه نرفتند مطمئنن در پشت جبهه و در جامعه مشغول کمک به اقتصاد و خدمات و انجام وظایف شهری خودشون بودن چه بسا در جاهایی بمراتب مشکل تر. مطمئنا ایران ما از دست بدست هم دادن همه افراد جامعه سرپا مونده. البته که روی سخن من با اون دست از افراد به قول معروف آقازاده و خانم زاده و غیره که یه شبه ره صدساله رفتن نیست که اینها مطمئن باشید با این کلنجار رفتنهای من و شما اتفاقی براشون نمیفته و اون عواملی که در رشد اونها تاثیرگذارن کارخودشون رو انجام میدن.
کمک کنیم تمام همکاران به خواسته هاشون برسن و انشالله همه تبدیل وضعیت بشن چون خودمون شاهد زحمات همکاران مختلفمون در جای جای این صنعت هستیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
4
1
با سلام
ایثارگرهای عزیز نه برای مال دنیا رفتند و نه برای پست و مقام، کار وقتی برای رضای خدا باشه دیگه نباید دنبال سهمیه و ... بود.
دیگه تو مملکت امام زمان، بذاریم هر کس با لیاقت و مدرک تحصیلی شغل مورد نظر و یا تبدیل وضعیت بشه...بزرگترین اشتباه است که سهیمه ایثارگری و این چیزها رو باب کنیم.
خدا نگذره که کسایی که با وضع این قوانین، انگیزه رو از جوانان این وطن میگیرند...معامله با خدا سهمیه بندی نیست، عشق هست....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
1
4
البته منابع انسانی ما کلا از وزیر و وزارت خونه دستور نمی گیره,
ایشون هرچی نامه میاد این نزدیک به سی سال انداخته تو سطل زباله ,یعنی خودش ی پا وزیریه تو این وزارت خونه !
همه هم تو ایران و منابع انسانی میشناسنش ! جالبه خودشم ایثارگرولی با اپثارگرو خانواده شهدا وهمه وهمه مشکل داره ,خدا توفیقی بده قرار بوده خرداد بازنشسته بشه اما فعلا سه ماهی میشده که نشده ومیگن سه ماه دیگه مهلت گرفته شاید تا اون موقع ی قانونی درست کنه ! الان همه تو منابع انسانی وزارت خونه وبرق حرارتی شناختنش با این اوصاف من نمیدونم چه نقطه ضعفی ممکنه از منابع انسانی وزارت خونه یا برق حرارتی بدونه که بااینکه میدونن این بنده خودمختاره اما....جالبه مدارک ایثارگری افراد این نیروگاه رو تا چند روز پیش ارائه نداده بود ,البته فعلا ازشون گرفته معلوم نیست فرستاده باشه یا نه ! بهشون گفته شامل شما نمیشه همین !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
9
4
جناب آقای مهندس محرابیان

وزیر محترم نیرو

با سلام

احتراما به استحضار می رساند ازمون تبدیل وضعیت که توسط وزارت نیرو در شرکت های زیر مجموعه در دولت قبلی برگزارگردیده است خلاف عدالت اجتماعی می باشد.متاسفانه این ازمون ها برای کلیه افرادی بوده است که با انواع رابطه ، پارتی و خویشاوندگری وارد سیستم شده اند و در حال حاضر خواهان سهم خواهی های بیشتر هستند.(ظرفیت بیش از 2000 نفری برای ازمون آبفا که 21 مرداد ماه امسال برگزار گردیده است نشان بی عدالتی کامل می باشد. ازمون های سراسری وزارت نیرو فاقد این چنین ظرفیتی می باشند)اغلب این افراد صلاحیت های لازمه را برای گرفتن پست ها و جایگاه های حساس کشور را در زمینه آب و برق نخواهند داشت.واقعا جای تاسف دارد که حتی این افراد نمی توانند به 50 درصد سوالات ازمون عمومی نه تخصصی (بدون ازمون زبان انگلیسی و ریاضیات) پاسخ دهند و با مطرح کردن حد نصاب 20 درصدی و راه انداختن کارزارها در سایت ها و شبکه های اجتماعی در پی هوچی گری هستن.جناب اقای وزیر باید محکم جلوی این پارتی بازی ها و روابط را بگیرید و اجازه ندهید که افرادی که سطح علمی پایینی دارند و فقط با رابطه وارد شرکت های زیر مجموعه (توزیع توانیر،آب و فاضلاب و .... ) شده اند راحت و بدون دردسر بتوانند تبدیل وضعیت شوند.فقط باید عادلانه و از طریق ازمون های سراسری باشه که عدالت رعایت گردد و همه بتوانند شرکت کنند.



با تشکر

جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
1
0
سلام خدمت دوستان.آیا کسی خبر داره دقیقا شرایطش چیه؟چند ماه ایثارگری و چند ماه سابقه بیمه در شرکت توزیع میخاد؟اصلا به نتیجه میرسه یا بازم یه سری به بهانه تبدیل وضعیت ایثارگران سوگولی های خودشون رو تبدیل وضعیت میکنن؟کی نتایج نهایی رو میگن؟بخشنامش از توانیر اومده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
7
سلام.تو رو به عدل به داد برق قم برسید....صحبتهای اقای افضل پور کاملا درست وبحق می باشد.و ایشان نماینده اکثریت مظلوم و محروم پرسنل قراردادی شرکت می باشد.هیهات از ظلمی که در اینجا به پرسنل ضعیف و زحمت کش روا می دارند.خواهشا رسالت خبرنگاری را به جا اورده ویاری گر مظلومان باشید نه اینکه با یک تماس تلفنی از یک مدیر بی سواد معلوم الحال از همین مجموعه که در دایره مافیای فساد اداره از پایه های اصلی ناحقی و پایمال کردن حقوق افراد است فورا جا بزنید و با دروغهای مضحک ایشان فورا مجاب شده و رسالت خود را فراموش کنید. پر واضحه که اینها ظلمی که در حق مجموعه روا داشتن رو انکار و حاشا میکنن. خواهشا یکسری به برق قم بزنید و تحقیقات کنید تا خودتون متوجه بشین. فقط یک نمونه بگم که قضیه ی اختلاس میلیاردی چی شد؟ قضیه فیشهای نجومی مدیران و ویژه بگیران و نور چشمی ها چه شد ؟ هیهات از ظلم و فسادی که در برق قم بیداد میکند و فریادرسی نیست
مدیر پایگاه برق نیوز قرار نیست نقش نهادهای بازرسی و قضائی را بازی کند و صرفا به اظلاع رسانی و شفاف سازی می پردازد.
کامنتهای شما اکثر منتشر شده و صدای شما به مخاطبان رسیده است تا اگر ظلمی به شما می شود حمایت شوید. شما گفتید بخاطر کامنت گذاشتن در برق نیوز مورد مواخذه قرار گرفته اید همین موضوع را (نه موضوعات دیگر را) پیگیری کردیم گفتند صحت ندارد و قرار شد بخاطر کامنت گذاری مورد پیگیری قرار ندهند ولی ممکنه بخاطر مشکلات و مسائل دیگر شما را احضار و مورد بررسی قرار دهند که برق نیوز نمی تواند دخالتی داشته باشد.
چرا از الفاظی مانند مدیر بیسواد، معلوم الحال، دروغگو، مافیای فساد، اختلاس کننده، حقوق نجومی بگیر و... استفاده می کنید؟؟
اگر مستنداتی دارید که بفرستید حراست و بازرسی توانیر قطعا پیگیری می کنند اگر پیگیری نکردند آن وقت برق نیوز اطلاع رسانی می کند که به خلافها رسیدگی نمی شود.
فیش نجومی سراغ دارید؟ بفرستید تا کار کنیم
از اختلاسی خبر موثق دارید بفرستید تا کار کنیم

قرار نیست چون یک مدیر با شما بداخلاقی کرده است حتما فاسد و اختلاس گر و دروغگو و... می باشد.

اگر مطالب شما درست و حق باشد بخاطر استفاده از الفاظ توهین آمیز امکان انتشار نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اقا این مطالب رو افضل پور ننوشته که خطاب میکنید ماهمکارانش نوشتیم که حرف های محمد افضل پور واقعیت داره وچون حرفش میزنه میخان اذیت اش کنن. تو اداره برق قم نیامدید ازسازمان سیا امنیتی تره در اطاق مدیرعامل برقی همه جا دوربین چه جور فیش مدیرهای نورچشمی بیاریم براتون. +؟ .... فردی تخریب گر ودروغگو و واقعا هم سواد نداره ببریدش پای کامپیوتر چندتا کار ازش بخایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر ... که به دستور اقای ... اینا رو تکذیب کرده ولی محمدافضل ام ابدارچی نیست که اینا بخان راحت اذیت اش کننیابخان مثل دفعه قبل بذارن لای جهارتا اخراجی قیچی اش کنن.ببرن کمیته انضباطی نامه رو قطعا به برق نیوز وحراست توانیر اطلاع میده.اختلاس هم بارها خبردادیم برق نیوز وحراست تهران وبازرسی قم اما هیج اقدامی نشد.

فیش ها دسترسی اسون مثل قدیم نداره.اطاق سرور ای پی ودوربین زیاد کارگذاشتن سازمان سیاه انقدر امنیتی نیست ولی اگه واقعا شما پیگیرهستین ما چند نفری نام میبریم شما برید دریافتی ووام های بی سود تشویقی های صوری و ازکجا به کجا رسیدن نگاه کنید.آقای ابوالفضل جعفری نژاد دوماد خواهر مدیر عامل محترم پرینت حساب شش ساله دریافتی حقوق اش دربیارید وببینید ازدفترداری ازجه مرحله ای به کجا رسیده.بارها هم دوستان گزارش اش به همه جا ارسال کردن.اقای سهیل کیانی جندتا کار باکامپیوتر ازش بخواهید مدیر روابط عمومی شرکت ببینید بلد هست ؟بارها هم اطلاع رسانی شده حراست وبازرسی ولی هیچ اقدامی نشده نه مسئولین استان دخالت میکنن نه مسئولین تهران.همین انتخاب مدیر حراست پنچ ماه پروسه داشت اخرشم رفتن پیش اقای محبی وکریمیان وفرهادی نیا موضوع جمع کردن باحمایت اقای شهابیان در صورتی که قمی ها اصلا موافق نبودن چون شناخت کامل داشتن ازاین آقا برید آقای پیمان رضایی ببنید جرا الان شش ماهه اضافه کارش شده 30ساعت تو واحد حراست وهزاران مسئله دیگر تمام نسخه های پزشکی کارکنان بازنشسته وشاغل که فیزیوتراپی کردن تو کلینیک همسر آقای اربابی سندش در بیارن وتبلیغاتی که در کانون شرکت انجام دادن .دوماد ایشان در 3121 اقای سعادت مند که شرکت نگین که یه شرکت حرفه ای پول شویی تمام عیار باقراردادهایی که میبندن چه نوسازی وونیرو رسانی ودرصد های مختلف که قبلا هدایت این تیم دست اقای محمد رضا نادری بودکه یه جوان بدبخت هم اوردن بنام آزادی کردن مدیر عامل که هیچ ردی نماند بجا ممطلب زیاد برق نیوز جان .اگه واقعا قصد اطلاع رسانی دارید بسم الله کمک کنید تا برق قم ازاین اوضاع در بیاد نه اینکه بنویسید اگه پیگیری نکردن اطلاع دهید قطعا چون یه بار شما روترسوندن این ها وکلی با این کار گارد گرفتن توقم ولی قطعا سردار شاه جراغی شده استاندار قم ودولت اینا ها تموم شده است نگران نباش عزیز وشما به رسالت کاری خودتون پای بند باشیدوهراسی ازاین جماعت به ظاهر انقلابی وراستگو هراسی نداشته باشید .یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
2
0
باسلام وقت بخیر
لطفا در مورد فرزندان رزمند گان شرکت توزیع برق کرمانشاه بررسی بفرمایی سا لهاست که رسیدگی نشد که حق به حق دار برسد چرا از تهران و زارتخانه وارد عمل نمی شوید برسید به داد
آنهایی که پارتی ندارند ممونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
2
از قدیم گفتن کار خوبه که خدا درست کنه وگرنه سلطان محمود خر کی باشه
انشاالله همسان سازی و شفاف سازی
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of)
سلام ایا راننده های خودرو اجاره ای که چهار سال برای اداره برق کار میکند وفرزند جانباز هستند تبدیل وضعیت میشوند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
2
0
سلام ایا راننده های خودرو اجاره ای که فرزند جانباز هستن تبدیل وضعیت میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
1
0
سلام چرا این همه مخالف همه این ایثارگران تبدیل وضعیت نمیکنن براهمه خوبی بخواین .کاش همه تبدیل وضعیت بشه.اینقدر تنگ نظرنباشین بخشنامه امد اما اجرا نمیشه شما دیگه چرا ناراحت میشین حق ایثارگران نیست چرا تبدیل وضعبت میشه .بگین انشالله اجرا بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
برج 9 شد حرف وزیر رو زمین ماند.یاحرف حرف نبود تبلیغ بود یا زور وزیر به این طرح نمیرسه دستورش به جایی اشون حساب نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
0
1
سلام خدمت جناب آقای وزیر
آقای وزیر رزمندگان وقتی جبهه میرفتند اسمی شرکتی حجمی یا درون سپار ی و یا برون سپاری نبود فرزندان رزمندگا ن داراری سابقه هشت ویا بیش از ده سال هستند در شرکت توزیع برق کرمانشاه تورا به خدا فکری بحالشان بکنید ودارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند با تشکر باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
سلام آقای وزیر نیرو
خسته نباشید آیا ده سال سابقه کاری کفایت نمی کند پس در شرکت توزیع برق کرمانشاه در منطقه جنگی و فرزند رزمندگان دارای مدارک کارشناسی ارشد پس نباید تیدیل وضیعت شوند اطفا خضرت عالی بخشنامه کردی چرا اجرا نمی شود کمک کنید ممنونیم تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
سلام خدمت آقای وزیر آ
آقای وزیر زمان جنگ کسی به فکر سابقه داوطلبانه وغیر داوطلبانه نبود تورا به خدا چرا کمک کنید فرزندان رزمندگان تبدیل وضیعت شود رزمند ه ای 6 ماه درمنطقه جنگی بوده حال شما 4ماه آن داوطلبانه بوده و2 آن غیر داوطلبانه بود لطفا کمک کنید حال بچه های در شرکت توزیع برق کرمانشاه بلا تکلیف مانند ممنونیم جمعی از رزمندگان کرمانشاه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
دوستان برق منطقه ای ...... که دولتی هستش اصلا بعلت نبود پست سازمانی کلا میگه کنسل هستش حتی برای کارکنان قرادادی شناسه دار شرکتی که دیگه هیچ اما سوالی که اینجا پیش میاد نگهبان یا اپراتور چه پستی دارن که این رو بهونه میکنید حتما باید دیوان عدالت وارد بشه ...
محمود
|
United States of America
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
0
سلام..توزیع برق گیلان هیچ قدمی برنمیداره....نمیدونم بقیه شرکت ها هم همینگونه هستن...آقای وزیر چرا قول الکی میدین؟
پیمان آریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
0
باسلام چرا وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر استان کرمانشاه مشخص نیمشود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار