کد خبر: ۴۷۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
به منظور تامین برق متقاضیان جدید و استمرار خدمات دهی به مشترکان، قریب هشت هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در شهرستان شاهرود احداث شد.

به گزارش برق نیوز، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این مطلب بیان کرد: برای تغذیه برق مشترکان، ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۲۶۰ کیلوولت آمپر در نقاط مختلف شهرستان نصب و به بهره برداری رسیده است.

جمال فرخ زاده گفت: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، شش هزار و ۲۴۲ متر کابل خودنگهدار احداث شده است.

وی تصریح کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف با هدف ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی، از شروع سال جاری تا به حال عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی و به منظور هوشمند سازی شبکه، تعداد ۸۵ دستگاه کنتور فهام نصب شده است.

فرخ زاده افزود: برای اجرای پروژه‌های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره، از شروع سال جاری تا به حال، ۴۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

وی خاطر نشان کرد: احداث شش دستگاه پست هوایی عمومی جهت بهبود شاخص‌های بهره برداری، بهینه سازی تابلو‌های فشار متوسط سه ایستگاه زمینی عمومی و بهسازی یک هزار متر شبکه فشار متوسط زمینی شهرک امام خمینی (ره) و خیابان شهدا، از پروژه‌های در دست اقدام این مدیریت به شمار می‌رود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار