کد خبر: ۴۷۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تفاهم‌نامه فعالیت‌های بومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در حوزه ترویج و توسعه نماز با ستاد اقامه نماز استان منعقد شد.

به گزارش برق نیوز، "ابوالفضل اسدی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، آسیب پذیر‌ترین قشر جامعه در برابر تهاجم فرهنگی پیش آمده را فرزندان خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: از این رو تمرکز و زمان بیشتری در زمینه مباحث عبادی و فرهنگی فرزندان صرف کرده و تلاش کرده ایم تا ضمن گام برداشتن در راستای پاسخگویی به شبهات فرزندان همکاران، کمک کنیم تا فرزندان با دید باز، آگاهی کامل و بهره‌مندی از فطرت حق‌جو در راه درست گام بردارند.

وی با بیان این که امروزه هر فرزند خانواده در حوزه‌های مختلف باید مهارت کسب کند و نباید صرفا درس خواندن، معیار تشویق یا سنجش فرزندان باشد، تصریح کرد: باید کسب مهارت در حوزه‌هایی مانند ورزش، هنر و دین و قرآن نیز در کنار حوزه درسی، مورد توجه و استقبال قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان اینکه اثرگذاری امر به معروف تنها به شرط اجرای آن توسط فرد امر کننده ممکن خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای تاثیر در دیدگاه مردم، شرکت برق منطقه‌ای یزد در خصوص مباحث مدیریت مصرفی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی همواره ثابت قدم و پیشگام بوده و کاهش ۳۸ درصدی مصرف گاز در زمستان گذشته و کاهش ۲۷ درصدی مصرف برق در تابستان سال جاری، از نتایج اقدامات مدیریت مصرفی در شرکت بوده است.

رضا کاکاوند مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر در ادامه با اشاره به همکاری مشترکان خانگی و صنعتی استان یزد در مدیریت بار تابستان ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: مدیریت بار بخش صنعتی و خانگی در استان یزد نشان از درایت و تعامل مدیران صنعت برق و همکاری صنایع این استان داشته و می‌تواند به عنوان الگویی مناسب برای سایر مناطق کشور نیز معرفی شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد با وجود شیوع بیماری کرونا نیز محدود نشد، افزود: این اتفاق ناشی از نگاه خاص مدیران صنعت آب و برق استان یزد به امور فرهنگی است که فعالیت در حوزه مباحث فرهنگی را سرمایه‌گذاری می‌دانند و نه هزینه.

 سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و توجه مدیران صنعت آب و برق استان به حوزه مباحث فرهنگی خاطرنشان کرد: همت و حمایت این مدیران در استان یزد باعث شده که پنج دستگاه زیرمجموعه وزارت نیرو در استان یزد همواره رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار