کد خبر: ۴۷۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: با توجه به میزان رطوبت محیطی و گرمای هوا و اطلاعاتی که از طریق هواشناسی در اختیار ما قرار می‌گیرد این دیتا‌ها را بررسی می‌کنیم و اگر نیاز به اصلاح محاسبه منطقه گرمسیری استان گلستان باشد از طریق هیئت وزیران مصوبه گرفته می‌شود.

به گزارش برق نیوز، غلامعلی رخشانی‌مهر اظهار کرد: در سطح کشور ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک شامل طرح برق امید هستند و از قبل اجرای این طرح هزینه برق مصرفی آن‌ها صفر است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر به قبوض نجومی و نامتعارف برق اشاره کرد و گفت: تعداد این مشترکان تنها دو درصد کل مشترکان است و این افراد الگوی مصرف را رعایت نکردند.

رخشانی مهر تاکید کرد: ۹۸ درصد مشترکان که الگویی مصرف را رعایت می‌کنند تنها هفت درصد تعرفه برق آن‌ها افزوده شده است و باید این دو نیز باید الگویی مصرف را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به میزان رطوبت محیطی و گرمای هوا و اطلاعاتی که از طریق هواشناسی در اختیار ما قرار می‌گیرد این دیتا‌ها را بررسی می‌کنیم و اگر نیاز به اصلاح محاسبه منطقه گرمسیری استان گلستان باشد از طریق هیئت وزیران مصوبه گرفته می‌شود.

این مقام مسئول به بررسی مجدد این قبوض در شرکت توانیر اشاره کرد و متذکر شد: اطلاع رسانی در خصوص رعایت الگویی مصرف انجام شده و همه باید به حوزه فرهنگ سازی مصرف برق کمک کنند.

منبع: گلستان ما

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
India
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
برق نیوز عزیز :خیلی این روز ها برای این بزرگوار تیتر می زنید چه خبر هست ؟
مدیر پایگاه ایشون مدیر ارشد برقی هستند که حوزه کاریشون بیشترین چالشها و اخبار را داره.
ما در برق نیوز باید به اخبار صنعت برق بپردازیم و خوب ایشون بیش از بقیه مصاحبه و اظهار نظر دارند لذا پرخبر هستند. ارتباطی با ایشون نداریم و برعکس نسبت به ما حساسند
ناشناس
|
India
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
برق نیوز عزیز :خیلی این روز ها برای این بزرگوار تیتر می زنید چه خبر هست ؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار