کد خبر: ۴۷۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
در نشست مشترک مدیران شرکت برق حرارتی و نیروگاه‌های دولتی کشور انجام به موقع تعمیرات نیروگاهی و پایداری تولید برق در زمستان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، در نشستی که با حضور مدیران عامل شرکت‌های مدیریت تولید برق و مدیران ارشد شرکت برق حرارتی برگزار شد، نحوه تامین برق پایدار در زمستان ۱۴۰۰ و الزامات آن مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی در این جلسه که در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، بر انجام به موقع تعمیرات نیروگاهی واحد‌ها به میزان ۱۰۴ هزار مگاوات تاکید کرد و گفت: طبق برآورد‌های صورت گرفته ۷۱۱ پروژه تعمیرات اساسی واحد‌های بخاری و گازی، مسیر داغ و اتاق احتراق و تعمیرات دوره‌ای به منظور افزایش آمادگی این واحد‌ها برای زمان اوج مصرف تابستان سال‌آینده اجرا خواهد شد.

محسن طرزطلب افزود: مقرر شده است تا برنامه تعمیرات واحد‌های نیروگاهی به صورت هفتگی توسط معاونت راهبری تولید رصد و احصا شود.

وی با تاکید بر اجرای به موقع برنامه زمان بندی تعمیرات واحد‌های نیروگاهی و جلوگیری از هرگونه تاخیر در اجرا و اتمام آن، اظهار داشت: مقرر شده تا تعمیرات تمامی واحد‌های نیروگاه‌هایی که امکان استفاده از سوخت مازوت را داشته و یا دارای واحد‌های سیکل ترکیبی راندمان بالا هستند، قبل از آذرماه به اتمام برسد تا در زمستان ۱۴۰۰ بتوانند با سرعت وارد مدار برق کشور شوند.

طرزطلب از تلاش همزمان وزارت نفت و نیرو برای تامین سوخت نیروگاه‌ها در فصل زمستان خبر داد و گفت: نیروگاه‌ها باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تولید برق و جلوگیری از خاموشی در زمستان استفاده کنند.

در ادامه این جلسه، معاونان شرکت برق حرارتی به ارایه برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تامین برق پایدار زمستان ۱۴۰۰ پرداختند و به چالش‌ها و پرسش‌های موجود در این باره، پاسخ دادند.

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
India
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
2
5
شعار خوب میدهید تعمیرات چطور نیروگاه یزد چندتا واحد ندارد وقتی مدیری می گذارید که توانایی ندارد چطور انتظار دارید واحدها به موقع بیاید اقای حسن جمال الدینی توانایی یک معاونت کوچک را نداشته است حالا شده مدیرعامل چه انتظاری دارید.....
پاسخ ها
ناشناس
| Japan
متاسفانه این اقای جمال الدینی اینقدر زبان چاخان داره که انسان را گول میزنه همش بله قربان میگه ولی تو عمل یا کسی که مدتی باهاش کار کند می فهمه ادم قابلی نیست انشاالله وزیر نیرو نسبت به حابجایی مدیر عامل تیروگاه یزد تدبیری بردارد
ناشناس
| United States of America
اتفاقی که برای یکی از واحدهای نیروگاه یزد افتاد برای قبل از تصدی مهندس جمال الدینی بود و بعد از آمدن ایشان و نظارت مستقیمی که به بحث تعمیرات دارند کار با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود ان شاا... با همدلی که ایشان در شرکت ایجاد کرده اند مشکل این واحد هم به زودی مرتفع می شود
ناشناس
| Germany
اقای جمال الدینی قبلا همانطور که اطلاع دارید معاونت مهندسی بودند که نظارت برعهده وی که نامبرده حتی یکبار به خود اجازه نداد از اتاقش خارج شود و به واحدها سرکشی کند پس مسولیت مستقیم برعهده وی بوده که اینجوری به بیت المال ضربه زد شما هم چون رفیقش هستی و بهت پست داده اینجوری دفاع الکی نکن چون اون دنیا باید جواب بدی اقای...
ناشناس
| Japan
یک سری واحد جی 14 بزنید ببینید چه مدت هه نمی تواند به مدار بر گرداند همش استارت استوپ ایا هزینه در اینده برای شرکت ندارد اگر مدیر عامل قوی بود و میتوانست تصمیم بگیرد وضعیت اینگونه بود بودن سرکار تا دیر وقت و اضافه کاری برای خود جور کردند درست است؟ میوه، شام، بیسکویت و... برای خود جور کردند درست است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
2
2
جدیدا خیلی مصاحبه میکنه و باید باید میکنه
تو دولت جدید چه زبونش باز شده؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
2
4
تعمیرات نیروگاه ها جلسه نمی خواد. همت می خواد که شما ها ندارید یا وقت ندارید یا پول ندارید یا حال ندارید
لوشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
2
تعمیرات واحد نیروگاه شهید بهشتی لوشان تا سال ا۴۰۱ طول می‌کشه اما کسی ککش نمیگزه
نیروگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
3
2
درود بر پشتکار و تلاش مهندس طرز طلب عزیز.خدایا خود شاهدی اگر تلاش این برادر عزیز مومن و زحمتکش نبود در شرایط فعلی همین نقدینگی هم برای نیروگاهها فراهم نمیشد.دکتر اسکندری عزیز،دکتر دودابی عزیز و جناب عربگری عزیز خداوکیل از ته دل دوستون داریم و افتخارمون اینکه ریاست ما را مهندس طرزطلب عزیز دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دیر اومدی داداش دیگه زمان رفتن همشون است. بنیاد برکت و خونه کنار زن و بچه جاهای جدید برای اینهاست
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
مدیر عامل برق حرارتی درهفته دفاع مقدس که توانیر ودیگر شرکت‌هابه بازنشستگان ایثارگر پاداش می‌دهند .در طول شش سالی که در برق حرارتی هستند بغیر از یکبار تا کنون هیچگونه پرداختی به این عزیزان ننموده اند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار