کد خبر: ۴۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۰۵ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: مبنای تفکر صریح انقلابی توجه به وضعیت آب و برق مناطق محروم و مستضعف است.

به گزارش برق نیوز، "میثم جعفرزاده" در همایش سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ستاد وزارت نیرو به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت زنده‌نگه داشتن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نباید به ارزش‌های این هفته نگاه مقطعی داشته باشیم، بلکه باید فرهنگ‌سازی تفکر دفاع مقدس را در عمل و با ایستادن پای اعتقادات خود نشان داده و در جامعه ترویج کنیم.

وی رویکرد دولت سیزدهم را امید آفرینی دانست و اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت جدید که باعث امید آفرینی در بین مردم شده، لازم است که تمامی فرماندهان بسیج به میدان آمده و با کار‌های جهادی و انقلابی گام‌های مهمی را در بخش‌های مرتبط انجام دهند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: امروز زیبنده نظام اسلامی نیست که پس از ۴۲ سال در بخش‌های روستایی از کشور با مشکل آبرسانی مواجه باشیم.

به گفته وی، مبنای تفکر صریح انقلابی توجه به وضعیت آب و برق مناطق محروم و مستضعف است و این یکی از توصیه‌های اصلی امام راحل بود، چرا که مردم، ولی نعمت خدمتگزاران هستند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: امروز دولت سیزدهم پرچم خدمت‌رسانی را برپا کرده و این شرایط می‌طلبد تا فرماندهان کمر همت بسته و شرایط را برای انجام حرکت‌های انقلابی آماده کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز همان تفکر امام است که باید در کار‌ها سرلوحه خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: در شرایط امروز باید کارکرد اصلی خودمان را در مجموعه وزارت نیرو مشخص کنیم، بسیج یعنی کارآمدی دستگاهی که در آن کاری انجام می‌دهیم و خوشبختانه در این مدت اراده خوبی در مجموعه وزارت نیرو در سراسر کشور اتفاق افتاده و در قرارگاه سازندگی که محرومیت زدایی جزو فاکتور‌های اصلی آن است، نشان داده شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار