کد خبر: ۴۷۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۵ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
مدیر امور برق شهرستان راسک گفت: باران شدید در شهرستان راسک و سرباز ۱۱۰ میلیون تومان خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه وارد کرد.

به‌ گزارش برق نیوز، "محمد رئیسی" اظهار داشت: بر اثر این حادثه طبیعی ۱۰ اصله تیر فشار متوسط و یک اصله تیر فشار ضعیف دچار خسارت شده است.

وی ادامه ‌داد: با تلاش چهار اکیپ عملیاتی در همان ساعات اولیه بحران، شبکه‌های آسیب دیده از طریق انجام مانور از خطوط مجاور برق‌دار شدند.

رئیسی خاطر نشان کرد: در حال حاضر، تمامی شبکه‌های آسیب دیده اصلاح شده و شبکه توزیع برق این شهرستان در شرایط پایدار قرار دارد.

وی ادامه داد: نزول باران در این منطقه به گونه‌ای است که در کمترین زمان، شاهد افزایش یکباره حجم بارندگی و جاری شدن سیلاب هستیم.

مدیر امور برق شهرستان راسک بیان کرد: به‌رغم آمادگی تیم‌های عملیاتی و لجستیکی این امور در مواردی که راه دسترسی به روستاها در اثر سیل از بین می‌رود، امکان اقدام و عملیات فوری سلب و رفع خاموشی و بازسازی شبکه با تاخیر همراه می‌شود. همچنین در این مواقع گاها با قطع شدن شبکه مخابراتی انجام اقدام عملیاتی به شدت سخت می‌شود.

شهرستان راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده است، این شهرستان از جنوب با شهرستان دشتیاری و از شمال با شهرستان سرباز همجوار است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار