کد خبر: ۴۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰
در برنامه راهبردی پنج ساله شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ارتقای شاخص‌های زیست محیطی و کاهش تلفات انرژی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

ارتقای شاخص‌های زیست محیطی در برنامه برق پایتخت

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در حاشیه نخستین نشست کارگروه تدوین برنامه راهبردی برق پایتخت در افق ۱۴۰۵، گفت: با اجرای طرح‌های دولت الکترونیک و غیرحضوری سازی خدمات، شاهد هستیم که بخش قابل توجهی از مراجعات حضوری شهروندان تهرانی به مناطق ۲۲ گانه برق کاهش پیدا کرده و امروز قسمت اعظم خدمات در حوزه برق پایتخت به صورت الکترونیکی به هموطنان تهرانی ارائه می‌شود.

وی مشارکت در توسعه شاخص‌های مدیریت پایدار شهری همچون کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی از طریق کاهش تلفات شبکه‌های توزیع برق، افزایش بهره‌وری تجهیزات و تاسیسات شبکه، بازیافت و به‌کارگیری تجهیزات قابل استفاده مجدد، کاهش هدررفت ملزومات اداری، حذف کامل مراجعات مردمی و ارائه صد درصدی خدمات به شکل غیرحضوری را از جمله برنامه‌هایی دانست که در چشم انداز پنج ساله این شرکت پیش‌بینی شده و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها و کاهش زمان ارائه خدمات از طریق توسعه مولفه‌های هوشمندسازی شبکه در کنار توسعه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، این شرکت بتواند در برنامه پنج ساله خود، نقشی موثر در بهبود شاخص‌های زیست محیطی کشور ایفا کند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار