کد خبر: ۴۷۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۵ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو با ایجاد ۴ نیروگاه برق مقیاس کوچک در شهرستان‌های غرب استان گلستان موافقت کرد.

به گزارش برق نیوز، عبدالجلال ایری با اشاره به پیگیری مصوبه‌های و قول‌های معاونان وزیر نیرو که در چند روز اخیر به استان گلستان سفر کرده بودند، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جریان این سفر‌ها مطرح شد، توسعه زیرساخت‌ها در حوزه برق رسانی بود که وزارت نیرو نیز با آن موافقت کرده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیتی که در غرب استان وجود دارد و البته نیاز‌هایی که به تولید و تأمین انرژی در این مناطق داریم با موافقت وزارت نیرو ۴ نیروگاه برق مقیاس کوچک در شهرستان‌های غربی استان گلستان ایجاد می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع دیگر در این نشست‌ها رفع مشکل کم آبی در غرب استان بود، افزود: وزارت نیرو به تازگی مجوز شیرین سازی آب دریای خزر را به استان گلستان داده و قرار است برای رفع مشکل آب شرب شهرستان گمیشان و روستا‌های آن ۲ واحد آب شیرین کن در غرب استان راه اندزی شود.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال مردم مشکلات زیادی در زمینه تأمین آب شرب داشتند، گفت: راه اندازی ۵ حلقه چاه آب نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده که ۳ حلقه چاه تا پایان اسفندماه و ۲ حلقه دیگر نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ راه اندازی خواهدشد.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تخصیص ۲ حلقه چاه آب برای کردکوی و بندرگز نیز در نظر گرفته خواهد شد علاوه براین موضوع لوله گذاری مجدد و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته ایری، کسب مجوز موافقت دریافت ۱۰۰ دستگاه ترانس برق برای ۴ شهرستان غرب استان نیز از نتایج دیگر سفر معاونان وزیر نیرو به غرب استان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار