کد خبر: ۴۷۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰
رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید از آنجا که نمایندگان در جلسات مختلف ضرورت تامین برق موردنیاز واحدهای تولیدکننده سیمان در زمستان را به وزرای صمت و نیرو گوشزد کردند، هیچ‌گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.

به گزارش برق نیوز، رضا تقی پور انوری با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای تامین سیمان و فولاد موردنیاز زمستان با توجه به برودت هوا و احتمال کمبود گاز و قطعی برق، گفت: وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نیرو باید با پیش‌بینی‌های دقیق، از ایجاد نابسامانی در بازار سیمان و فولاد در ماه‌های آینده جلوگیری کنند، زیرا با آغاز فصل سرما احتمال کمبود برق همانند تابستان امسال وجود دارد بنابراین نباید میزان تولید کمتر از تقاضای بازار شود.

هشدار نمایندگان به وزرای صمت و نیرو برای جلوگیری از قطعی برق واحد‌های تولیدی در زمستان

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزرای صنعت، معدن وتجارت و نیرو در جلسات کمیسیون صنایع و معادن، افزود: در این جلسات بر برنامه ریزی برای تامین برق موردنیاز واحد‌های تولیدکننده سیمان و فولاد در فصول سرد سال تاکید شد و وزرا نیز وعده داده اند که نیاز این واحد‌ها تامین شود.

وی با بیان اینکه از آنجا که اعضای کمیسیون صنایع و معادن برای برنامه‌ریزی به منظور تامین برق موردنیاز واحد‌های تولیدی در فصول سرد سال به وزرا هشدار‌های لازم را دادند، هیچ‌گونه کم کاری پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: با نظارت وزارت صمت بر بازار، قیمت سیمان ساماندهی شد بنابراین باید بر سایر بازار‌ها مانند فولاد و لوازم خانگی نیز از طریق سامانه‌های موجود و ارتقای آن‌ها رصد دقیقی صورت گیرد.

قیمت فولاد همچنان غیرمنطقی است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ساماندهی بازار سیمان را ناشی از همت وزارت صمت و تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: نظارت دقیقی بر زنجیره سیمان از تولید تا توزیع انجام گرفت و این فرآیند موجب کاهش قیمت‌ها در این بازار شد. امیدواریم این نظارت مستمر باشد.

رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: متاسفانه قیمت فولاد همچنان غیرمنطقی است و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید همانند سیمان به این بازار نیز ورود کند تا بازار ساماندهی شود.

منبع: خانه ملت

انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
4
خیرببینی بزرگوار یه لطفی هم بکنیدتذکر بدین ازمسببین وضع موجودتوپست معاونت برق وانرژی وزارت ومدیرعاملی توانیر استفاده نکنن !آخه شایعه شده میخوان معاون توانیربکنن معاونت برق وانرژی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مثل بقیه وزرایی که با اینها مماشات کردن و بعد پشیمان شدن میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
0
مشکل صنعت برق مدیران نیستند. مشکل صنعت برق نبود منابع مالی است. شما بهترین مدیر جهان را از آکسفورد بیاورید ولی منابعی برای اجرای طرح هایش نداشته باشد بیهوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا کاملا برعکس است. مشکل نه فقط صنعت برق بلکه بیشتر صنایع مملکت، مدیران نالایق است. تجربه ثابت کرده چه منابع مالی باشد و چه نباشد وضعیت ثابت است. و بهبودی حاصل نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
1
مدیران فعلی وزارت نیرو و شرکتهای توانیر و مدیریت شبکه مقصر خاموشیهای دو سال اخیر هستند
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
0
0
وقتی مجلس حرف می زنه یعنی فک و فامیلش.پست نگرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
تازه برق تجدیدپذیرها رو متوقف کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
فعلا که وزیر محترم هیچ برنامه ای برای اداره وزارت ندارند چه برسه به ترکیب معاونین و مدیران شرکت‌ها. فعلاً این بزرگوار در حال پیدا کرده گزینه های جایگزین های مدیران فعلی در وزارت خانه های دیگر هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
محرابیان،تو ادم این سمت نبودی و نیستی
وای به روزی که سکان کسور بیفوته دست شماها که متاسفانه افتاده
منتظر عزل شدنت هستیم.
تولید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
1
با سلام
ای کاش وزیر محترم فکری برای روش انتخاب مدیران حراست شرکتها نمایند چون در وضعیت فعلی امکان کنترل و برخورد با فساد بدلیل ورود مدیر حراست به حلقه مدیران و تعارض منافع وجود ندارد و حراست عملا به نیروی قهریه برای سرکوب کارگران تبدیل میشود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار