کد خبر: ۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰
وزیر برق عراق در جریان بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ورود هر چه بیشتر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران به بازار کشور عراق باشیم.

بازدید وزیر برق عراق از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران

به گزارش برق نیوز، عادل کریم در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه درصدد همکاری نزدیک با این شرکت در پروژه‌های بزرگ و استراتژیک برقی عراق هستیم، گفت: بدین منظور از متخصصان مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران برای سفر به عراق و حضور در وزارت برق این کشور دعوت به عمل می‌آوریم تا در نشست با همکاران خود بتوانیم راهکار‌ها و زمینه‌های افزایش همکاری دو طرف و حصول توافق در این بخش را مورد بررسی قرار بدهیم.

وی خواستار حضور هیئتی از متخصصان تعمیرات نیروگاهی در کشور عراق شد و افزود: در جریان این سفر درصددیم تا فرصت‌های شغلی مورد نیاز کشورمان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد تا فعالان صنعت برق دو کشور بتوانند در این زمینه به یک تفاهم و قرارداد مشترک برسند.

وزیر برق عراق تاکید کرد: کشور عراق در سال آینده میلادی برنامه‌های بزرگی برای بخش برق در نظر دارد؛ بدین منظور از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران برای ورود به بازار عراق دعوت به عمل می‌آوریم تا از فرصت‌های موجود در این بخش استفاده کنند.

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
6
مدیر عامل بازنشسته تعمیرات نیروگاهی! مدیر عاملی که حضورش خلاف قانون و دستورالعمل های سازمان بازرسی کل کشور است. واقعا باعثان چنین اتفاقاتی به ریش قانون در مملکت می خندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز و بزرگوار
همین آقایی ک میگید ، امسال خلا حضورش تو صنعت برق کاملا مشخص بود.
به عنوان کسی ک 20 ساله تواین صنعت دارم کار میکنم این حرف رو میگم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
7
تعمیرات نیروگاهی حیاط خلوت بازنشستگان وزارت نیرو شده و باعث خسران و نابودی این شرکت شده و عملا مولفه های پیشرفت این شرکت به سبب حضور این آقایان که قیم مابانه موضوعات را می بینند مسکوت مانده و از وزیر محترم نیرو استدعا دارم که در این خصوص بصورت ویژه ورود کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
6
باسلام از بازرسی و حراست محترم وزارت نیرو می خواهیم در خصوص اختلاف حقوقی و دستمزدی که بین پرسنل بخش مدیریتی با سایر پرسنل در بخشهای اجرایی و ستادی ایجاد شده(متاسفانه اختلاف فاحش هست و این با منویات جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری در خصوص جلوگیری از تبعیض و اجرای عدالت در حقوق و دستمزد منافات دارد) رسیدگی شود.گروهی از پرسنل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران
پاسخ ها
یک تعمیراتی جدا شده
| United States of America
در سالهای اخیر انتخاب برخی معاونان با عملکرد فاجعه بارشان، حذف نشدن مدیران ناکارآمد و باسابقه از چرخه مدیریتی و صرفا جابجا شدن آنها ، انتصاب افراد نالایق در جایگاه های حساس نظیر برنامه ریزی ، بی توجهی به خواسته های کارکنان که نارضایتی زیاد و بی انگیزگی پرسنل را به همراه داشته ، نتیجه ای جز فراری دادن متخصصان ارزشمند و کارآمد و تضعیف جایگاه شرکت را به همراه نداشته است. هرچند که نقش یکی از معاونین اصلی و قدیمی این شرکت در ایجاد این وضع بسیار پررنگ است لیکن این مهم بخشی از عوارض حضور مدیرعامل پیشین و انتصاباتش می باشد. همکاران سابق نیز روایت میکنند که مدیرعامل کنونی نیز با انتظارات و خواسته هاشان همراهی نمیکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
6
آقای مهرداد بازنشسته برق حرارتی هستند که حقوق بازنشستگی ایشان بالای بیست و پنج میلیون تومان هست و مجددا ایشان آمده اند در شرکت تعمیرات نیروگاهی با سه روز در هفته و حقوق بالا دریافتی دارند و اسناد و مدارک آن موجود هست و متاسفانه ...شرکت محلی برای سرپوش گذاشتن روی این مسائل هستند و با زور و ضرب هرگونه اعتراضی را سرکوب می کنند و از آقای ربیعی ریاست محترم حراست کل می خواهیم با بازرسی و تحقیقات غیر محسوس پیگیری فرمایند.و همچنین در خصوص اختلاف فاحشی که بین حقوق پرسنل عادی با بخش مدیریتی وجود دارد رسیدگی فرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
2
امثال آقای مهرداد قانون را دور می زنند و ضمنا اقای مهرداد بابت سه روز در هفته در شرکت تعمیرات نیروگاهی (با سند موجود در شرکت)...میلیون ناقابل می گیرند تازه علاوه برآن ایشان بابت حق مدیریت در هیئت مدیره های مختلف شرکت ها و بازنشستگی حقوق دریافت می کنند و کلی هم به ریش مملکت و نظام تامین احتماعی می خندن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار