کد خبر: ۴۷۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲:۴۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰
وزیر نیرو به راهکار‌های متفاوت تأمین مالی پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی اعتبارات وزارت نیرو مطلوب بوده و ردیف‌های بودجه تغییراتی داشتند. در حال حاضر نزدیک به ۲۰ روش برای دریافت یا جابجایی اعتبار وجود دارد. زمانی که پروژه‌ها فعال شد می‌توانید از منابع استفاده کنید. رسیدگی به همکاران باید مد نظر باشد، وزارت نیرو نباید به همکاران بدهی داشته باشد چرا که این موضوع معنا ندارد.

به گزارش برق نیوز، "علی‌اکبر محرابیان" در جمع شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اهمیت سد تنگ سرخ اظهار کرد: قطعاً سرمایه‌گذار به فراهم بودن زیرساخت‌ها نگاه می‌کند و تصمیم می‌گیرد. اگر عملکرد امسال را کنار بگذارید، پروژه سد تنگ سرخ تقریبا تعطیل بوده است.

وی اضافه کرد: با روند کنونی، اجرای آن چندین سال طول می‌کشد و آن موقع نیز طول و دوره عمر مفید این پروژه تمام شده است.

وزیر نیرو ادامه داد: افتخارات بسیار زیادی در صنعت برق به‌دست آمده بود، اما در تابستانی که گذشت با توجه به شرایطی که وجود داشت، این صنعت روز‌های سختی را گذراند و همه آن‌ها زیر سئوال رفت.

محرابیان به مدیران در خصوص اجرای پروژه‌ها توصیه کرد: باید پروژه‌ها را سرعت داده و کارگاه‌ها را فعال کنیم و از سوی دیگر نگران اعتبارات نباشید که تأمین می‌کنیم.

وی به راهکار‌های متفاوت تأمین مالی پروژه‌ها هم اشاره کرد و گفت: تمامی اعتبارات وزارت نیرو مطلوب بوده و ردیف‌های بودجه تغییراتی داشتند. در حال حاضر نزدیک به ۲۰ روش برای دریافت یا جابجایی اعتبار وجود دارد. زمانی که پروژه‌ها فعال شد می‌توانید از منابع استفاده کنید.

محرابیان گفت: اگر پروژه سریع‌تر انجام شود بسیاری از هزینه‌های مازاد هم حذف می‌شود و امروز راهی جز فعال‌سازی جهادی پروژه‌ها نداریم.

وزیر نیرو با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی پروژه‌ها گفت: باید پروژه‌هایی که اولویت بیشتری برای منطقه دارند فعال و اعتبارات را متمرکز و با زمان‌بندی منطقی به مردم تحویل دهیم.

وی با اشاره به ثمرات سفر‌های استانی هیئت دولت ادامه داد: یکی از ویژگی سفر‌های استانی همین اولویت‌بندی پروژه‌ها برای بهره‌مندی مردم است، اما پروژه‌های متوسط و کوچک را باید مدیران برنامه‌ریزی و عملیاتی کنند.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: اگر در پی توسعه استان و رفع محرومیت هستید مهمترین درگاه آن خدمات همکاران ما در صنعت آب و برق است. تأمین آب و برق پایدار و اتصال شبکه فاضلاب در نقاط اولویت‌دار باید به‌صورت جدی دنبال شود.

وی به مسائل رفاهی کارکنان هم اشاره کرد و گفت: رسیدگی به همکاران باید مد نظر باشد، وزارت نیرو نباید به همکاران بدهی داشته باشد چرا که این موضوع معنا ندارد.

محرابیان در خصوص قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نیز گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران هم قانون و هم وظیفه ما است و باید انجام شود.

محرابیان با اشاره به پتانسیل مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این استان مردم سر زنده‌ای دارد و این نکته مثبت باعث حرکت مدیران و دولت می‌شود که با عملکرد خوب رضایت مردم را جلب کنند.

وزیر نیرو گفت: اگر طی دو سال آینده برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و طبق زمان‌بندی و پیوست‌های مالی مداوم پیگیری کنیم، رضایت قابل توجهی برای مردم رقم می‌خورد.

محرابیان تصریح کرد: امیدوارم در سایه همکاری تنگاتنگ با رعایت موازین مهندسی در چارچوب یک برنامه مدون بتوانیم در حوزه آب و برق در استان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
برقی
|
France
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
3
امروز جمعه نه مهر هنوز حقوق توزیع تهران بزرگ پرداخت نشده. هنوز مطالبات شش ماه گذشته کارمندان رو نپرداختن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands
از شرکتی که رییس هیات مدیرش تو اتاقش مشغول...بوده و هنوز هم تصمیم گیر اصلی است چه انتظاری دارید؟
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا که موافقم
کارکنان برق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
1
این عبارت "نباید به همکاران بدهکار بود" را در گوش مدیران شرکتهای زیرمجموعه فرو کنید. در توزیع برق اهواز از سال ۹۵ تا الان پاداش های معوق را پرداخت نکردند و دو ماه است که رفاهیات را پرداخت نمی کنند ولی چندتا مدیر مخفیانه انواع پاداش ها را بین خودشان توزیع می کنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
2
باسلام جناب آقای وزیر انشاالله بعد مدتی دستتان می آید که چطوری وزارت نیرو به همکاران بدهکار می شود برای مثال در شرکتی مانند شرکت توزیع برق اردبیل جناب مدیرعامل برای تعدای از افراد که از دوربری های خودشان هستند در همین شش ماهه اول امسال بالغ بر .... ریال تحت عنوان فوق العاده همکاری پرداخت کرده و جالب لیست همین نفرات هست آنوقت برای پرداخت حقوق پرسنل زحمت کش که فوقش چهارمیلیون تومان است پول ندارد و بدهکار است ( جالب لیست دریافت کنندگان و شغل های آنهاست ، که عموما بجز پاچه خواری و یا باج خواهی کاری اضافه انجام ندادند) حال اسمش فساد است یا سواستفاده اینطوری وزارت نیرو به همکاران بدهکار می شود.
علیرضاپورحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
چرابا ایجاد ماده ننگین۱۰۶قانون خدمات کشوری وبیجاره کردن کارکنان صنعت آب وبرق در دروان بازنشستگی فکری نمی اندیشیدچرا دست تو جیب کارکنان دولن کرده اید اگر راست میگوید ومرد عمل هستیدجلوی هزینه های کاذبی که در صنعت آب وبرق انجام میشود نمیگیرید
علی
|
United States of America
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
4
آقای وزیر هنوز داغ هستند . حرف های عامه پسند خوبی می‌زنند .
چند صد متر از وزارتخانه بیاد بیرون ، حقوق نصف و نیمه پرداخت میشه و طلب بازنشستگان بیس از یکسال معوق میشه .ارزش پول هم در سراشیبی .
چند ماه دیگه با شرایط حاکم بر وزارت خانه آشنا میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
1
4
در توزیع ... یارو داداشش ۱۷۰۰ ساعت بیشتر و مازاد بر معدل اضافه کاری متوسط پرسنل دریافت کرده اومدن اضافه کاری همه رو کم میکنن و میگن که بازرسی رو اضافه کارها دست گذاشته،از یک سیمبان معاون و مدیرعامل سایه که رفتن بازرسی و بخاطر خودشون بقیه رو خراب کردن تشکر میکنیم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
سلام. اکثر شرکت های توزیع به کارمنداشون به نسبت کم یا زیاد بدهکار هستن ، امیدی هم نیست کی مطالبات پرداخت میشه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار