کد خبر: ۴۷۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰
سخنگوی صنعت برق گفت: با جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز به تامین برق زمستان جاری و تابستان آینده کمک بزرگی خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، "مصطفی رجبی مشهدی" با اعلام دستگیری سوداگران استخراج رمز ارز غیرمجاز، از همکاری خوب نیرو‌های مردمی، نیرو‌های انتظامی و وزارت اطلاعات در این خصوص قدردانی کرد و افزود: برای تامین برق مطمئن و پایدار هموطنان، شناسایی و جمع‌آوری این مراکز غیرمجاز کماکان ادامه دارد.

سخنگوی صنعت برق گفت: حتی حفر چاله برای پنهان کردن دستگاه‌های غیرمجاز در خانه‌های روستایی و یا هر مکان دیگری، از چشم همکاران صنعت برق دور نمی‌ماند و ضمن شناسایی شامل جریمه‌های سنگین خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس آخرین گزارش مردمی در روز ٦ مهرماه، ١٨ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شد که مصرف آن معادل مصرف روزانه ١٠٠ مشترک خانگی است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
1
دکتر! اگر قرار باشد در پاییز بگویی زمستان کمبود برق داریم و در بهار بگویی تابستان کمبود برق داریم این خبر ها را یک کارگر ساده بنایی هم میتواند بگوید اینکه بجای کارگر شما را گذاشته اند مدیر شبکه این است که مشکل حل کنی اگر نمیتوانی جایت را با ان کارگر عوض کن تا حقوق خیلی کمتری پرداخت شود!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار