کد خبر: ۴۷۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
مجری طرح بهینه سازی مصرف برق توانیر گفت:مصرف‌کنندگانی که به دلیل استفاده از کولرهای فرسوده مصرف برق بیشتری دارند، در اولویت جایگزینی کولرهای جدید با کولرهای فرسوده هستند.

به گزارش برق نیوز، مجری طرح بهینه سازی مصرف برق توانیر با اشاره به اینکه قرار است با مشارکت سرمایه گذاران قبل از شروع فصل گرما جایگزینی انجام شود، افزود: در این طرح کولر‌های فرسوده پنجره‌ای با کولر‌های نو و راندمان بالا تعویض می‌شود و مصرف کننده فقط یک سوم قیمت آن را به صورت اقساطی و طی ۲۴ ماه پرداخت می‌کند.

خانی افزود: بعد از انعقاد قرارداد با سرمایه گذار و شروع فاز اجرایی ما هموطنان جنوبی را دعوت می‌کنیم تا در سایت‌های توزیع برق استانی ثبت نام کنند، این افراد بعد از ثبت نام بر اساس اولویت بندی به سرمایه گذار معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از همه متقاضیان ثبت نام به عمل می‌آید، گفت: مصرف‌کننده‌هایی که با استفاده از کولر‌های فرسوده و یا به علت شرایط آب و هوایی میزان مصرف برق بیشتری دارند در اولویت جایگزینی کولر‌های جدید با کولر‌های فرسوده قرار دارند.

خانی افزود: مصرف کولر‌های جدید نصف کولر‌های فرسوده است که باعث کاهش هزینه برق مصرفی مصرف کننده‌ها و همچنین کاهش گاز مصرفی نیروگاه‌ها به میزان سالانه ۲ میلیارد مترمکعب خواهد شد و همچنین به افزایش تولید و رونق این صنعت هم کمک می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار