کد خبر: ۴۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۱۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
برآورد قیمتی و هزینه های نصب و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی خانگی برای تأمین برق مصرفی موردنیاز منازل مسکونی و ویلاها، باغات و دامداری‌ها، خانه‌های ییلاقی، پمپ‌های آب کشاورزی، چراغ‌ها و هشدار‌های جاده‌ای، تأسیسات مخابراتی، صنایع نظامی، مکان تفریحی و تفرجگاه‌های دور از شبکه، برق اضطراری صنایع نفت و گاز، روشنایی خیابان‌ها، عشایر، مراکز مهم نظامی، کوله‌پشتی‌های مسافرتی و ... در اینجا قابل مشاهده است

سرویس تجدیدپذیر برق نیوز:  احداث نیروگاه خورشیدی برای تامین برق مورد نیاز خود مثل ویلا، خانه‌های دور از شبکه برق، باغ، پکیج‌های مسافرتی و... در دنیا فراگیر شده است و شما می‌توانید برق مورد نیاز خود را با سیستم خورشیدی و بدون نیاز به هیچ سوختی تامین کنید.

برآورد قیمتی و هزینه های نصب و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی خانگی برای تأمین برق مصرفی موردنیاز منازل مسکونی و ویلاها، باغات و دامداری‌ها، خانه‌های ییلاقی، پمپ‌های آب کشاورزی، چراغ‌ها و هشدار‌های جاده‌ای، تأسیسات مخابراتی، صنایع نظامی، مکان تفریحی و تفرجگاه‌های دور از شبکه، برق اضطراری صنایع نفت و گاز، روشنایی خیابان‌ها، عشایر، مراکز مهم نظامی، کوله‌پشتی‌های مسافرتی و ... در لینک زیر قابل مشاهده است:

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار