کد خبر: ۴۷۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی ‌مینی بوس با ۱۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حوالی ساعت ۷:۵۶ دقیقه روز واژگونی یک دستگاه مینی بوس سرویس نیروگاه برق شهید رجایی اورژانس ۱۱۵ قزوین اعلام شد.

خالدی تصریح کرد: با اعلام این خبر ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه در اتوبان تهران-قزوین مقابل شهرک کاسپین اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند که بعد از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: حادثه 24

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
تولید
|
Germany
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
2
14
با سلام
به منظور صرفه جو یی اقتصادی اتوبوسهای سرویس نیروگاه چند سال پیش با مینی‌بوس های غیر ایمن جایگزین شدند و پرسنل زحمتکش نیروگاه در اتوبان خطرناک پر ترافیک هر روز در معرض خطر هستند در حالیکه مدیران که جزو طبقه ممتاز و ویژه هستند از خودروهای مناسب و ایمن سواری و شاسی بلند استفاده می کنند تا مبادا به آنها گزندی برسد و ملت از خدمات بی‌نظیر ایشان محروم شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همین اشتباه را برق باختر کرد همه اتوبوسها را کنار گذاشت مینی بوس های داغون را اجاره ای آورد برای جابجایی.یکی بیاد ببینه واقعا این مینی بوس ها که سرویس را انجام میدن در چه حد داغونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیران در این مملکت، بی ... ترین آدمها هستند و مثلا مدیر در موسسات نظام اسلامی هستند ولی با رفتار و منش اسلامی فرسخ خا فاصله دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
1
5
این موضوع چندین بار به مدیر حراست فعلی که فقط در پی گرفتن ماشین خودشون بود اطلاع داده شده.
تو هر ارگانی اگه کسی اعتراضی داره میره پیش حراست ولی ما نمیدونیم العان شکایت این حراست .... رو پیش کی ببریم.
مدیرانی که فقط به فکر ... خوشون هستن بیشتر از این چه توقعی میشه ازشون داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
1
5
شما چه توقعی دارید؟
آقا سطح انتظارتون رو بیارید پایین لطفا.
ایشون فقط به فکر خودشون و برادرشون هستن.
من موندم آقای فرهوری که دنیا دیده هست چرا نیرویی به این ضعیفی رو برای ... انتخاب کردن و براشون اصلا مهم نیست.
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
1
4
موضوع مشکلات سرویس های نیروگاه یک موضوع حال نیست چندین بار این مشکلات به مدیران ارشد بازگو شد به شیرزاد معاون پولکی و محسنی مدیر خدمات و بخصوص مسئول نقلیه
اقای مسیول نقلیه که علنن هر کس که در خصوص سرویسها اعتراض داشته تهدید به اخراج پرسنل توسط حراست کردن تازه بارها اتفاق افتاده رانندگان سرویس ها سرویس دهی انجام ندادن و پرسنل مجبور شدن که از آژانس استفاده کنن اقای بظاهر خوش اخلاق (مسئول نقلیه ) بجای حل مشکل و تدکر به رانندگان (باور کنید شک برانگیز است که بین این اقا و رانندگان چه چیزی هست ) باپرخاشگری باافرادی که از آژانس استفاده نمودند برخورد میکند و حتی پول اژانس انها رو با چندین ماه وقفه پرداخت میکند این قضایا چندین بار به حراست اطلاع رسانی شده ولی کو دوستان گوش شنوا مگه میشه به همشهری (هم مدیر حراست و هم مسئول نقلیه همشهری هستن ) گفت بالای چشاتون ابرو هست اون موقع روغن و لاستیک ماشین رئیس حراست عوض نمیشه که هیچ معاون پولکی و مدیر خدمات رئیس جراست بازخواست میکنن واقعا چه حراستی دارید شما اقای فرهور
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
0
با سلام و وقت بخیر و تشکر از زحمات پرسنل برق نیوز که در امر شفاف سازی اخبار صنعت برق تلاش می کنند.
موضوع واژگونی مینی بوس که اتفاق افتاد بخاطر عملکرد بسیار ضعیف واحد خدمات امری کاملا قابل پیش‌بینی بود
عدم توجه مدیر واحد خدمات آقای محسنی به انتقاد های کاملا بجا و منطقی پرسنل که از نوع خدمات نقلیه، خدمات نظافتی، تامین غذا که منجر به این اتفاقات شده است.
در نیروگاه شهید رجایی کیفیت غذا به طرز قابل توجهی کاهش پیدا نموده و حتی میزان کمیت آن و مقدار حجم آن نیز کاهش کاملا محسوسی داشته است و جناب محسنی توجهی با این امور ندارند و فقط بیان مدیریت هزینه ها لقلقه زبان ایشان شده است.
در خصوص سرویس های ایاب ذهاب انتقادی وارد شد ایشان در پاسخ می‌گویند برای شما هلی کوپتر بگیریم شما راضی میشوید.؟
تعداد زیادی از نیروهای خدمات نظافتی ارتقا شغلی گرفته اند و از واحد خدمات جدا شده اند ولی به همان تعداد مناسب جایگزین نشده است و با توجه به شرایط فعلی وجود بیماری کرونا در کشور توجه بیشتر به امر نظافت ضروری هست که این امر هم به درستی انجام نمیشود و فقط اتاق معاون ها هر روز نظافت میشود.
به هیچ وجه برنامه غذایی به درستی اجرا نمیشود و مدام برنامه در حال تغییر است و بی نظمی دارد.
غذاهایی با کیفیت مناسب مانند موغ و ماهی طوری برنامه ریزی میشود که در ایام تعطیل سرو شود که طیف بیشتری از کارکنان در شرکت حضور ندارند.
با توجه به اهمیت حضور کارشناس تغذیه که سالها در شرکت حضور موثری داشته است ولی به مدت یک سال هست که کارشناس تغذیه در شرکت نداریم و کارکنان خدمات به هر شیوه ای که دل خواه خود است و بدون هیچ توصیه پزشکی اقدام به برنامه ریزی غذایی میکنند
جالب اینجاست که برنامه غذایی که کارشناس بهداشت حرفه ای هم تایید میکند و بدون هیچ توجهی این روند ادامه دار است.
در نیروگاه شهید رجایی آوردن و سرو صبحانه برای پرسنل ممنوع است ولی درتاریخ ۵آبان ماه به دعوت مدیر عامل آقای فرهور تعداد حدود پنجاه نفر از مدیران و کارکنان به صرف صبحانه کله پاچه دعوت شده اند.
ممنوعیت صبحانه برای پرسنل وجود دارد ولی این اقدام با دعوت مدیر عامل اشکالی ندارد؟؟؟؟
بخاطر مدیریت هزینه های تامین غذا کیفیت غذا به شدت کاهش پیدا کرده ولی صرف صبحانه ب تعداد پنجاه نفر کله پاچه اشکالی در مدیریت هزینه ها ندارد
این نتیجه مدیریت انقلابی آقایان فرهور شیرزاد محسنی است
تطمیع مدیران برای مدیریت سایر کارکنان شیوه ای مدیریتی به سبک آقای فرهور است که در هیچ کتاب مدیریتی وجود ندارد و انحصار ایشان است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
0
از ابتدای مهر ماه تا کنون پزشک در نیروگاه شهید رجایی حضور پیدا نکرده است تکلیف مراجعین چه میشود؟ تکلیف کسانی که مرخصی استعلاجی دارند چه میشود؟
با توجه به دوری نیروگاه به محیط شهر و دریافت کمک های پزشکی چرا چهل روز هست که پزشک حضور ندارد و مسولین امر هیچ اقدامی انجام نمیدهند؟؟؟
آقای سمیعی که از عملکرد پزشک توامند و با دانش نیروگاه راضی نبودید و عذر ایشان را خواستید لطفا به فکر چاره باشید. چون پرسنل نیروگاه از پزشک رضایت داشتند شما عذر ایشان را خواستید؟؟؟
البته در تفکر سازمانی شما ناراضی نگه داشتن پرسنل امری کاملا بدیهی و دور از انتظار نیست
هدف شما آسیب به نیروی انسانی است که در زمینه نارضایتی در حقوق و مزایا موفق بوده آید در زمینه آسیب به اعتقادات دینی و مذهبی هم صاحب سبک هستید و در زمینه عدم تامین سلامت پرسنل هم موفق خواهید شد.
پاسخ ها
آفشار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
باسلام خدمت شما دوست عزیزخواستن عذر پزشک در نیروگاه شهید رجایی علتش چی بوده؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار