کد خبر: ۴۷۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۴ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰
علی اکبر محرابیان؛
وزیر نیرو تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در زمینه رفع قطعی برق در حال انجام است که به زودی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت تا این محدودیت‌ها به حداقل برسد.

به گزارش برق نیوز، علی اکبر محرابیان اظهار داشت: در راستای تأمین برق پایدار در نقاط مختلف کشور برنامه‌های خوبی داریم و طرح‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌شود.

وزیر نیرو بیان کرد: در راستای جلوگیری از قطعی‌های مکرر برق ظرفیت نیروگاهی در سطح کشور توسعه می‌یابد تا در تابستان آینده شاهد کاهش قطعی برق باشیم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های وزارت نیرو جهت جلوگیری از قطعی‌های مکرر برق در سال آینده مدیریت تقاضا است.

محرابیان تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در زمینه رفع قطعی برق در حال انجام است که به زودی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت تا این محدودیت‌ها به حداقل برسد.

وی با اشاره به اهداف سفر به شهرستان دشتی گفت: یکی از اهداف دولت در سفر‌های استانی این است که پروژه‌های نیمه تمام را اولویت بندی و آن‌هایی که برای مردم ضرورت دارد و متقاضی اتمام هستند هر چه زودتر تکمیل شود.

محرابیان ادامه داد: بعضی از پروژه‌ها نیاز به تسریع و راه اندازی است که مهمترین آن‌ها توسعه بیمارستان و پروژه‌هایی همچون آب و راه است که در مصوبات ریاست جمهوری لحاظ می‌شود.

منبع: مهر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
2
با سلام خدمت برق نیوز عزیز
یک سوال میخواستم مطرح کنم و اینکه در آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی (خدماتی) از نیروهای شرکت های پیمانکاری و مشاور نیز در آزمون شرکت کرده اند و در صورتی قبولی این عزیزان بعلت عدم وجود پرونده پرسنلی و هیچ نوع دخل و تصرف شرکت های توزیع در مورد ورود و خروج ، زمان مرخصی و... شرایط ورود بصورت جذب نیرو لحاظ خواهدشد و با ماهیت اصلی آزمون که #تبدیل_وضعیت نیروهای خدماتی میباشد مغایرت پیدا میکند . این امر به چه شکلی قابل مطرح وپیگیری می باشد ؟؟؟
لطفا عزیزان مسئول و دخیل در این امر توجه ویژه به پرسنلی که شبانه روز در خدمت سازمان بوده اند عنایتنمایند و پاسخ این سوال را اعلام نمایند. با تشکر از برق نیوز
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
2
مگه ممکنه!!!!!! این آزمون برای تبدیل وضعیت پرسنل داخل شرکت بود نه اینکه از نیروهای شرکتهای دیگه هم جذب کنن . حرکت های جالب و خارق العاده از توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار