کد خبر: ۴۷۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان از آغاز عملیات نصب تجهیزات برقی، ترانسفورماتور‌های قدرت و کمکی پروژه احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "سیدعلی اکبر صباغ" با اشاره به پیشرفت ۶۴ درصدی عملیات اجرایی این پروژه افزود: عملیات نصب تجهیزات برقی در دو بخش محوطه و اتاق کنترل، ترانسفورماتور‌های قدرت و کمکی آغاز شده و پس از تکمیل و اجرای بخش حفاظت و کنترل پروژه مذکور و همچنین تست و راه اندازی تجهیزات و تاسیسات مربوطه ایستگاه برق یاد شده آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهداف اجرایی پروژه احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان گفت: ایجاد زیرساخت انرژی برای توسعه بخش صنعت و تولید به منظور تامین مصارف برق کارگاه‌ها و کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی مذکور، بالارفتن قابلیت مانور بار مصرفی در سطوح ولتاژی فوق توزیع و توزیع، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع، بهبود وضعیت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه‌های فوق توزیع و توزیع در سطح شهرستان دامغان نیز از سایر اهداف اجرایی این پروژه به‌شمار می‌آید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار